Shanks82 vs. glitter - En utfordring

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Siden glitter spør hvordan jeg kan være så frekk å stille spørsmålstegn ved hennes ingame-ferdigheter, så svarer jeg rett og slett ved å be henne vise meg sine ferdigheter ingame gjennom denne utfordringen.

Jeg, Shanks82, utfordrer deg derfor til duell kjære glitter. Shanks82 mot glitter uten innblanding fra andre spillere.

Jeg har aldri sagt jeg var noen spesielt god TW-spiller. Det er rett og slett fordi jeg ikke har anledning til å sitte online 24/7. Men jeg tror heller ikke glitter er noe særlig til spiller. Motbevis meg gjerne.



Mvh.
Shanks82
 

DeletedUser

Guest
næmmen shanks da.. utfordrer en som er nesten dobbelt så liten som deg, men.. seff så eier hu jo hardt så.. vil nok si.. det ender med at glitter kommer på topp 10 ranken tenker jeg :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
næmmen shanks da.. utfordrer en som er nesten dobbelt så liten som deg, men.. seff så eier hu jo hardt så.. vil nok si.. det ender med at glitter kommer på topp 10 ranken jeg :)

Hun begynte å spille i verden 2 lenge før meg, så jeg kan vel ikke klandres for hennes lite imponerende utvikling.

Jeg sier bare til henne at hun skal sette penga der hvor munnen hennes er. Hvis ikke kan hun jo alltids takke nei til denne utfordringen;-)
 

DeletedUser

Guest
joa dette kan jo bli gøy, hvis det ikke var for at shanks for det meste ligger midt i AriCa clustret (k56), mens glitter ligger for det meste i k54/k55 grense området.. tviler på at glitter gidder å sende nukes 50t en vei bare for at du skal kunne si du har en duel med henne -.-
 

DeletedUser

Guest
joa dette kan jo bli gøy, hvis det ikke var for at shanks for det meste ligger midt i AriCa clustret (k56), mens glitter ligger for det meste i k54/k55 grense området.. tviler på at glitter gidder å sende nukes 50t en vei bare for at du skal kunne si du har en duel med henne -.-

Vi har begge adlingsstasjoner nærmere enn K54 og K56.

Hun mener jeg ikke har noen grunn til å kritisere henne ingame, så nå gir jeg henne en sjanse til å vise hvor god hun er. Men hun har, etter såpass mange timer, ikke engang svart.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi har begge adlingsstasjoner nærmere enn K54 og K56.

Hun mener jeg ikke har noen grunn til å kritisere henne ingame, så nå gir jeg henne en sjanse til å vise hvor god hun er. Men hun har, etter såpass mange timer, ikke engang svart.

Oi, hun har noe annet å gjøre enn TW? :O Wow

Du vet det ikke kommer til å skje, hun trenger ikke bevise for deg om hun er god eller ikke, dessuten vil det bli en nytteløs kamp, hvor kanskje en av dere er heldig og får tak i en by, for så å miste den med en gang.
 

DeletedUser

Guest
map.php


Rød = Shanks82
Blå = glitter

Dette blir spennende.....
 

DeletedUser

Guest
Den sanne historien:
"Shanks82 vet han suger ingame, men for at alle skal tro han er pro, så utforderer han noen som ligger langt unna og som kritiserer Shanks82(mange og velge mellom), valget faller på glitter som ligger laaangt unna og som sikkert vil takke nei. Da kan han skryte av at en pro ikke turte og duellere mot han."

Føler på meg at jeg treffer ganske bra :D:D
 

DeletedUser

Guest
Den sanne historien:
"Shanks82 vet han suger ingame, men for at alle skal tro han er pro, så utforderer han noen som ligger langt unna og som kritiserer Shanks82(mange og velge mellom), valget faller på glitter som ligger laaangt unna og som sikkert vil takke nei. Da kan han skryte av at en pro ikke turte og duellere mot han."

Føler på meg at jeg treffer ganske bra :D:D

Fyttirakkern, jeg har aldri sett at noen har gjettet såå bra før. Hvordan får du det til?

Jeg får gå igjennom ditt veldig nøye gjennomtenkte resonnement. Japp, Shanks suger ingame, det er jo hele 5 stykker som har flere poeng enn han på denne serveren.. Noob xD Vedder på at du er en av dem også Mr. Careface. Han har skaffet seg over 450 byer uten å møte motstand, ganske oppsiktsvekkende ikke sant? :) Han har adlet velrenomerte, velkjente poenghorer uten tropper, som Mithrandir, Virrum, Wihi, Andersmann, Vmax, Sheriffen, Ronpett, Norw2, Killerbe og Typhoon. Samt en haug med polakker. Tror nok du traff hodet på spikern der, ja.

Ja, det er måten Shanks82 får selvtilliten sin på, den går bare på å få andre til å tro han er pro. Der har vi det nok.

Damned, ser ikke ut som jeg greier dette og sprekker. Det som står over her er skrevet med mye mer enn ett snev av ironi også, hvis du ikke får med deg det.

Det blir bare for dumt, er så mye tull som blir skrevet her :p Det her blir omtrent som når det ble sagt at Ganondorf var noob (noe han forøvrig ikke er). Det blir rett og slett for dumt.

Ha en fin dag videre! :)

Peace Out, NC :)

Og utfordringa tror jeg allerede er akseptert. Såvidt jeg vet, så er det en krig pågående. Hvor AriCa og Elite sloss mot hverandre. Kan ikke de nevnte spillerene bare vise hva de duger for ingame da? Men da må vi jo redegjøre om Elite kan cleare byer for glitter før hun adler dem også, noe jeg har sett før som KV, om vi skal ha noen sånn konkurranse. Men dere får finne ut av dette selv. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig.
 

DeletedUser

Guest
Siden glitter spør hvordan jeg kan være så frekk å stille spørsmålstegn ved hennes ingame-ferdigheter, så svarer jeg rett og slett ved å be henne vise meg sine ferdigheter ingame gjennom denne utfordringen.

Jeg, Shanks82, utfordrer deg derfor til duell kjære glitter. Shanks82 mot glitter uten innblanding fra andre spillere.

Jeg har aldri sagt jeg var noen spesielt god TW-spiller. Det er rett og slett fordi jeg ikke har anledning til å sitte online 24/7. Men jeg tror heller ikke glitter er noe særlig til spiller. Motbevis meg gjerne.



Mvh.
Shanks82

Hahahah, og du forsøkter å kritisere propagandaen MIN? Hva er dette da? Helt ærlig, du må virkelig ha misforstått TW-konseptet hvis dette er måten du skal "teste" mine ferdigheter på. Eventuelt har du bare ikke gjort hjemmeleksa de før du valgte å kritisere meg. Ser noen allerede har påpekt at du har ganske mye mer poeng enn meg, noe jeg ikke annser som et problem iom at de fleste spillerne som noen gang har gått mot meg har vært langt større enn meg.

Men, hvis du tror du faktisk kan utrette noe, som halve renegades på v1 ikke klarte, så hverså god, send nukene dine på andre siden av verden og forsøk, du. Blir sikkert givende for deg :D

Jeg personlig måler ikke spilleferdigheter i antall byer. Hadde jeg gjordt det hadde jeg ikke vært leder for stammene jeg spiller i. Slik jeg ser det er ledere med høyest poengsummer innad i en stamme gjerne et tegn egoisme. Dette kan jeg si fordi jeg fikk endel lengre whine poster fra bl.a. AS hvor medlemmene sa at Lederne der truet til seg byer fra egne medlemmer og drev med mobbing og hersketeknikker for å få dette til. (nei soppy, jeg gidder ikke få et langt innlegg med masse komma hvor du spør hvorfor jeg snakker om noe jeg ikke har peiling på. it's getting old.)

Som mange vet, spiller jeg TW pga det organisatoriske aspektet ved spillet. Det henger sammen med hva jeg studerer; Politikk og ledelse. Jeg fortrekker å bruke energi på å få mine egne spiller frem, planlegge angrep for dem og organisere stammen på en god måte. Jeg har også valgt å gå mest deff i begge verdener jeg spiller, fordi jeg ønsker å være en av dem som ALLTID kan støtte medlemmene i stammen. Det betyr riktig nok ikke at jeg ikke kan de aller fleste spillteknikker. Det er noe jeg har måttet lære meg pga min posisjon på v1 kartet.

Men igjen, du er velkommen til å prøve meg. Hvis du klarer å få til litt over 3000 ink fra deg selv, så kanskje du begynner å nærme jeg har hatt i lengre perioder tidligere. :)

(Og bare sånn for ordensskyld, det var en hel stamme. Ikke en spiller på andre siden av kartet. Det endte også med at jeg ikke mistet noen byer, men tok 3 av dem.)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg blir så imponert over deg glitter!

Det er ikke mer å si!
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde sitert deg, glitter, og lagt til mine svar i bold. Men etter å ha tenkt meg litt om og etter å ha lest det du har skrevet litt nøyere, så forandret jeg mening...

Utfordringen fikk du på det grunnlaget jeg skrev i første post. Du kan skrive opp og ned i mente om hva du studerer, hva du liker osv, men det virker som om du ikke tar denne utfordringen.

Fair enough. Jeg er en noob på mange måter, men jeg er iallefall en noob som ville ha tatt ut deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Glitter kan virkelig skrive ass :p

Ja, hvis du er hjernevasket eller en liten baby:) Hun skriver på ingen måte imponerende og denne lille "utfordringen" avslo hun.

Og dette på tross av at hun presterer å skrive hvor flink hun er i spillet ved å nevne "halve Renegades", 3000 incs etc.

Dessuten trekker hun frem studiet sitt som om det hjelper henne stort her inne. Selv om man studerer noe, så er ikke det synonymt med at man faktisk er flink til det. Skal hun f.eks inn i politikken, så bør hun for det aller første gå over sitt skrivende språk.

Vet ikke hvor hun kommer fra, men i min verden skal det mer til før man kan høste lovord på denne måten. Men så er jo dette verden 2 da:-S
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Husk at hun er flink med det som er utenfor inngame, det vet vi ikke så mye om, men dama har et annet nivå enn de fleste her på spillet, innkludert deg, for som hun sier, så tar hun ikke imot utfordringen på grunn av flere ting, men i hovedsak det at selve spillinga betyr ikke mest, men det rundt det...

Det vil si at det psykiske og rammen rundt selve spillet betyr mere enn spilleferdigheter i seg selv...

Du har MYE å lære av henne ;)

Glitter har god grunn til å breefe litt selv om det kanskje er unødvendig...?

Du får rette meg glitter hvis jeg har missforstått ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, hvis du er hjernevasket eller en liten baby:) Hun skriver på ingen måte imponerende og denne lille "utfordringen" avslo hun.

Og dette på tross av at hun presterer å skrive hvor flink hun er i spillet ved å nevne "halve Renegades", 3000 incs etc.

Dessuten trekker hun frem studiet sitt som om det hjelper henne stort her inne. Selv om man studerer noe, så er ikke det synonymt med at man faktisk er flink til det. Skal hun f.eks inn i politikken, så bør hun for det aller første gå over sitt skrivende språk.

Vet ikke hvor hun kommer fra, men i min verden skal det mer til før man kan høste lovord på denne måten. Men så er jo dette verden 2 da:-S

Klarer du ikke skrive noe uten å høres ut som en bitter unge? :)

Jeg sitter nå å vurderer hvorvidt jeg skal gidde å stave dette ut for deg igjen, men antar det ender opp med en en 50 sider lang diskusjon hvor du ikke får inn budskapet uansett.

Vel, here it goes. Jeg avslo ikke 'utfordringen' din. Jeg poengterer bare at jeg ikke ser på det som en utfordring og at jeg ikke kommer til å sende angrep til andre siden av verden for å 'bevise' noe. Synes til og med jeg får med mange grunner til at det ikke er verdt det, men du har vel valgt å overse dem fordi de ikke står skrevet i bold? :rolleyes:

Og bare til informasjon, hva jeg studerer og dette spillet henger kun sammen i den forbindelse at det er dette feltet som er min interesse. Din interesse er å samle byer, min er å organisere. That's it.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp