Selvforsvar

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Gråbyer ja...
Selv har jeg vel adlet 4 gråbyer, og er ikke flau over det.
Første byen jeg adlet var en gråby, den andre var en IyDz! spiller som ble grå under angrepene, 3 og 4 er bonuslandsbyer inni clusteret mitt, mens jeg bygde opp offensivene mine fikk jeg plutselig veldig mange adelsmenn, og de kjedet seg.
Synes i grunn hele diskusjonen og det negative ved å adle grått er dårlig, det er så mye annet man kan vurdere en spiller/stamme på.

Mvh. Oxcyder

Poenget her er gråbyer som blir adlet midt i andre stammer sitt clustere. By all means, adlegrått etter hjertens ønske, er ikke det diskusjonen går på.

Adler gjerne en gråby selv jeg om den er strategisk riktig.
Men jeg holder meg i epicki land og adler ikke grått i andre stammers territorie.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Har en følelse at mange gjør seg dummere enn de egentlig er...

Og hvis dere ikke gjør det så les nøøøye hva vi skriver:

Er ikke gråbyadling generelt vi reagerer på. MEN vi reagerer på at dere adler dere tvers over kartet, inn i vårt teritorie og tar våre farms. Prøv å forstå det nå.

Er ikke gråbyadlingen i M-S land vi reagerer på. Så den gråbydiskusjonen skjønner jeg ikke at dere tar her engang... Selvfølgelig må man få lov å adle spillere som har blitt grå/adle sine egne farms. MEN å adle seg helt på motsatt side av kartet og adle farmsene til andres stammer. DET er veldig respektløst og da blir det naturlig nok reaksjoner...
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Er ikke gråbyadling generelt vi reagerer på. MEN vi reagerer på at dere adler dere tvers over kartet, inn i vårt teritorie og tar våre farms. Prøv å forstå det nå.

Er ikke gråbyadlingen i M-S land vi reagerer på. Så den gråbydiskusjonen skjønner jeg ikke at dere tar her engang... Selvfølgelig må man få lov å adle spillere som har blitt grå/adle sine egne farms. MEN å adle seg helt på motsatt side av kartet og adle farmsene til andres stammer. DET er veldig respektløst og da blir det naturlig nok reaksjoner...


var jo det hans sa i posten over deg? :p
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg siktet ikke til hans, men vet at han har skjønt det. han er jo en av de som er irritert.

siktet til de andre som diskuterte generell gråbyadling. og til m-s som bare fortsetter og fortsetter å adle hos oss.:mad:
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
ja jo, men du har jo bare omformulert det hans skrev igrunn :p var det jeg mente, og er jo ingen svar imellom dere. så var strengt tatt ikkje nødvending å påpeika, var det jeg mente.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
dine poster vakke helt nødvendige heller. omg er propagandaforum. og jeg er lei av de adlingene ingame. måtte bare få det ut ett sted.
 
Topp