Så kæzer jeg og azz!?

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Akitty (uten allierte):

Antall medlemmer: 5
Poeng til de 40 beste spillerne: 639.959
Gjennomsnittlig poengsum: 127.991

VS

~VK~ - Familien

Antall medlemmer: 155
Poeng til de 40 beste spillerne: 1 403 499
Gjennomsnittlig poengsum: 9.504 :cool:

Digg..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Skal vi se...du styrte stort sett ALT fra nye søknader, diplomatiske forbindelser...ALT faktisk.
Du fikk all søppelposten, og styrte med den. Kom det noe av interesse, la du det ut på forum for høring. ALLE var enige i at Kongen hadde VETO, UTEN unntak, men når du ikke bruker den eller engang sier din mening om ting & tang, ja, så blir det jo "bermen" som får sine forslag igjennom :)

Poenget er bare at det er så teit å høre ordbruken "dere" om noe du faktisk sto som KONGE over, med makt til å få din vilje igjennom om du VILLE.

Etter vår lille episode der jeg inviterte mrobertsen uten å konsultere stammen først fant jeg ut at dere ikke var så glade i at noen tok avgjørelser som gikk mot dere, eller avgjørelser uten å konsultere dere. Jeg valgte derfor å holde vetoretten i bakhånd, og kun bruke den i ekstreme tilfeller, noe dette ikke var. Dette var nok bare et lite pek fra dere som dere lot gå for langt. :)

Jeg fikk langt i fra alle søknadene eller all søppelposten, selv om du kun fikk en del post ang. Action, så fikk bl. a. Sharpy en god del mer brev en det jeg gjorde. De spillerene jeg stod for rekrutteringen av, eller mottok søknader fra, var spillere jeg hadde snakket med på MSN tidligere. Jeg fikk så vidt noen henvendelser direkte på spillet.

Hvor du får alt dette i fra vet ikke jeg. Og den morsomste kommentaren må jo være at alle var enige i at jeg hadde veto, noe de ikke var. ;)

Diplomatiet vårt? Give me a break, vi hadde ikke noe diplomati, og det vet du så utmerket godt selv. Den ene IAP'en vi hadde var der før min tid, og alt vi gjorde var å sette opp nye fiender - noe jeg heller aldri gjorde personlig.

Hyggelig at dere begynte å angripe meg forresten, det vil ikke gå ustraffet hen. :)

Det som Tore Hund kommer med høres veldig mer overbevisende enn hva du poster her, Torqe!

Det er vel ikke særlig overraskende er det vel? Jeg ser ikke hensikten i å anstrenge meg for å få folk til å tro at det jeg sier er sant, når jeg selv vet at det er det som er sannheten. Tore Hund og Min andre Multiaccount må nok anstrenge seg litt mer til å komme med smarte uttalelser som setter meg i et dårlig lys, noe som de forsåvidt klarer nokså bra dersom jeg tar utgangspunkt i deg.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er fordi vi har rett, Dark Neo ;)
Tvert i mot, dere anstrenger dere for å få sannheten til virke slik dere vil at den skal være - uten å si noe som kan motbevises. Jeg derimot bryr meg ikke hva allmennheten mener om meg som spiller, selv om jeg ikke tolererer mye av det dere sier og må rette på det. ;)
 
Reaksjonspoeng
1
Tvert i mot, dere anstrenger dere for å få sannheten til virke slik dere vil at den skal være - uten å si noe som kan motbevises. Jeg derimot bryr meg ikke hva allmennheten mener om meg som spiller, selv om jeg ikke tolererer mye av det dere sier og må rette på det. ;)

..hva klager du over da?
 

DeletedUser

Guest
srsly.. diskutere action intrigene på msn elns..
MÅ dere ødelegge ALLE tråder med det der? -___-

on-topic: GoGo Jazcan ;)
 
Topp