Selvoppdaterende kart for Verden 3

DeletedUser

Guest
da skjønner jeg :p

Kunne kanskje vært interessant, men da måtte man fått fullstendig oversikt over hvem som var i krig med hvem, og dermed lagt inn alle frontene til alle stammer, er det noe slikt du tenker?
Det vil hvertfall kreve en del arbeid, men hadde vært moro å se, enig i det!
 
Reaksjonspoeng
1
Problemet er jo bare at stammer liker å holder diplomatiet sitt hemmelig. Det er ikke alle som skriker ut på forumet om LOL ROFL VI HAR ALLIANSE
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHHAAHHAAHAHHA, du er så søt når du prøver å være tøff ^^
 

DeletedUser

Guest
Det er det vel opp til meg å avgjøre tenker jeg!
Hadde ikke du sluttet a?? Hvem faen er du til å komme her og si sånt?
 
Reaksjonspoeng
1
Det er det vel opp til meg å avgjøre tenker jeg!
Hadde ikke du sluttet a?? Hvem faen er du til å komme her og si sånt?

HVAH? Så alt som blir sagt på forumet skal du bestemme hva betyr?? Og fordi han har sluttet har han ikke rett til å skrive noe her? Hva er galt med deg, og hvorfor tror du at du er bedre enn alle andre?

Zarazel har helt rett, det er ikke alle stammer som skryter av at de har lolainser, slik som dere gjør.
 

DeletedUser

Guest
Du er ikke veldig vanskelig å lese multe, uansett hvor dyp du tror du er, og den klare referansen til HZ og alliansen var veldig vanskelig å unngå!
Når du da leker gærn og disser alliansen vår velger jeg å svare med akkurat hva jeg føler du fortjener, og jah virkelig orginalt å gå løs på allianser, vi ser jo hvor bra det gikk for action med det flotte diplomatiet sitt!
Tenk deg om før du snakker så kanskje du klarer å registrere hva som renner ut av kjeften din.

Tror jeg er akkurat like god som deg jeg multe, om ikke bedre, og du tror jo du er bedre enn andre selv om poeng og OD ikke står til noe annet enn en medium god spiller, at best!

For en dott du er
 
Reaksjonspoeng
1
Du er ikke veldig vanskelig å lese multe, uansett hvor dyp du tror du er, og den klare referansen til HZ og alliansen var veldig vanskelig å unngå!
Når du da leker gærn og disser alliansen vår velger jeg å svare med akkurat hva jeg føler du fortjener, og jah virkelig orginalt å gå løs på allianser, vi ser jo hvor bra det gikk for action med det flotte diplomatiet sitt!
Tenk deg om før du snakker så kanskje du klarer å registrere hva som renner ut av kjeften din.

Tror jeg er akkurat like god som deg jeg multe, om ikke bedre, og du tror jo du er bedre enn andre selv om poeng og OD ikke står til noe annet enn en medium god spiller, at best!

For en dott du er

Jeg har aldri sagt jeg er bedre enn deg. Jeg har heller aldri disset loliansen deres. Som du ser skriver jeg ikke direkte til HZ+TDH+Rebels i forrige innlegg, men allikevel kaller jeg allianser for lolianser, for det er det jeg foretrekker å kalle allianser, fordi de fleste er akkurat det, lolianser.

Slutt å vær en drikksekk.
 

DeletedUser

Guest
Det er det vel opp til meg å avgjøre tenker jeg!
Hadde ikke du sluttet a?? Hvem faen er du til å komme her og si sånt?

Åja, fordi jeg ikke spiller lenger kan jeg ikke reagere på at du oppfører deg som en tolvåring?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kom igjen a jenter, dette er ikke en tråd hvor man skal diskutere hvor lol den og den alliansen er. Dette er en tråd hvor man skal følge med på utviklingen/diskutere kart.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kom igjen a jenter, dette er ikke en tråd hvor man skal diskutere hvor lol den og den alliansen er. Dette er en tråd hvor man skal følge med på utviklingen/diskutere kart.

indeed..

anyhow: østlig familie: ~VK-E~, ~VK~, ~VK-A~
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Disse kartene har fått en ny mulighet for små verdener - Zooming. For verden 3 har kartene fått en 6x6 zoom. Det vil si at kontinentene 22 tom. 77 vil bli vist på kartene.

Hvis du synes at denne zoomingen er upassende og bør endres, vennligst send meg en melding her på forumet.
 
Reaksjonspoeng
1
BoS familien på topp i K45?!?

Dette kan da ikke stemme..

edit:
HVA I MØRKESTE ... GJØR LARSAL I BOS?!?!?

...jeg er sjokkert. Hvem var det som tok over den kontoen?
 
Topp