Saved by the bell?

DeletedUser

Guest
Er det en side som føler denne julefreden kom veldig beleilig..?

Jeg er av den oppfatning av at dette forumet fort blir litt kjedelig med alle disse julehilsene, så dette er min lille julehilsningene til dere alle :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes julefreden kommer veldig beleilig, men er ikke sånn at jeg kommer til å sitte på tw for å redde meg mens den pågår da:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Yep. Så får vi blodstacket byene i frontene hvor dere adler og bygd murene til lvl 20. Supersweet!

Og nok øl og akevitt til å glemme TW, uten muligheten til å miste byer. It nice.
 

DeletedUser

Guest
For noen ja...

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: 01/12/2009 00:00:00til24/12/2009 07:40:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 326
Forskjell: 312

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 117,548
Side 2: 2,990,076
Forskjell: 2,872,528

image.php


Og de siste to døgn før julefreden...

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 50
Forskjell: 43

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 59,783
Side 2: 448,123
Forskjell: 388,340

image.php


Og til slutt de siste 24 timene før freden mellom Elite og -Rome-...

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 26
Forskjell: 21

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 45,603
Side 2: 241,761
Forskjell: 196,158

image.php
 

DeletedUser

Guest
Den adle og stikke av inn i jule freden er mye brukt ser jeg, det er vell ikke mange som gamer natt til julaften heller :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den adle og stikke av inn i jule freden er mye brukt ser jeg, det er vell ikke mange som gamer natt til julaften heller :D

Du impliserer at vi som adlet mye nå gjemmer oss i julefreden? Hva i all verden skal vi gjemme oss fra?

For min del er det nå massevis av renskede byer rundt meg ( min julegave til deg, chrk <3 ), som jeg ikke kan angripe. Hadde det vært en helt vanlig dag hadde dette irritert meg, men det er det jo ikke :)

Hvor mange som var på nå i forhold til vanlig vet jeg ikke, da jeg ikke har hele Elite på min venneliste. Men tviler på at det var så mange flere på vår side enn den andre ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
ja,tror julefreden kom beleilig for flere her,synes jeg uansett skal ønske alle en riktig god jul,uavhengig om de spiller på side A eller B.
 

DeletedUser

Guest
Viktig at vi tar oss tid til juleønskninger etc. Men vi må ikke glemme det som gjør denne verdenen spennende og interessant. Og det er i mine øyne alle disse intrigene og rivaliseringen;)

Men god jul alle sammen. Pause i krigen nå, så får vi ta opp tråden igjen over nyåret...
 

DeletedUser

Guest
Den adle og stikke av inn i jule freden er mye brukt ser jeg, det er vell ikke mange som gamer natt til julaften heller :D

funker fett det da XD vi adla masse av robinhetta rett før jul men fikk ikke angrep på de før i går kveld så si ikke at bare vi gamer lille juleaften:D så nå kan stacke de i ro og fredXD
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke spekulere i hvem som tjener på danna freden men det er vel samme folka som har sørget for den.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke peil på hvem denne utvalgte "gjengen" som kan gå inn og forandre reglene på spillet er.

TW er første spillet jeg spiller som detta er mulig så hakke peil på hvordan de har fått det til men håper sånne "bugger" blir fjerna etter hvert.

Jule fred hadde vert helt greit om det sto i reglene men det gjør det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Denne utvalgte "gjengen" du referer til er Innogames - De som styrer alt som har med spillene TW og The West å gjøre. Om du fremdeles ikke er ferdig med å klage på denne julefreden synes jeg du snart bør ta det opp med de store sjefene via deres hjemmeside :)
 

DeletedUser

Guest
God ide endelig litt svar på hvor detta kommer fra skal se om jeg ikke får tak i noen av de folka.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er ingen tvil om at det er Elites side som tjener mest på denne krigen spillmessig. Men så trenger vi da alle fri av og til, så sånnsett "tjener" vel alle på denne freden :)
 

kokelv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ohh. Ser ikke vitsen i og klage over dette!

Hvem vil spille TW på julaften? Hvem vil sitte hele julaften og tagge og snipe og dodge og stacka?????
Rekk opp en hand de som vil det. Men tipper det bare er nolifers.
 

DeletedUser

Guest
Ohh. Ser ikke vitsen i og klage over dette!

Hvem vil spille TW på julaften? Hvem vil sitte hele julaften og tagge og snipe og dodge og stacka?????
Rekk opp en hand de som vil det. Men tipper det bare er nolifers.

Klager jo ikke! Hva vil du vi skal snakke om her på forumet da? Hvilke pakker de ulike verden2-spillerne har fått? Hvem som skal på romjulsfest? Dette handler jo om TW, og julefreden er jo høyaktuell. Hva du koser deg med på selveste julaften er like interessant som å sitte se maling tørke for meg...

Men det er klart at julefreden gjør at alle stammene kan reorganiserere tropper osv. Så noen tjener mer på en slik fred enn andre rent spillmessig.
 
Topp