Scuintesquirt og hele SQSQ går til krig mot Nofjon1

DeletedUser

Guest
Som dere ser i overskriften går Scuintesquirt til krig mot Nofjon1. Dette har flere grunner, her er krigserklæringen sendt til Nofjon1 ifra Scuintesquirt (meg)


Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:53
For å ikke være en feig pussymaster så kommer jeg nå med en krigerklæring til deg så du kan forberede deg.

Hele stammen min [ally]SQSQ[/ally] bestående av meg, og kun meg erklærer nå krig mot deg. Dette grunnet flere uoverenstemmelser oss i mellom. Hovedgrunnen til [ally]SQSQ[/ally] mot å gå til krig mot deg er dine ekstreme krav.

- Ingen kan kreve at jeg daglig støtter deg med 2 sverd!
- At du skal få en kakeoppskrift i uka er helt sykt!!!!

Det er nå krig. Dette vil bli første verdenskrig på v6, alle vil le av deg. Det blir noe lignende dette når krigen er slutt:

LOL. HAHAH. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHJAHAhAhAhAhAhAHAHA. ROFL! Noffe døde pga krig pga at han ikke kunne bli venn med en uten å få kakeoppskrifter. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. HAHAHAHAHA. LOL!!!!!!

Du kommer til å tenke fml, f** my life, mens jeg tenker fml, f*** me light. Det blir kult.

Jeg erklærer herved første verdenskrig for åpnet: Nofjon1 mot SQSQ! ARGHHHHHHH!!!!!!

Med <3lig hilsen
Vetle <3<3<3<3

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:58
Krigsærklæringen er mottatt og akseptert.
Uten samarbeid om kakene, så ser jeg ingen annen utvei.
Disse skal beskyttes, og vi sloss til siste mann for fks. en shillingsbolle.
Forbered deg på å dø, som en kake med sur krem.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 15:00
Dette blir så gøy!!!!!!!!!

Shillingsbolle til meg!!!!!!!1!111!!!!!!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 15:02
Jepp. :D
Si fra når kakebeskyttelsen din er over da!

Scuintesquirt den 04.07. klokken 15:03
Det får du finne ut av selv. Men jeg nekter å snakke mer med krigstaperne lenger. Jeg skal squinte i trynet ditt og squirte i navelen din!

Nofjon1 den 04.07. klokken 15:04
Det eneste som skal inn i dette trynet er kaker. Basta

Nofjon1 den 04.07. klokken 15:05
Ikke glem at jeg er ganske skummel. Har mye mer poeng enn tropper, og masse kaker på lager

Scuintesquirt den 04.07. klokken 15:06
Er også skummel, jeg har også mer points enn tropper. EID.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 15:07
Nå snakker jeg ikke mer med deg. Jeg skal nemlig gå og squirte.

Nofjon1 den 04.07. klokken 15:13
Husk å tørke deg etterpå

Angrepet mitt blir sendt!!!!!!
Scuintesquirt den 04.07. klokken 17:17
BAM!!!!!

Scuintesquirt den 04.07. klokken 17:17
Nå dør du!§!!!!!!!!!§§

Scuintesquirt den 04.07. klokken 17:17
:ppPPPPPPpppppPppp

Nofjon1 den 04.07. klokken 18:10
Kulen a Vetle. Ellers må vi rise stumpen din. ;)

Etter denne frekke meldingen fra Nofjon la jeg inn et kraftig angrep som gjør at byen hans er tømt for alle som vil angripe han:
Nofjon1 er tømt.

Det hele åpnet med at jeg gav en restart melding og han kom med noen helt sinnsyke krav som dere kan lese her:

Scuintesquirt den 04.07. klokken 12:30
Aurgh!!!!!!!!!! jeg har fått nok av du adle gårby! den er minnn!!!!!!!


jeg har 200000000 øks som jeg skal senne retttt i trynet ditt!!!!! du blir knekt!!!!!! så du skal dø§!!!!!!!!!!!!!!!!

om du ikke restARTER skal jeg med i stammen dinnn!!!! inviter meg"!!!!! FISK!!!!!


horegutt!!! restart!!!!! AAAAA!§!!!! Restart!! @£$$£"#/¤#"/!!!!

Scuintesquirt den 04.07. klokken 12:31
så du tør ikke svare hæ???? jeg vet du er red!!1 du trenger bare å restarte så er du trygg!!!! jeg låver!!!!!1111

Scuintesquirt den 04.07. klokken 12:33
hahaahha du skjelver i buksa!!! tisser på deg???

lol hahahahhahahahahahaha|11!!!!!13

Scuintesquirt den 04.07. klokken 12:42
du er inaktiv ass!11 derfor bankker jeg driten ut av deg!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 13:15
Slapp av a Hjørdis. Alle gråbyer her er mine. Kun mine. Innse det N00b

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:04
jEg er ikke NOOB!!!! Og heter ikke hjørdis1!!!!! heter vetle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:06
Ok, Vetle Hjørdis.
Du er faktisk en n00b, og dermed basta. Jeg planlegger nå i knuse deg totalt. Det eneste som kan forhindre det, er at du straks kommer med oppskriften på en peanøtt-kake. Send meg oppskriften nå, eller ta følgende.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:08
Jeg er allergisk mot peanøtter

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:11
Jaha? Banankake da. Bare å spytte frem oppskriften på enten en peanøttkake eller en banankake, Hjørdis. Det haster for din del nå frøken.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:12
Jeg heter ikke Hjørdis! FUCK KAKA DI OG LAG DEN SJÆÆÆÆL!!!!!1 10hi

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:13
dessuten har jeg noob beskyttelse i 5 dager til!!!det har ikke du!!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:15
I såfall er du ferdig her. Jeg blir vill og gal når jeg ikke får oppskrift på kaker. Dessuten er det pervo å fucke kaker. Slikt gjør man bare ikke, frøken.
Host frem en oppskrift eller døøøøøøøøø....

Jeg tar deg når kakebeskyttelsen er borte. Trust me.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:21
Ja, jeg har parafilien kaclofili. Jeg tenner derfor på kake og likker å fucke kaker. Det er ikke noe galt med det, mamma sier det er helt normalt.

Jeg gir ikke andre kakeoppskrifter så de kan kose seg med mine oppskrifter... Oppskriftene mine er nemlig ikke utro...

Når kakebeskyttelsen forsvinner aldri, den er alltid med meg, støtter meg og er der for meg. Noob beskyttelsen min forsviner derimot. Men da så tar jeg gjerne i mot tropper fra deg. Nå har jeg 2000000000 øks og kan få 2000000000000000000 og økse av hodene dems!!!!!111!11!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 øks forssvarer bra!!!!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:23
Hvor gammel er du, jenta mi?

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:26
8 og et halvt.

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:26
Skjønner.
Kan vi ikke være venner da?

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:28
Er vi venner så deler vi kakeoppskrifter. Du får lov å sende angrep først, støtte meg osv. Høres det bra ut?

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:28
liker du kaker?

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:29
Beste jeg vet. Tuller ikke med kaker ass.

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:30
Vet om en som kalte seg "kakamonster" her inne. Helt forferdelig ass. Slikt gjør man bare ikke

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:32
Greit, smak denne:


Jordbærmisu:
Ingredienser

* 2 stk gelatinplater
* ca 125 g kremost naturell
* 3 ss sukker
* 2 dl ekstra lett rømme (rømmekolle)
* 1 stk lime
* ca 10 stk jordbær
* 3 stk fingerkjeks

Denne desserten er en variant av den italienske 'Tiramisu'. 'Tiramisu' betyr direkte oversatt "plukk meg opp", mens meningen heller mer mot "noe som får deg til å føle deg bedre" - noe vi kan garantere at denne desserten vil få deg til å gjøre!
Fremgangsmåte
Bløt opp gelatinen i kaldt vann i 5 minutter, smelt deretter gelatinen. Visp kremost, rømme og sukker sammen og tilsett gelatinen. Fordel ostemassen i glass. La det stå og stivne i ca 1 time i kjøleskap. Skjær lime og jordbær i skiver, og ha det oppå ostefromasjen. Stikk til slutt fingerkjeks ned i ostefromasjen, og server.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:32
Kakamonster hørtes jo hyggelig ut! Kanskje jeg kan hooke opp med vedkommende?

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:33
Knall.
Nå er vi venner. :D Visste jeg kunne stole på deg, Hjørdis. Takk takk. Som et tegn på vårt vennskap så skal du få lov å sende meg 2 sverd i støtte. Tusen takk.

Kakemonster var det han het. Trykkfeil der.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:36
Serr!? 2 sverd!? NOOB!!!! Kan ikke være venn med så noobespillere!!!!!!!!!!
LOL!!!!

Sverd er angrepstropper... øks er forsvar. de økser av hoder"!!!!!!

Vi er ikke venner... du tror jeg heter Hjørdis!!!!

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:39
Du heter Hjørdis K. Ake fra nå.
En gang pr uke må du sende meg en kakeoppskrift. Den neste må jeg få før neste søndag. Det er ditt bidrag til freden her

Sverd er angrepstropper ja, men jeg skal angripe noen nå, så bare send når du har de klare. ;)

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:42
Glem det!!! Vetle K. Ake er mitt navn.

Kakeoppskriftene kan du bare glemme, sverdmennene også... jeg skal økse ned hoerne til soldatene dine.

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:42
Nå er det fest i nesa, HOOT HOOT!

Scuintesquirt den 04.07. klokken 14:43
Sett happy feet?

Nofjon1 den 04.07. klokken 14:43
Man kødder ikke med kaker. Nå er vi i krig.

Han sa det var krig, men var ikke tøff nok til å komme med erklæringen, jeg var tøff. Derfor er han død.

Etter angrepet mitt kom han med denne meldingen:

Nofjon1 i dag klokken 01:29
La meg først si at deres angrep var meget bra utført. Svært bra presisjon og koordinering. Hadde ikke lederen for dette flotte angrepet sklidd og falt i en marsipankake som lå til tørk, så hadde ikke mine kakeglade innbyggere drept han.

De kan gjøre dette godt igjen med å sende meg oppskriften på smultringer. ;)

Noffe

Scuintesquirt i dag klokken 12:03
Jeg banket dritten ut av deg! Det er du som skal komme med en oppskrift nå11!1!!!!!!

Han tror han får oppskrift etter å ha blitt drept. Jeg bare næhæi.

___________________


Beklager for denne tekstens oppbygning, jeg er i skrivende stund ekstremt sur så oppbygningen blir feil.

Uansett så er nofjon tømt, men siden adelsmennene mine har dårlig kondis og ikke orker å løpe så langt så må dere adle han.

C ya in hell Noobfjon1!!1!!!!!!!

djevelSLS960_1215433308.jpg
 

DeletedUser

Guest
Unskyld meg fuzzy, men kaker er den rette veien å gå!

Ps:bare spør etter kake oppskrifter :D
 

DeletedUser

Guest
Synd noffe er banned fra forumet, han skulle ha likt å se dette :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Selvom han er banned så kan han se de (så lenge han ikke logger inn...kan se det som guest vettø).
Men spørsmålet her er vel hvor mange infractions topic maker får. :p
 

DeletedUser

Guest
Selvom han er banned så kan han se de (så lenge han ikke logger inn...kan se det som guest vettø).
Men spørsmålet her er vel hvor mange infractions topic maker får. :p

Hvorfor skulle han få infractions?:confused:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
For å ikke sensurere, blitt veldig strengt den delen :)

Rissikerer og bli dødsdømt etter hva jeg har hørt. Så best og feste sikkerhetsselen og gjøre sånn moderatorene sier, ellers blir det gulag på deg ;)

Finfin tråd egentlig. Mye humør, /me likez. Gogo Noffe, jeg må ha etpar kakeoppskrifter av deg en gang. Du må ha et arkiv fylt til randen med dem! :)
 

DeletedUser

Guest
KRIGSUPDATE

Det er tydelig at Nofjon er livredd meg og min sterke paladin!

Han har opprettet en stor kakeklubb som alle støtter noobfjon. Han sier de sender kaker til byen hans og at han kanskje vil sende kremen og toppingen fra kakene i trynet mitt om jeg ikke sender han kakeoppskriftene. Kakeoppskriftene vil aldri bli sendt, så jeg venter på at toppingen kommer. To av medlemmene noobfjon har skaffet seg er Shemaleazz (Shizzaz) og transseksuelle (tranze). Disse har begge støttet noobjon noe som er tydelig ved denne rapporten:http://no6.tribalwars.no.com/public_report/3ff25bd40850534e7cd385594ca90780

De har sikkert sendt mange øks som økser av hodet til den supredupre paladinen min.

Siden noobfjon er feig og verver kakeklubbmedlemmer så skal jeg ta igjen med samme kakekniv. Jeg har samme navn ingame. Kontakt meg om du vil knuse Noobfjon. Dette skal gjøres ved å squirte og kanskje squinte litt på alle kakeklubb medlemmer.

Vil dere være med i stammen min?

Om du ikke vil det, bli i allefall med i gruppen Menn (og kvinner) mot Noobfjon og hans kakeklubbmedlemmer.

Kommer senere tilbake med nyere nyheter.

Preikas <3 <3< 3< <3
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jeg har egentlig hørt at Noffe best liker å bake morgenbrød. Det pleier som regel og ende med en Scuintesquirt. Så nå lukter jeg en multiaccount her!
 

DeletedUser

Guest
Som dere ser i overskriften går Scuintesquirt til krig mot Nofjon1. Dette har flere grunner, her er krigserklæringen sendt til Nofjon1 ifra Scuintesquirt (meg)




Etter denne frekke meldingen fra Nofjon la jeg inn et kraftig angrep som gjør at byen hans er tømt for alle som vil angripe han:
Nofjon1 er tømt.

Det hele åpnet med at jeg gav en restart melding og han kom med noen helt sinnsyke krav som dere kan lese her:



Han sa det var krig, men var ikke tøff nok til å komme med erklæringen, jeg var tøff. Derfor er han død.

Etter angrepet mitt kom han med denne meldingen:



Han tror han får oppskrift etter å ha blitt drept. Jeg bare næhæi.

___________________


Beklager for denne tekstens oppbygning, jeg er i skrivende stund ekstremt sur så oppbygningen blir feil.

Uansett så er nofjon tømt, men siden adelsmennene mine har dårlig kondis og ikke orker å løpe så langt så må dere adle han.

C ya in hell Noobfjon1!!1!!!!!!!

djevelSLS960_1215433308.jpg

1. Masse uanonymiserte mails azz!

2. Er det bare meg, eller går denne:
inn på TG sin stammeprofil? :0
Den går vel rett inn til stammeprofilen til stammen til den som åpner linken?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1: Hans problem vettøh ;)

2: Den linken går inn på stammeoversikten til den stammen du er i, så for meg viser den IyDz! :p
 

DeletedUser

Guest
Etter at jeg kicket alle medlemmene ifra SQSQ og stengte stammen ble jeg og n00bfjon enige om en KIAP. En kake IAP.

Dette for at vi skal få fylt byene våres med tropper. Jeg har lidd store tap av kakestøtten til n00bfjon, men klarer meg for det.
 
Topp