Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg begynner å gå tom for sannhetsserum, så en sannhet vil være min egentlige identitet. Dersom ingen klarer å gjette riktig, så blir det ingen sannhet :frown:

De som eventuelt vet det, får ikke svare.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg begynner å gå tom for sannhetsserum, så en sannhet vil være min egentlige identitet. Dersom ingen klarer å gjette riktig, så blir det ingen sannhet :frown:

De som eventuelt vet det, får ikke svare.

Etter mange år som avholdsmann (avhold fra TW altså), registerer jeg at forumet ikke er hva det en gang var. Maken til mye innhold uten substans skal man lete lenge etter. Men så slipper man også å bruke like mye tid på forum som på spillet forøvrig.
Men for å komme til poenget; det dummeste jeg leser på forum er folk som prøver å lage mystikk rundt sin identitet.. Who cares?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Etter mange år som avholdsmann (avhold fra TW altså), registerer jeg at forumet ikke er hva det en gang var. Maken til mye innhold uten substans skal man lete lenge etter. Men så slipper man også å bruke like mye tid på forum som på spillet forøvrig.
Men for å komme til poenget; det dummeste jeg leser på forum er folk som prøver å lage mystikk rundt sin identitet.. Who cares?
Tror de fleste vet hvem spilleren er. Synes i grunn det er morsomt med litt variasjon på forumet, og at folk i lang tid undret seg på hvem dette var som tilsynelatende satt på ekstra info. "Sannhetene" skapte også diskusjon, noe som også er viktig å ha på forumet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp