Server merge?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
OM dette blir innført får dere for god sake lage et nytt domain på serveren.
OG, jeg kan med en gang si at jeg ALDRI kommer til å spille på en server med svenske admins....takket være Nino

Cheers
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
OM dette blir innført får dere for god sake lage et nytt domain på serveren.
OG, jeg kan med en gang si at jeg ALDRI kommer til å spille på en server med svenske admins....takket være Nino

Cheers

Og jeg må snakke med Nino for at det bliver til noget...
 

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For

Jeg er svært for en felles skandinavisk server.

Savner trøkk i spillet, og ønsker at alle aktive oppegående spillere i norden kan samles.

Ta feks v6 her i norge nå...det skal ikke akkurat mye til for å være en topp 100 spiller.

Online spill som ikke klarer å samle mer enn 50-70 ok spillere er jo ikke spennende.

Det blir jo mer som ett slektselskap å spille på norsk server....og dansk server er enda mindre. Du skal ikke spille lenge før du drar kjensel på de fleste aktive spillere.


Håper TW kan utvide til en .SA (skandinavisk server). Synes skolehaven har tatt ett skikkelig godt initiativ.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er svært for en felles skandinavisk server.

Savner trøkk i spillet, og ønsker at alle aktive oppegående spillere i norden kan samles.

Ta feks v6 her i norge nå...det skal ikke akkurat mye til for å være en topp 100 spiller.

Online spill som ikke klarer å samle mer enn 50-70 ok spillere er jo ikke spennende.

Det blir jo mer som ett slektselskap å spille på norsk server....og dansk server er enda mindre. Du skal ikke spille lenge før du drar kjensel på de fleste aktive spillere.


Håper TW kan utvide til en .SA (skandinavisk server). Synes skolehaven har tatt ett skikkelig godt initiativ.

Tar jeg ikke helt feil så fins det ingen "sa" domener på internettet. Og dessuten så er jeg imot felles skandinavisk verden, dette av mange grunner.

EDIT: Sjekket det med domenet opp og fant ut at det nærmeste vi kommer er .com.sa som er saudi-arabisk eller .za som er sør-afrikas domene.
 

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe---ikke la diskusjonen enda med hva domenet blir, og om det er .com/ .no/ . net/ .da. Det er en stor avsporing av diskusjonen.


Poenget til Skolehaven er at Danmark har få spillere, Norge har få spillere. Sverige har litt flere spillere. Samlet blir det flere aktive spillere hvis vi samler serverne, og det burde være mer gøy.


;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kunne det vært en mulighet å teste ut dette med en verden som deles? For å se hvordan det går.

@Kristure: Skal du fortelle oss noen av de grunnene for at du er mot en felles server?
 

DeletedUser

Guest
Ville vel kanskje vært å foretrekke en offisiell uttalelse fra teamet i denne saken? Vi kommer ikke lengre med denne idéen ved at vi bare diskuterer i hytt og gevær her inne på forumet uten at ting skjer. Om teamet mener dette er en dø sak, er det uansett ikke mer å diskutere.

Mtp. at medlemsantallet på den norske serveren blir mindre for hver dag som går, ville jeg i det minste ha foretrukket at teamet tar seg en nærmere prat med Skolehaven angående denne idéen. (Om så ikke allerede er gjort) Jeg ser på det som en ypperlig mulighet for en økende medlemsmasse om man i det minste lager én server hvor alle de tre nordiske landene er ordentlig representert, noe ala Scandinavian War. Kall det en betaserver, hvor ting prøves ut, som for eksempel moderatorsammensetningen, ulike innstilinger og diverse. Hvor artig ville det ikke vært å kjempet om verdensherredømme mot late dansker og blekfete svensker? Om så blir velykket, kan man eventuelt utforske mulighetene for noe mer permanent.
Jeg liker denne idéen av den enkle grunn at det kan skape litt mer blest rundt spillet!
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
@Kristure
Poenget med denne tråden er netop at få frem alle grundene for og imod, så jeg syntes det er vigtigt at du også kommer med dine bekymringer. Uanset om denne ide bliver til noget eller ej så kan vi i det mindste forsøge at tage hånd om evt problemer ved den beslutning som inno ender med at tage.

Afstemningerne slutter i dag og så skal jeg se om jeg kan fange mine kontakter og høre hvad de mener om argumenterne for og imod + afstemningsresultatet. Jeg vil selvfølgelig sørge for at i får alle de opdateringer jeg kan videresende med god samvittighed
 
Topp