selv-adling

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
Når du adler deg selv, senker du lojaliteten ned på 25 uansett da?

Dette står sikkert ett eller annet sted, men jeg fant det ikke.
Jeg synes å huske at noen har sagt til meg at lojaliteten synker ned til 25 med en gang du adler deg selv.
Men nå ble jeg vedlig usikker siden jeg nå har fått beskjed om noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Nei du senker lojaliteten mellom 20 og 35, akkurat samme som en vanlig by.
 

DeletedUser

Guest
Derimot så blir lojaliteten til 25 om du tar over byen på nytt :=)
 

DeletedUser

Guest
Fårstår eg deg riktig så har du sendt et adelstog mot en som allerede har svekka lojalitet?
Isåfall må du belage deg på å miste en eller fleir adelsmenn.
Haha
 
Reaksjonspoeng
3
Nei.

Jeg våkner opp og ser at jeg får flere og flere innkommende. Jeg har dodget nuksene og nå venter jeg på at adlingsangrepene skal komme.
Jeg har sent 3 adelsmenn på min egen by 3 sekunder før det før det første adlingsangrepet annkommer.
Da regner jeg med at han tar over byen når han kommer med den første adelsmannen sin. Jeg regner også med at han har en god del offensive tropper med adelsmannen.
Derfor har jeg sendt et nuke som annkommer 2 sekunder etter adlingsangrepet hans. Da tar jeg forhåpentligvis ut alle troppene hans.
Deretter annkommer støtten min 5 sekunder før andre adelsmann.
Da regner jeg med å ta alle de tre resterende adelsmennene hans med støtten og så trekker jeg ut støtten og venter til min fjerde adelsmann kommer.
Da tar jeg byen tilbake.
Jeg regner med å beholde byen og ta en hel angrepsby + 4 adelsmenn uten å miste spesielt mye mere tropper enn 1000.

Håper du skjønte?
 

DeletedUser

Guest
Jaja, undervurderte deg litt derja:p
Morro den taktikken der
 

DeletedUser

Guest
Litt avhengig av hvor nære hans og dine byer er burde du i det minste ha klar en adelsmann til, i tilfelle du ikke tar ned lojaliteten nok. Det er litt ( nei, vent, VELDIG ) kjipt når det skjer.
 

DeletedUser

Guest
Dumt hvis det koster deg alle troppene dine og du ender med å tape flere byer av den grunn, men men.
 

DeletedUser

Guest
Etter alt det du har gjort, har du enda ikke forstått at offensive enheter kan være en viktig del av et effektivt forsvar? ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp