Satt her og tenkte litt

DeletedUser

Guest
Jeg satt her og tenkte litt jeg ser vi har tw-champion v14-v15 over alt der verdner her, men hvorfor ikke sette opp en tw-champion hvem som er tidenense tribalwars spiller?

va synest dere?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror det har vert noen runder med det også, men usikker på om det da har vert konto eller hver enkelt spiller
 

DeletedUser

Guest
Man kan f.eks nominere. Om en spiller/konto ikke blir huska i nominasjoner, er dem vel heller ikke god nok til å vinne.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvordan vet vi hvem som er kvalifisert?

Må vel muligens bli noe slikt som at kun kontoer som har vært med å vunnet en verden så langt i spillet vil være kvalifisert. Virker i alle fall som det eneste håndfaste vi kan bruke som kvalifiseringskrav.
 

DeletedUser

Guest
Ikke så farlig, men helst kun en av delene.
Om man tar kontoer, burde man evt ta <kontonavn - vXX>, siden kontoer kan ha hatt forskjellige eiere på forskjellige verdner.
Har strengt tatt ikke så mye å si, så lenge regler og premisser er lagt før turneringa starter og at det er lett å forstå det.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så du mener det burde gå på konto, og ikke spiller?

Ja, det er bare rett og rimelig. En konto er en samling av all innsats som er lagt inn i denne ene kontoen, spillere kan ha byttet underveis, og det kan også ha vært duals på kontoen. Å kun ta kontoen i betraktning er eneste måten å inkludere all innsats som er lagt inn i kontoen, og vil heller ikke favorisere kontoeiere. Mange hadde ikke klart det uten sine duals.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Men er det ikke litt rart å for eksempel skulle stemme mellom Sau med magesjau (v1) og Sau med Hoppetau (v7)? Det er jo en og samme person, men to forskjellige kontoer.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Say med Magesjau er en konto med en ganske lang historie, den eht jo fredrik4 før og der spilte f.eks Dakapo ei god stund. Så den kontoer er ikke alt Kristin. mens Sau med Hoppetau er alt Kristin.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei, du vil jo helst steme på kontoen, hva den har betydd, hvordan den har påvirket krigen og om den har adlet mange fiendebyer osv. Det å rate en spiller på kontoer blir ganske dumt, for eksempel hvis jeg spilte lat dual på en konto og gjorde lite burde du ikke rate hvor god jeg er siden jeg ikke da gjorde stort på kontoen.
 
Sist redigert:
Topp