Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg legger skylda på Sondre, som alt annet galt i verden! (ok, dette var en spøk, for dem som ikke forstod det..)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Må jo nesten det, da jeg tilbringer 5 dager i uken i bil....trailersjåfør vet du. Og dette var da en sannhet.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Lukter PP lang vei fra den znipp duden. Tviler på motstand fra rank 3 som ikke en gang hadde farmet 1 mill.
 

DeletedUser

Guest
Som dere ser, dette er sannheter. Jeg beklager, men jeg gikk tom for sannhetsserum. Nå derimot, har jeg gått til anskaffelse av mer. Så dere har mye spennende å glede dere til!

Kan begynne med å avsløre en kommende sammenslåing av stammene Equilibrium og Team Solo Mid.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tror jeg, og i alle fall 5 til i EQ, vil komme til å finne oss en ny stamme etter en slik sammenslåing.

Hyggelig at du legger merke til oss dog=)
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
FYI

Vi er 6 stykk, 5 + meg blir alle mann i EQ det. Vi har med andre ord ikke tenkt å merge med noen som helst.

Så det "ryktet" der har ingen som helst rot i virkeligheten.
 

Keegasus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er du helt sikker på at du anskaffet deg riktig sannhetsserum nå? Ser ingen grunn til at dette skal bli gjennomført ettersom at temaet aldri har kommet opp eller i det hele tatt har blitt vurdert :confused:
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Toppers Keegasus! Da er nok en sannhet kommet frem! :awesome:

EQ og TSM kommer IKKE til å merge!
 

DeletedUser

Guest
The Heroes vil i løpet av morgendagen erklære krig mot The Shadow Fighters, etter at Laspo adlet en by av Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp