Søker ressursdonorer

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
E5D3967082BB936636B9E366F2825883.png


Da jeg maks kan sende til 3 spillere i andre stammer legger jeg den her.
Hei!
- Dette er et rundskriv til diverse spillere på v6 av en mer betydlig størrelse -

Jeg, TrAnxZ, søker etter ressursdonorer som er villig til å donere ressurser til et godt formål, alså meg. Dette er for at jeg skal vokse fortere.


Det er diverse krav til de som stiller seg villig som donor:

*Du må ikke ha gift i ressursene dine.
*Du må være over 1 år og under 100 år. Dette er for å ikke ha for konsentrert eller ukonsentrert molekylsammensetning i ressursene.
*Du må være en positiv spiller


Som bonus hvis du er donor får du:

*En hyggelig takk for hver donasjon
*En startbonus med navnet ditt på min superfancy hightech profil
*Enda en bonus hvis du sender ENDA en gang (Dvs: Sender du 2 ganger får du x2 bak navnet ditt).

v6 er den minste .no verdenen. For å endre på dette er donasjon til de som er frivillige til å hjelpe denne verdenen nødvendig. Med sine 1.871 spillere har v6 en mulighet til å snu denne ugunstige trenden. Fra 10.484 kan marked bygges og ressurser sendes ut til et godt formål. Nå kan dere legge krigsansiktet til sides i 20 sekunder og gjøre et godt formål. For v6, for fellesskapet, for meg.

Takk for at du leste denne mailen.


Med vennlig hilsen
TrAnxZ, overlege ved ressursdonasjonsenteret og motaker av ressurser

For de med dårlig syn elns:
[spoil]Hei!
- Dette er et rundskriv til diverse spillere på v6 av en mer betydlig størrelse -

Jeg, TrAnxZ, søker etter ressursdonorer som er villig til å donere ressurser til et godt formål, alså meg. Dette er for at jeg skal vokse fortere.

Det er diverse krav til de som stiller seg villig som donor:
*Du må ikke ha gift i ressursene dine.
*Du må være over 1 år og under 100 år. Dette er for å ikke ha for konsentrert eller ukonsentrert molekylsammensetning i ressursene.
*Du må være en positiv spiller

Som bonus hvis du er donor får du:
*En hyggelig takk for hver donasjon
*En startbonus med navnet ditt på min superfancy hightech profil
*Enda en bonus hvis du sender ENDA en gang (Dvs: Sender du 2 ganger får du x2 bak navnet ditt).

v6 er den minste .no verdenen. For å endre på dette er donasjon til de som er frivillige til å hjelpe denne verdenen nødvendig. Med sine 1.871 spillere har v6 en mulighet til å snu denne ugunstige trenden. Fra 10.484 kan marked bygges og ressurser sendes ut til et godt formål. Nå kan dere legge krigsansiktet til sides i 20 sekunder og gjøre et godt formål. For v6, for fellesskapet, for meg.

Takk for at du leste denne mailen.


Med vennlig hilsen
TrAnxZ, overlege ved ressursdonasjonsenteret og motaker av ressurser[/spoil]
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg likte overskriften da. Kan sende ham 500 leire for den...
 

DeletedUser

Guest
Eyh, jeg har ikke donert ressurser to ganger! Jeg sendte deg noe av godvilje før denne gyselig glorete posten, og så donerte jeg 500 leire.
 
Topp