Søker etter noen med photoshop skills

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Norge spiller nå Speed Championship, og ligger pr dags dato først i sin gruppe! :cool:
http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Group_G

Vi har en kamp igjen på fredag i gruppespillet, og deretter følger knockout stage (som vi er kvalifisert for nå)!

I den anledning så lurer jeg på om noen her kan lage et tøft profilbilde til stammen? Dette må være ekstremt tøft, og inneholde det norske flagg! Photoshop er viktig, og det skal være nøyaktig 300x200, slik som maksgrensen er! Det skal ikke være et googlet norsk flagg med heia norge fra paint eller picasa på :p

Om noen føler for å hjelpe oss med å lage ett, så send det på PM til meg :)!

Mvh
TrAnxZ (lagkaptein)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
No har eg ikkje muligheiten, men har noko ideer for ein dyktig datanerd (positivt meint)

- Eit norskt lag, fremmhev oss nordmenn, våre sider og vår historie!
- Vkinger/vikingskip/økser kan vere eit viktigt element, ettersom det er noko alle forbinder med Noreg!
- Ingen flammer, husk at vi er frå det kalde norden! Kalde på insiden som på utsiden, om dykks kjønner tankegongen ;)
- Det norske våpenskjoldet kanskje? Eller Den Norske Kyrkje sitt våpenskjold, eller blir det litt upassande? (Korset med 2 øsker)
- Litt "rustikk", so vi får ein følelse av at det er eit gammalt og velbrukt våpenskjold. Noreg er kanskje ikkje eit av dei elste landa i verden, men vi har svært gamle tradisjoner og skikker!
- 17. Mai, bunad, Fårikål, Graut, Kumle(raspeballj/ballj) eller Smalahove/skjelte? (Om nokon vil ha det litt humoristisk :D)
- Olje/gass bilder? Er jo det moderne Noreg (Kanskje upassande i forhold til Miljøforureining :p)

Ikkje alle ideane passar ilag, men er alle med på å framheve Noreg og norske tradisjoner. Og som sagt, var berre ideer. Om nokon skal reprensentere Noreg i noko slikt, må det gjerast skikkeligt! :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hehehe :p
Vil ha noe norsk, og noe litt "voksent". Altså det skal være tøft for alle aldersgrupper :)
Har et ganske brukbart ett nå, men sier ikke nei takk til fler!
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Og det er ikkje forslaga mine? :eek:

Lucky R: Som Wynja seier, vi eigde jo hardt under ww2 -.- Og det er vel kanskje eit litt sårt pungt for noko ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
speed1.gif


Et lite utkast :)
Kom med forslag til forbedringer
 

DeletedUser

Guest
prøv å lag flagget mer ødelagt, mer "Viking-style" på en måte :)

jeg har også prøvd å sittet meg ned å prøve å lage noe uten suksess. er ikke lett :)
 

DeletedUser

Guest
Skal sies at jeg ikke har photoshopskillz i det hele tatt, og aner ikke hva jeg holder på med mesteparten av tida (med mindre det inkluderer nettopp den uønskede stilen å lime på tekst med skygge eller whatever fancy effekt, for det har jeg gjort før så der har jeg mad skillz :cool: :eek: :eek:)

Jeg fikk likevel et stilig bilde i hodet av å lese om "konkurransen" her og alle forslagene, så jeg måtte bare prøve. Og vel, resultatet er IKKE hva jeg så i hodet mitt :( Men jeg sitter ikke her og knoter i evigheter uten å i det minste dele resultatet med dere til felles forfniselse, så here goes. Jeg synes i det minste tanken var bra da.
[SPOIL]
nordlys1.jpg

Usikker på om det i det hele tatt synes, for jeg har stirra meg litt blind på det her og får meg nok en stor overraskelse når jeg ser det igjen i morra med friske øyne, men tanken var altså et nordlys som formet det norske flagget. Så smelte jeg på en barsk kriger med øks, som i ettertid ser litt ut som en vedhugger eller en tømmermann, for han har så lite utstyr. Men man skal ikke kimse av tømmermenn! Bare se her!
Fornøyd med nederste/venstre del av "flagget" da... Resten er rot.
[/SPOIL]

[SPOIL]
nordlys2o.jpg

Så husket jeg kritikken til Ruby's flagg, og la på litt grungy look. Jeg digger grunge.
Håpet var også at de rotete delene av nordlysflagget mitt skulle bli litt mindre tydelige :eek:
[/SPOIL]


[SPOIL]
nordlys3.jpg

Meeen, jeg var usikker på om kanskje øksemannen burde være litt klarere. Han så ut som han hadde tømmermenn i hodet også, etter en hard natt på flaska, så jeg la hans layer hakket foran grunge-layeren istedet, for å teste (og ye, litt annerledes grunge og. Who cares..)
[/SPOIL]


[SPOIL]
nordlys4.jpg

Så stirret jeg litt mer på nordlyset, før jeg tenkte et vulgært uttrykk jeg ikke kan skrive her fordi jeg allerede har fått én advarsel fra Anto for ikke mindre enn TO måneder siden for å ha skrevet et lignende uttrykk (jeg har lært leksa med andre ord), og så byttet jeg ut hele nordlyset med et godt gammeldags flatt og linjert norsk flagg. MED grunge. For å redde dagen, lizzm.
[/SPOIL]

Og nå har det blitt laaaangt over leggetid, og dere kan sikkert gjette på hvilken sang jeg har på hjernen nå som jeg skal legge meg :(
Sjakktrekk...
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Wynja, du har jo skillz ;) Det siste bildet var knalltøft! Men han var litt for lik ein tømmermann ja :)

Men nordlys ideen var stiligt. Kanskje du kunne greid å ikkje la fargane "flyte" over i kvarandre, slik dei gjer der? Altso, det raude ikkje innpå det blå ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Likte nr 1!

Bildet gir et ganske kaldt intrykk (hvertfall får jeg det), da vikingen ser ut til å bære en varm pels. Samtidig er nordlyset noe som er litt typisk Norge :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble så lei etterhvert, skulle tidlig opp og greier :eek: Skjønner hva du mener med "flytingen" ^^
 

DeletedUser

Guest
men det bilde dere hadde mot romania var litt "spesielt! :p jesus greier og alt
 

DeletedUser

Guest
er ikke rasistisk, prøver heller ikke. men syns de bildene som er her er mye bedre enn det som ble brukt sist ;)
 
Topp