Shanks82 vs. glitter - En utfordring

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Husk at hun er flink med det som er utenfor inngame, det vet vi ikke så mye om, men dama har et annet nivå enn de fleste her på spillet, innkludert deg, for som hun sier, så tar hun ikke imot utfordringen på grunn av flere ting, men i hovedsak det at selve spillinga betyr ikke mest, men det rundt det...

Det vil si at det psykiske og rammen rundt selve spillet betyr mere enn spilleferdigheter i seg selv...

Du har MYE å lære av henne ;)

Glitter har god grunn til å breefe litt selv om det kanskje er unødvendig...?

Du får rette meg glitter hvis jeg har missforstått ;)

Jeg har ved flere andre anledninger offentliggjort andre aspekter ved dette spillet enn bare direkte skills knyttet til ingame.

Men jeg har vansker med å se hennes ferdigheter også på det området.

Men uansett, dette er ikke en tråd hvor jeg eller noen andre, skal gå på glitter på en slik måte (eller at noen for enhver pris skal beskytte henne). Jeg gav henne ganske enkelt en simpel, ukomplisert utfordring. Men det jeg egentlig gjorde var å be henne sette penga der hvor munnen hennes er.

Hun har avslått utfordringen, så denne tråden er over.

PS: Hun trekker frem sin egen utdannelse, men hun feiler i å se at også andre deltagere av dette spillet har erfaring fra forskjellige skanser i samfunnet. Se på dette som ett stikk i siden på hennes egen arroganse;-)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ved flere andre anledninger offentliggjort andre aspekter ved dette spillet enn bare direkte skills knyttet til ingame.

Men jeg har vansker med å se hennes ferdigheter også på det området.

Men uansett, dette er ikke en tråd hvor jeg eller noen andre, skal gå på glitter på en slik måte (eller at noen for enhver pris skal beskytte henne). Jeg gav henne ganske enkelt en simpel, ukomplisert utfordring. Men det jeg egentlig gjorde var å be henne sette penga der hvor munnen hennes er.

Hun har avslått utfordringen, så denne tråden er over.

PS: Hun trekker frem sin egen utdannelse, men hun feiler i å se at også andre deltagere av dette spillet har erfaring fra forskjellige skanser i samfunnet. Se på dette som ett stikk i siden på hennes egen arroganse;-)



Les etter da Shanks, hun avslo ikke utfordningen din. Det er jo du som absolutt skal bevise hennes ingame ''unskills'' så hva venter du på?
Er jo abre å sende angrep, og bevise hvor ''dårlig'' hun er.
 

DeletedUser

Guest
Les etter da Shanks, hun avslo ikke utfordningen din. Det er jo du som absolutt skal bevise hennes ingame ''unskills'' så hva venter du på?
Er jo abre å sende angrep, og bevise hvor ''dårlig'' hun er.

Nei. Jeg ber henne sette penga der hvor munnen hennes er.

Jeg kommer aldri til å sende nukes på den avstanden, rett i Elite's rede. Det er jo direkte dumskap. Derfor ber utfordrer jeg henne til en one vs. one duell. Uten innblandelse fra andre.
 

DeletedUser

Guest
Nei. Jeg ber henne sette penga der hvor munnen hennes er.

Jeg kommer aldri til å sende nukes på den avstanden, rett i Elite's rede. Det er jo direkte dumskap. Derfor ber utfordrer jeg henne til en one vs. one duell. Uten innblandelse fra andre.

Elite skal ikke sende støtte til henne. Men hvis du aldri kommer til å sende nukes fra den avstanden, hvorfor utfordret du hun da?
Hun har da sagt det som trengs å si, nå kan du angripe henne, uten at hun skal få inn støtte, om det er noe du vil bevise.
Jeg sier at Glitter er pro ingame, og det er sant, intil du motbeviser det motsatte. (Som du sa for noen uker siden)
 

DeletedUser

Guest
Elite skal ikke sende støtte til henne. Men hvis du aldri kommer til å sende nukes fra den avstanden, hvorfor utfordret du hun da?
Hun har da sagt det som trengs å si, nå kan du angripe henne, uten at hun skal få inn støtte, om det er noe du vil bevise.
Jeg sier at Glitter er pro ingame, og det er sant, intil du motbeviser det motsatte. (Som du sa for noen uker siden)

Jeg har ingen interesse av å diskutere dette med deg, Luxury.

Jeg kommer ikke til å sende nukes på denne avstanden pga at hun vil kunne få støtte fra Elite. Og det er jo naturlig. Derfor denne utfordringen, slik at både jeg og henne kan gå ut av hver vår stamme, kjempe mot hverandre 1 mot 1 med jevnlige KV-sjekker fra motsatt stamme slik at vi forsikrer oss om at ingen får støtte fra sine egne.

Dette var utfordringen, den samme som glitter takker nei til. End of story.

Utfordringen er en (muligens dårlig) kamuflert; "put your money where your mouth is, glitter". Beklager for de som ikke leste dette mellom linjene.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nei. Jeg ber henne sette penga der hvor munnen hennes er.

Jeg kommer aldri til å sende nukes på den avstanden, rett i Elite's rede. Det er jo direkte dumskap. Derfor ber utfordrer jeg henne til en one vs. one duell. Uten innblandelse fra andre.

Problemet er vel at det er bortimot umulig å adle noen på den avstanden så lenge man ikke får hjelp, og begge er aktive.

Man skal være bra elendig for å miste byer da vil jeg våge og påstå.

Vil være den værste venteduellen i manns minne ;)

Dere får heller fikse dere en priv server da vettu. Starte inni hverandre med 1 mill poeng hver og gønne på.

Oohh. Hørtes sabla morro ut forresten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg overså visst denne posten. Shanks in bold.

Klarer du ikke skrive noe uten å høres ut som en bitter unge? :)

Klarer du ikke komme på andre sammenligninger annet enn at jeg er så bitter;-)

Jeg sitter nå å vurderer hvorvidt jeg skal gidde å stave dette ut for deg igjen, men antar det ender opp med en en 50 sider lang diskusjon hvor du ikke får inn budskapet uansett.

Vær litt forsiktig med stavingen din, kan hende jeg blir nødt til å kommentere den igjen;-) Jeg får inn budskapet? Hva om det er du som ikke skjønner det jeg forsøker å få frem? Med andre ord så sier jeg bare; sett pengene der hvor munnen din er.

Vel, here it goes. Jeg avslo ikke 'utfordringen' din. Jeg poengterer bare at jeg ikke ser på det som en utfordring og at jeg ikke kommer til å sende angrep til andre siden av verden for å 'bevise' noe. Synes til og med jeg får med mange grunner til at det ikke er verdt det, men du har vel valgt å overse dem fordi de ikke står skrevet i bold? :rolleyes:

Kall det hva du vil. Faktumet er at jeg faktisk har utfordret deg. Du kan vri og vende på det, men leser du første post så ligger sannheten foran deg. En annen side av saken kan være at du ikke ser på dette som en utfordring. Vil det si at det er jeg som ikke er verdig nok til å utfordre deg, eller at jeg ville bli altfor lett å ta ut - dermed ingen utfordring?

Og bare til informasjon, hva jeg studerer og dette spillet henger kun sammen i den forbindelse at det er dette feltet som er min interesse. Din interesse er å samle byer, min er å organisere. That's it.

Denne formuleringen liker jeg bedre. For tidligere virker det som om du bruker ditt studie til å briljere her.

Mine interesseområder vet du ingenting om, og når du skriver at det er å "samle" på byer, så tar du feil. Og det viser bare hvor forenklet ditt syn av og til kan være.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg synes statistikk er noe av det mest interessante med dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Klarer du ikke skrive noe uten å høres ut som en bitter unge? :)

Jeg sitter nå å vurderer hvorvidt jeg skal gidde å stave dette ut for deg igjen, men antar det ender opp med en en 50 sider lang diskusjon hvor du ikke får inn budskapet uansett.

Vel, here it goes. Jeg avslo ikke 'utfordringen' din. Jeg poengterer bare at jeg ikke ser på det som en utfordring og at jeg ikke kommer til å sende angrep til andre siden av verden for å 'bevise' noe. Synes til og med jeg får med mange grunner til at det ikke er verdt det, men du har vel valgt å overse dem fordi de ikke står skrevet i bold? :rolleyes:

Og bare til informasjon, hva jeg studerer og dette spillet henger kun sammen i den forbindelse at det er dette feltet som er min interesse. Din interesse er å samle byer, min er å organisere. That's it.

Så i klartekst;

Du avslår ikke utfordringen, du bare gidder ikke.. Det er det samme.

Tenk deg at du inviterer noen du kjenner til å være med på en ferietur f.eks. Den du inviterer sier, "Neh, jeg gidder ikke være med deg jeg". Har han ikke avslått invitasjonen da? (Det var ett retorisk spørsmål, selvfølgelig har h*n det da).


Capish? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hun avslår den ikke, hun godtar den men gidder ikke angripe selv, hvis shanks vil angripe og pwne henne kan han da bare starte?
 

DeletedUser

Guest
hun avslår den ikke, hun godtar den men gidder ikke angripe selv, hvis shanks vil angripe og pwne henne kan han da bare starte?

Jeg la frem en avtale som skulle gjelde om hun takket ja til denne utfordringen.

Nå har det seg sånn at glitter er på motsatt side i denne verdenen, så en konfrontasjon vil dere få uansett (med mindre en av oss gir seg før den tid).

Bare å låse denne tråden. Formålet er oppnådd og saken er ferdigdiskutert.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp