Saved by the bell?

DeletedUser

Guest
Ohh. Ser ikke vitsen i og klage over dette!

Hvem vil spille TW på julaften? Hvem vil sitte hele julaften og tagge og snipe og dodge og stacka?????
Rekk opp en hand de som vil det. Men tipper det bare er nolifers.

Sitter med handa oppe største kosen jeg kan ha er TW og god røyk og i jula vil jeg kose meg maksimalt men det får jeg jo ikke gjort.
 

DeletedUser

Guest
Ja ja koser meg litt da med og poste litt propoganda og se på statestikker men savner att sverda lyser.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke bygge opp til en diskusjon igjen om dette Yusuf, men nå når det ble slik det som det ble er det vel like greit å la det ligge.

Livssynet til folk blir ikke likt uansett hvor mye man diskuterer det, og personlig er jeg glad for denne pausen uansett hva slags grunn som ligger i bunnen.

Og Shanks har nå sine meninger om alt som så ofte før er helt på jordet. Uansett hva du mener kjære venn om hvem som får bygd opp hva, så bygger vel dere i like stor stil. Så fra og med i kveld igjen så får dere leke igjen.

Jeg har brukt pausen til det den har vært ment til. Kjerring og unger har fått full oppmerksomhet. Så alle som har sittet og ventet med abstinensene sine. Så får dere kose dere i kveld når pausen er over.
 

DeletedUser

Guest
Ja har klaga nokk om det så ferdig med det her sliter litt med syndera de må jeg skrive til på tysk men får det til etterhvert.
 

DeletedUser

Guest
Ohh. Ser ikke vitsen i og klage over dette!

Hvem vil spille TW på julaften? Hvem vil sitte hele julaften og tagge og snipe og dodge og stacka?????
Rekk opp en hand de som vil det. Men tipper det bare er nolifers.

JEg satt her hele julaften :)

Samme gjorde de som sende meg 18 sider med julemails på v4 :)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikkje koffor det skal diskuteres så mykje om denne pausen. Eg synes det var digg med pause. Være med familie og venner, og eg har ikkje tenkt tanken om tw i det heile tatt. Nokken e imot og nokken synes det e greit. Eg kan ikkje huske at det blei mega diskusjon rundt denne pausen i fjor.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan faktisk ikke huske denna pausa forje året var vel for opptatt med jula så la ikke merke til det.
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare AriCa og de sine undersotter som gjerne ville geeket Tribalwars på julaften :rolleyes:
Ser hvertfall sånn ut, sånn som dere reagerer..
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare AriCa og de sine undersotter som gjerne ville geeket Tribalwars på julaften :rolleyes:
Ser hvertfall sånn ut, sånn som dere reagerer..

Haha, det er så artig at du sier det. Fordi for bare ett par måneder siden så sa glitter at grunnen til at Elite gjorde det så bra, var det at de ikke hadde noe liv utenom TW og at de derfor hadde ett veldig høyt aktivitetsnivå! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg satt og spilte TW da vi åpnet pakker! :rolleyes:

Det er en grunn til at vi har julefred da. Noen vet å utnytte dette til det maksimale, mens andre tar seg tid til det julefreden EGENTLIG er ment for. Nemlig FAMILIE OG VENNER OG JULA! :)

God romjul og GODT NYTTÅR! ;)
 
Topp