Server merge?

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dette er et forslag jeg har diskuteret med en supporter, og jeg vil gerne høre hvad jeres tanker om ideen er inden jeg sætter det op som en afstemning. Grunden er ganske enkelt at især den danske server er tæt på at være død. Så det bunder i at jeg gerne ser mere aktivitet for at lokke flere til. Oprindeligt foreslog jeg det som fælles som ved speedrunder. Men da vi skrev til innogames så blev vi enige om kun at inkludere Norge da sverige ikke i så stor grad har mangle på spillere. Forslaget er på engelsk for at de kære tyskere kan forstå det, så jeg håber at alle kan læse og forstå det. Ellers skal jeg nok oversætte for de der ikke kan.

forslag.jpg


Deres undskyldning er at det med delt sprog ikke kan lade sig gøre selv om jeg ved at det kan i andre spil. Så jeg søger også en indgangs vinkel til dette hvis det er i syntes at det er en god ide. For min skyld kan det gerne foregå på kun et sprog, men som sagt jeg vil gerne vide hvad i tænker om det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Helt enig med skolehaven det dabba av. Du kan sjå på .no litt som på den engelske tippeligaen. Det er alltid et av dei 4. store laga som vinne, og av og til en eller anna random lag osm kjeme seg overraskande høgt. i TW.no Er det alltid dei samme som kjeme seg fram på serverane omtrent, det er for lite valg, og med en og anna random som overraska på serverane, det er rett og slett for lite folk til og holde det skikkelig gåande! Og med fleire aktive og dyktige spelera so vil det bli meir kamp i toppane, og fleire av dei dyktige spelerane vil bli dytta ut av verdnen! Og må starte på rimmen om dei vil overleve, for øyeblikket er det igrunn en smal sak for dei dyktige spelerane og få vere på en server om dei virkelig vil det.

Ok, føle eg skreiv berre babbel egentli, er dautrøtt. Men uansett poenget mitt er, støttes til tusen!
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det jeg sidst fik som svar er at de vil tænke over det som lav prioritet. Håber i vil være med til at opgradere det til høj prioritet ;)

Giv også gerne til kende hvad i mener skal være i stand for at en evt merge kan gennemføres, hvis der er tanker vi ikke har skitseret her
 

DeletedUser

Guest
Så lenge de verdenene som er kan få stå, så ser jeg ingen problem med dette.
 

DeletedUser

Guest
Støttes.

Har lekt litt med tanken selv ( da med å inkludere Sverige ), da det for meg virker som om serverne blir mindre og mindre med tanke på antall byer. Greit nok at det er koselig med servere som kan vinnes innenfor en rimelig tidsramme, men nå begynner det å bli absurd. Med den trenden som er nå - uten at jeg har sjekket veldig nøyaktig - så vil det snart ikke være mer enn en håndfull med kontinenter som fylles opp. V6 tilsvarer nå ikke engang tre fulle kontinenter!

Jeg skjønner godt at InnoGames syns det kan være et problem, med tross alt noe forskjellige språk. Men per dags dato er jeg enig med tittelen i denne tråden, at TW er et døende spill.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hele ideen med tråden er at diskutere forslaget så tvivlere ikke sætter deres kryds forkert når det sættes op til afstemning om ca en uke ;)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Støttes.

Har lekt litt med tanken selv ( da med å inkludere Sverige ), da det for meg virker som om serverne blir mindre og mindre med tanke på antall byer. Greit nok at det er koselig med servere som kan vinnes innenfor en rimelig tidsramme, men nå begynner det å bli absurd. Med den trenden som er nå - uten at jeg har sjekket veldig nøyaktig - så vil det snart ikke være mer enn en håndfull med kontinenter som fylles opp. V6 tilsvarer nå ikke engang tre fulle kontinenter!

Jeg skjønner godt at InnoGames syns det kan være et problem, med tross alt noe forskjellige språk. Men per dags dato er jeg enig med tittelen i denne tråden, at TW er et døende spill.

Ideen var fra min siden også i starten at inkludere sverige, men bare det at vi kan få gang i at gøre TW multisproget er et fremskridt der på sigt kan skabe fælles nordiske servere. Jeg vil i morgen læse dit link da jeg er for trøtt lige nå
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er VELDIG for dette! Jeg mener at om vi får merga serverne, vil aktiviteten øke, og spenningen med.

Håper dette skjer! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg støtter det vel.. Men noe jeg lurer litt på.. (så lenge verdene ikke blir forstyrret har det jo ikke særlig og si)

Småpirk:
Hvordan skal ticketene behandles da.. skal man skrive kanskje ticket Emne/navn og så Norsk/Dansk?
Eller skal det være egne seksjoner for å sende ticket til danske team eller norske..

Og, dersom dette skjer, men uten mulighet til å velge språk, vil nye verdener da være norske eller danske :|
Og vil de som er bli byttet språk til.
Hva ville adressen vært? (www.tribalwars.------)
Og vil da annta at om merg skjer blir vel verdene bare flyttet til nye siden (som punktet ovenfor) og ikke restartet eller noe slikt som klikker..?
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
ticketene sendes bare som hele tiden evt med en checkbox for den norske eller danske del, men når spillerne ikke har et problem med sproget så tror jeg heller ikke at support vil have det.

Ideen er at man kan logge ind som vanligt og login siden fører dig videre til serveren. De gamle servere kører videre som de altid har gjort, så ingen restart. Muligheden for at vælge sprog er også nævnt i forslaget som vist i første post. Forslaget er at det er en indstilling man selv vælger. Eftersom det billede som viser eksemblet i første post er taget fra et af deres egne produkter, så ved jeg at de har expertisen.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
De verdene som allerde finnes på .no burde forbli som dem er... og støttes ikke fra meg!
 

DeletedUser

Guest
Det er jo akkurat det han skriver. Ingen av de nåværende verdnene skal forandres ;)
 

DeletedUser

Guest
Støttes hvis ingen av de nåværende verdenenenene.... (litt mange 'en'-er...) blir urørt :)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
De verdene som allerde finnes på .no burde forbli som dem er... og støttes ikke fra meg!

Hvilket de også blir hvis du leser det som står. Dette er forslag til fremtidige verdener. Der er jo ingen kos i at stoppe en god kamp man allerde har gang i ;)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
@ ekko Der kommer en afstemning ca mandag. Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvorfor du ikke støtter forslaget?
 
Topp