Testes Scout Report Evaluator

DeletedUser

Guest
Scout Report Evaluator
Dette scriptet leser en speider rapport og regner ut hvor mange tropper som trengs for å tømme alt den har av ressurser.

Forklaring:
[SPOIL]Dette scriptet leser en speider rapport og regner ut hvor mange tropper som trengs for å tømme alt den har av ressurser.
Ved neste klikk på scriptet åpner samlingsplass seg i et nytt vindu/en ny fane(kommer an på nettleseren du bruker) og fyller inn koordinater. Neste gang du klikker på scriptet så vil troppene som ble regnet ut i første del bli fylt inn.
Scriptet bruker reisetid, samt tiden fra speider angrepet traff og ressurs bygningene sitt nivå for å treffe presist selv lang tid etter du har speidet.



Forklaring på hvordan scriptet reagerer på de forkjellige plassene:
  1. Når brukt på en speider rapport så blir regnestykkene utført + en cookie blir skrevet. Neste klikk åpner samlingsplass i ny fane og fyller inn koordinater.
  2. Når den blir brukt på samlingsplass så fylles de troppene som ble regnet ut i punkt 1 inn.
  3. Når brukt på samlingsplass uten at koordinater er fylt inn(som foreksempel etter at du har sendt et angrep) så lukkes fanen(fungerer foreløpig ikke i opera)
  4. Når det blir brukt på en rapport for andre gang så så går den til neste rapport, ved å bruke << linken.
  5. Når den blir brukt på rapport oversikten så merker den alle tomme rapporter, slik at de kan bli slettet eller flyttet.

Ved å forandre på verdiene som er kursive og farget i forskjellige farger(helt bakerst i scriptet) kan man modifisere scriptet litt.
Her er en forklaring på hva de forskjellige variablene betyr:

  • Bruk samme by som i rapport:
    true : Byen som ble brukt i speider angrepet vil bli brukt til å farme.
    false : Byen som er valgt vil bli brukt til å farme
  • Minimum ressurser å samle:
    Dette vil forhindre trege tropper å bli sendt ut i små puljer, som kan sinke dine LK.
    Default er 2000 = 200 Øks...
    Det er anbefalt å øke denne når din farmer blir litt større.
  • Maks reise tid (Minutter):
    Default er 360 = 3 timer.
    Det anbefales å endre denne til noe som passer deg bra.
    Fører til at raskere tropper vil bli send(om mulig)
  • Utelat trege tropper:
    0: Utelater ingenting - Sverd vil bli brukt til å farme (default).
    1: Utelater den tregeste troppetypen - 0 sverd vil bli brukt til å farme.
    2: Utelater alle fot tropper - 0 sverd, spyd, øks eller buemenn vil bli brukt.
    3: Utelater alt utenom lett kavaleri
  • Fjern bueskyttere:
    true: Ikke send bueskyttere
    false: Send beskyttere
  • Mur nivå før rambukker blir brukt:
    0: Send aldri rambukker
    1-20: Nivå på speidet mur før rambukker blir sendt med i angrepet.
    10 er default

Legger til en kort forklaring av hvordan scriptet skal brukes til slutt:
  • Åpne en speider rapport
  • Klikk på scriptet
  • Samlingsplass blir åpnet i en ny fane, og koordinatene blir fylt inn.
  • Klikk på scriptet igjen.
  • Troppene blir fylt inn.
  • Deretter klikker du [Angrip].
  • Også [Ok] får å godkjenne angrepet.
  • Du kan nå lukke samlingsplass fanen.
  • Nå kan du bare lene deg tilbake og vente på at ressursene ruller inn ;)

Merk dere at scriptet kan bli automatisk oppdatert.
Det kan oppstå noen korte perioder når scriptet er nede, men det er isåfall bare en kort tid hvor jeg prøver å endre noe.
Det er bare å ha tålmodighet :)
Oppstår det problemer som varer i mer enn 30 minutter så send meg en PM, så skal jeg prøve å fikse det så fort jeg klarer.[/SPOIL]
Selve scriptet finner du her
[SPOIL]
Kode:
javascript:function e(){var  n='fnScoutReportEvaluator',s='http://twkristure.x10hosting.com/scripts/scoutreport.js?'  + Math.round(Math.random() * 43567);var  a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function  c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating  script entry in doc head...");var  A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading  script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");[I]eval("a.fnScoutReportEvaluator([COLOR=Blue]true[/COLOR],[COLOR=Lime]2000[/COLOR],[COLOR=Magenta]360[/COLOR],[COLOR=Cyan]0[/COLOR],[COLOR=red]false[/COLOR],[COLOR=SandyBrown]10[/COLOR])");[/I]}e();
[/SPOIL]

Først av alt så ligger dette scriptet allerede finnes i "godkjente skript" tråden.
Eneste jeg skal bruke denne tråden til er å annonsere oppdateringer i scriptet.

Dere kan også bruke denne tråden til å rapportere feil med dette scriptet.
Tar også imot tilbakemeldinger :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min gratis host tjeneste ble lagt ned, så de eksterne filene er blitt flyttet.

Erstatt scriptet du har med dette så skal alt fungere bra igjen ;)
[SPOIL]
Kode:
javascript:function e(){var  n='fnScoutReportEvaluator',s='http://twkristure.x10hosting.com/scripts/scoutreport.js?'  + Math.round(Math.random() * 43567);var  a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function  c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating  script entry in doc head...");var  A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading  script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(false,2000,500,3,false,10)");}e();
[/SPOIL]
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg anbefaler deg at du forandrer det som står i det første innlegget også.

Så er begge riktige.
 

DeletedUser

Guest
Scriptet i første post er nå korrekt.
Takk for tipset marium ;)
 

DeletedUser

Guest
Hejsa :)


Jeg har lidt problemer med dette script, når jeg bruger det åbnes en ny side med teksten:

Creating script entry in doc head...
Loaded


Men der sker ikke mere efter det :S

Er der noget jeg skal ændre for at det fungere igen? :)
 

DeletedUser

Guest
Hejsa :)


Jeg har lidt problemer med dette script, når jeg bruger det åbnes en ny side med teksten:

Creating script entry in doc head...
Loaded


Men der sker ikke mere efter det :S

Er der noget jeg skal ændre for at det fungere igen? :)

Scriptet fungerte ikke inntil jeg fikset det igår kveld.
Første gang du trykker på scriptet så laster den bare scriptet, du må trykke gjentatte ganger for å fullføre hele handlingen.

Om det fortsatt ikke fungerer så er det fint om du tar kontakt.
 

DeletedUser

Guest
brug dette istedet:

javascript:function e(){var n='fnScoutReportEvaluator',s='http://twscripts.net/media/js/scoutreport.js?' + Math.round(Math.random() * 43567);var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating script entry in doc head...");var A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,2000,500,2,false,5)");}e();

Efter en nylig opdatering, er der en fejl i et af linkene når man skifter village fra oprindelig afsender til ny, det er den eneste forskel
 

DeletedUser

Guest
så håber jeg jo TEAM'et vil acceptere at det nu istedet ligger på min server - men ellers er samme script, med samme handlinger og opsætninger, og derfor ikke vil betragte det som ulovligt !
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Fikk ikke ditt til å virke, 176-007, men det fungerte da jeg satte in din link i kristure sitt script:

Kode:
javascript:function e(){var n='fnScoutReportEvaluator',s='http://twscripts.net/media/js/scoutreport.js?'  + Math.round(Math.random() * 43567);var  a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function  c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating  script entry in doc head...");var  A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading  script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,2000,360,0,false,10)");}e();

Spørsmålet er hvor lenge http://twscripts.net vil holde åpent?
 

DeletedUser

Guest
TWscripts

www.twscripts.net vil holde længe åbent.

Siden er så ny, at den endnu ikke er færdig. Jeg er selv med til at udvikle den, vi regner med at skulle bruge vores ferie på den. I første omgang vil vi gå efter godkendte og lovlige scripts til .no og .dk
men siden vil blive udvidet til også .se og .net

men ting tager jo tid :p

jeg skal nok senere give en kort forklaring på de variabler der findes til "scout-eval" scriptet, så folk og team, kan se hvorledes man kan variere sammensætning af tropper, afstand, ønsket mut, ønsket mindste antal res.

kan se det allerede er gjort i starten af indlægget :p

* Bruk samme by som i rapport:
true : Byen som ble brukt i speider angrepet vil bli brukt til å farme.
false : Byen som er valgt vil bli brukt til å farme

* Minimum ressurser å samle:
Dette vil forhindre trege tropper å bli sendt ut i små puljer, som kan sinke dine LK.
Default er 2000 = 200 Øks...
Det er anbefalt å øke denne når din farmer blir litt større.

* Maks reise tid (Minutter):
Default er 360 = 3 timer.
Det anbefales å endre denne til noe som passer deg bra.
Fører til at raskere tropper vil bli send(om mulig)

* Utelat trege tropper:
0: Utelater ingenting - Sverd vil bli brukt til å farme (default).
1: Utelater den tregeste troppetypen - 0 sverd vil bli brukt til å farme.
2: Utelater alle fot tropper - 0 sverd, spyd, øks eller buemenn vil bli brukt.
3: Utelater alt utenom lett kavaleri

* Fjern bueskyttere:
true: Ikke send bueskyttere
false: Send beskyttere

* Mur nivå før rambukker blir brukt:
0: Send aldri rambukker
1-20: Nivå på speidet mur før rambukker blir sendt med i angrepet.
10 er default
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fikk ikke ditt til å virke, 176-007, men det fungerte da jeg satte in din link i kristure sitt script:


Forskellen på dit og mit, er ene og alene opsætningen

Dit: (true,2000,360,0,false,10)
mit: (true,2000,500,2,false,5)

Dit: True; brug samme by igen | 360 = max tiden du vil rejse | 0; du vil farme med alle typer af tropper | false, du vil også farme med buer | 10; er det lvl mur du vil acceptere en by har (en by med mur over lvl 10 vil der blive sendt RAMs imod)

forskellen mellem dit og mit, er altså rejsetiden, typen af tropper (jeg farmer kun med kavl units) og acceptabelt level af mur


*Dog skal det siges jeg arbejder i FireFox, har endnu ikke testet scriptet i andre browsere
 

DeletedUser

Guest
Ser at det er endel problemer med dette scriptet på .net etter 7.0. Jeg sliter med at scriptet fører meg til samlingsplassen og legger inn koords. Men den fyller ikke inn tropper.
Dette problemet samt at tropperegningen har blitt tullet ut ser ut til å blitt løst på .net nu. Noen som kan evt fikse dette scriptet ?


http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=140263&page=25
 

DeletedUser

Guest
Aaha, derfor jeg ikke fikk inn tropper på v7 nei. Jeg som trodde det bare var jeg som var inkompetent..
 

DeletedUser

Guest
Vi er vel alle våre verdener versjon 7, så det er nok derfor.
 
Topp