Signature Showoff!

DeletedUser

Guest
Showoff til alle som har en sig.

Her er min:p jeg har lagd'n sjøl:D
 

DeletedUser

Guest
Ehehehe, mens vi er her: Kan jeg få spørre om hvordan man legger til en signatur?
(Et svar uten syrlige bemerkninger om hvor "noob" jeg er på forumet hadde vært fint :)
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ehehehe, mens vi er her: Kan jeg få spørre om hvordan man legger til en signatur?
(Et svar uten syrlige bemerkninger om hvor "noob" jeg er på forumet hadde vært fint :)

Det du gjør er å trykke på "Instillinger". Hvor det er en sidemeny; trykker du på "Rediger signatur"
 

DeletedUser

Guest
For et press... :blush:
Tenkte da bare at det var greit å vite hvilke nick jeg spilte under.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker å se om jeg spiller mot noen jeg har sett på forumet, så jeg synes signaturer er svært nyttige ^^
Og så har vi din da. Den er... noe for seg selv!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
det fleste vel om noen steder eg har spilt. Så velger og eller ha fine skype samtaler har mange flere men e ikke plass til alle :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hvordan e min signatur rasistisk?

og så e jo signaturen ment som en harmløs spør om du tenker på det mellom meg og vegard :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ser forsatt ikke det rasistiske i det. ( btw tror du bør lese deg opp på hva rasisme e :) )

men diskriminering ja om du sådan velger og tolke det feil :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Du mener at du bare kan bruke damer til å ha sex med, på samme måte som amerika mente at svarte bare dugde til å arbeide.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
oi. Altså e forsatt ikke rasistisk. Da det e to forkjellige saker :9

og eg har respekt for damer. Det e ment som en spøk og viss du ser e det en snev av ironi i det også ^^
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Bryter fortsatt med reglene på forumet. Blir det samme som at Plumbo kalte Madcon "Mokkamann", men senere sa det bare var en spøk. Du er ikke den eneste her i verden, og ingen tenker likt som deg, heldigvis (whew)
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg tar signaturen din som rasistisk/diskriminering.

Dette kan i verste fall bli sett som diskriminering mot kvinner. Men ser ikke helt det rasistiske i det. Det er godt mulig dette er en spøk, men velger å tro at du ikke ser det morsomme i kommentaren.

Kommentaren er vel ment som en spøk? Ikke for å diskriminere noen kvinner. Tipper eieren av signaturen har valgt å poste den grunnet; han synes den var morsom, og at han vil andre skal la seg underholde seg av den. Ser ingen grunn for å fjerne den.
 
Topp