Søker stamme

Status
Stengt for ytterligere svar.

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei alle sammen :D

Jeg er tilbake etter et lenge opphold fra TW. Jeg har ikke veldig mye poeng men jeg har veldig mye erfaring fra V1, og har vært med i mange store stammer hvor jeg har hatt flere store roller. Hvis dere vil skjekke ut min tidligere bruker er linken her: http://www.no.twstats.com/no1/index.php?page=player&id=10092.

Jeg har enten vært leder eller medleder i alle mine tidligere stammer.
Jeg søker derfor en stamme så som jeg har kommet tilbake til spillet.
 

DeletedUser

Guest
Må nok ha minst 60+ eurobringer for å komme inn i noen stammer som er "store" :)
 

DeletedUser

Guest
kanskje fortelle verdnen du er i?
hva du heter i den verdnen?
poeng?
od?

kan være viktig info egentlig. greit du er litt nede, men så mange byer du hadde på V1 er ikke akkurat imponerende da. men sikkert bra nok til at du har vist at du kan dette spillet.

håper du kommer inn en plass, fleste tør ikke pga sjansen og bli flamet til helvete^^
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til Lonewolf: Jeg er i verden 3, og heter skillchill is back, har svært lite poeng så jeg forventer heller ikke å komme i noen stor stamme. Tenkte bare det var verdt et forsøk.

Til Tribalhugger: Grunnen til at jeg har skiftet stammer så mange ganger er fordi i hver av stammene jeg var med i endte det med at stammen ble styrtet, av varierte grunner.

Jeg hadde kanskje ikke så mye poeng, men jeg hadde mange kontakter fra verden 1. Selv om det kanskje ikke teller svært mye nå som jeg er i verden 3.

Jeg vet jeg ikke hadde svært mange byer heller på verden 1 men grunnen til det er egentlig ganske simpel alle rundt meg var 4 ganger så store som meg ( jeg lå midt i smørøye XD )
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Til Lonewolf: Jeg er i verden 3, og heter skillchill is back, har svært lite poeng så jeg forventer heller ikke å komme i noen stor stamme. Tenkte bare det var verdt et forsøk.

Til Tribalhugger: Grunnen til at jeg har skiftet stammer så mange ganger er fordi i hver av stammene jeg var med i endte det med at stammen ble styrtet, av varierte grunner.

Jeg hadde kanskje ikke så mye poeng, men jeg hadde mange kontakter fra verden 1. Selv om det kanskje ikke teller svært mye nå som jeg er i verden 3.

Jeg vet jeg ikke hadde svært mange byer heller på verden 1 men grunnen til det er egentlig ganske simpel alle rundt meg var 4 ganger så store som meg ( jeg lå midt i smørøye XD )


så oppsummert: Bare vert med i dårlige stammer? lite poeng og avhengig av "sterke venner" ?

og tok farmsa til andre spillere?

ait badass du søk til HZ (bl00dkillor)
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei jeg har ikke vært med i dårlige stammer tvert i mot de stammene jeg var med i på verden 1 var blant top 10 hver gang. JEg har lite poeng nå ja men jeg trenger ikke sterke venner vor å klare meg, jeg greier meg fint selv. Men som sagt så tenkte jeg at det var verdt et forsøk. Nei jeg tok heller ikke farmsa til de andre spillerne rundt meg, jeg klarerte det med dem hver gang jeg skulle ta en by.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
så mangen stamme bytter som det , alle kan ikke ha vert gode om de gikk dadundass,, ikke proble å rekrutere seg opp på listen for å så fordufte. er ikke gode stammer da.
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
NoVi den første stammen jeg var med i ble styrtet pga at vi var den øverste stammen og de 5 stammene etter oss styrtet oss siden vi var størst. Spartas eller SPT ble styrtet pga at den tidligere ledelsen hadde bare lagd helvete å tatt farms osv. det er bare å snakke med glitter på V1 om den saken eller Thoret.

Es ble styrtet pga ledelsen nok en gang.
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og i Roem ble det igjen problemer med ledelsen og de stakk fra stammen, de lot da resten av stammen stå uten ledelse og jeg og en annen tok over, og etterhvert skjønnte vi at problemene var store i stammen og at de hadde lagd krøll. Det er bare å snakke med glitter eller thoret eller hvem som helst som var med Roem.
 

Old Manesty

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og i Roem ble det igjen problemer med ledelsen og de stakk fra stammen, de lot da resten av stammen stå uten ledelse og jeg og en annen tok over, og etterhvert skjønnte vi at problemene var store i stammen og at de hadde lagd krøll. Det er bare å snakke med glitter eller thoret eller hvem som helst som var med Roem.


Hmm husker ikke deg fra RoEm, jeg var jo med rimelig lenge. Spilte du under det samme navnet?
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
015 (442|589) K54 9,658 Forlatt skillchill [RoEm] 27th July 2008 - 01:50:38
~ 001 (445|584) K54 8,478 Forlatt skillchill [RoEm] 26th July 2008 - 14:13:43
~ 004 (444|585) K54 9,034 Forlatt skillchill [RoEm] 26th July 2008 - 02:16:55
Tocsal (462|592) K54 6,569 Forlatt skillchill [RoEm] 25th July 2008 - 17:49:07
~ 005 (444|586) K54 10,383 Forlatt skillchill [RoEm] 25th July 2008 - 03:53:05
~ 002 (443|584) K54 7,523 Forlatt skillchill [SPT] 25th June 2008 - 11:39:31
~ 003 (443|585) K54 7,751 Forlatt skillchill [SPT] 21st June 2008 - 00:15:47
Tommy <3 (462|585) K54 6,008 Forlatt skillchill [SPT] 12th June 2008 - 21:31:30
006 (460|591) K54 4,253 Forlatt skillchill [SPT] 29th May 2008 - 12:49:15
005 (454|594) K54 5,521 Forlatt skillchill [SPT] 27th May 2008 - 23:10:54
004 (456|594) K54 4,044 Forlatt skillchill [SPT] 25th May 2008 - 16:17:24
Tommy <3 (460|590) K54 4,231 Forlatt skillchill [SPT] 24th May 2008 - 23:07:44
002 (460|593) K54 2,758 Forlatt skillchill [SPT] 14th May 2008 - 21:04:41
001 (459|593) K54 1,498 Forlatt skillchill [ES] 26th April 2008 - 11:50:03
Oliswali (462|596) K54 1,827 Forlatt skillchill [ES] 26th April 2008 - 00:17:02

Imponerende adlinger det der... Mye krigserfaring fra v1 og greier...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Og i Roem ble det igjen problemer med ledelsen og de stakk fra stammen, de lot da resten av stammen stå uten ledelse og jeg og en annen tok over, og etterhvert skjønnte vi at problemene var store i stammen og at de hadde lagd krøll. Det er bare å snakke med glitter eller thoret eller hvem som helst som var med Roem.

Dette er slett ikke korrekt.
Du har aldri vært noen leder i RoEm. Glitter eller Thoret har heller aldri vært i RoEm.
Jeg var RoEm-klanens overhode, men det er korrekt at jeg var ute i den perioden du snakker om. Da hadde jeg sluttet, men hadde et comeback senere. I denne perioden var grunnleggeren Maximus2105 leder og ikke du.

Lykke til ;)
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
JEg mente at jeg hadde mye prat med glitter å thoret... Det var jeg å tom et eller annet som ble lederne i RoEm bare snakk med de som var medlemmer i stammen da du forsvant. Blant annet Dr.Yes..... JEg skal ikke si dette 100% siden jeg kan huske feil siden det var over et år siden XD
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men det er bare å slette denne tråden.... Jeg har funnet meg en stamme nå..... Til nofjon: Jeg har egentlig savnet å prate med deg... LEnge siden nå XD
 

DeletedUser

Guest
kanskje du er kvalifisert til denne stammen?

Egenskaper
Stammenavn: usensurert
ID: usens
Antall medlemmer: 35
Poeng til de 40 beste spillerne: 820.677
Totalt antall poeng: 820.677
Gjennomsnittlig poengsum: 23.447
Rangering: 18
Hjemmeside:
Medlemmer

Beskrivelse
.•*˜ .•*˜˜*•. ˜*•.
Rekruttering i hovedstammen
USENS:

Åpen Begrenset Lukket


Rekruttering i akademistammen USEN-A:

Åpen Begrenset Lukket



˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜

*USENS vi støtter og hjelper hverandre.
*Vi står sammen.
*Vi kjemper mot de som angriper oss.
*Ett angrep på en av oss er ett angrep på hele USENS stammen.



˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜



Krav for medlemskap
* Ingen angrep på våre allianser!
* Vær aktiv – ikke aktiv på 4 dager og du kastes ut, og du er for oss da fritt vilt!
* Spionering og flyktninger er selvsagt ikke velkommene. De blir straffet!
* Du må ha mer poeng enn den 40. på medlemslista.
* Søknad må være utfyllende, ikke send "kan jeg få joine stammen.." Da vil den bli ignorert
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp