Signature Showoff!

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Dette kan i verste fall bli sett som diskriminering mot kvinner. Men ser ikke helt det rasistiske i det. Det er godt mulig dette er en spøk, men velger å tro at du ikke ser det morsomme i kommentaren.

Kommentaren er vel ment som en spøk? Ikke for å diskriminere noen kvinner. Tipper eieren av signaturen har valgt å poste den grunnet; han synes den var morsom, og at han vil andre skal la seg underholde seg av den. Ser ingen grunn for å fjerne den.

Blir det samme som at Plumbo kalte Madcon "Mokkamann", men senere sa det bare var en spøk.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
problemet e at folk har blitt alt for hårsår. Folk tåler ikke og blir kalt noe lengre :/. Snart kan man ikke kalle noen for noe :|
 

DeletedUser

Guest
For all del, skal ikke begynne noe form for lærdom av folk som over hodet ikke evner å ta det til seg, så gjør akkurat hva du vil du, Magnar :)
 

DeletedUser

Guest
Igjen kommer du med påstander på innlegg, uten en spesiell grunn. @Redswan; din signatur er latterlig kjedelig, helt ærlig.

Ekke ment å være interessant, men mer informativ i f.eks Rate Spilleren Over-tråder.
Og din mening er like verdifull for oss her på forumet, som meningen til en slitt gymsokk.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
For all del, skal ikke begynne noe form for lærdom av folk som over hodet ikke evner å ta det til seg, så gjør akkurat hva du vil du, Magnar :)

Altså det du ikke synes e morsomt synes kanjse andre e morsomt. Kalles at personer i verden e forkjellioge. Sånn som du snakker så høres du ut som det perfekte mennesket og at alle i verden burde vært som det ^^
 
Sist redigert:

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ekke ment å være interessant, men mer informativ i f.eks Rate Spilleren Over-tråder.

Det er vel ingen fasit på hvordan signaturen til en skal være. Får jeg spørre om hvilken type humor du liker? Gi oss en vits, ellernoe :razz:

Og din mening er like verdifull for oss her på forumet, som meningen til en sliten gymsokk.

Hmm, så du er plutselig hele forumet nå?
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg synes det er ganske deilig at vi har folk som ikke er like perfekte som meg rundt omkring.
Så se slike latterlige skapninger, gir meg en brusende god følelse over hvor herlig jeg er.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nei, jeg synes det er ganske deilig at vi har folk som ikke er like perfekte som meg rundt omkring.
Så se slike latterlige skapninger, gir meg en brusende god følelse over hvor herlig jeg er.

ja e vansklig og måle seg med deg og ditt ego
 

DeletedUser

Guest
Det er vel ingen fasit på hvordan signaturen til en skal være. Får jeg spørre om hvilken type humor du liker? Gi oss en vits, ellernoe :razz:

Hmm, så du er plutselig hele forumet nå?


Tror den type vitser vil gi meg infraction, kan heller sende til deg i pm :p

Jeg er allmektig, det burde jo du vite alt om ;)
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hva legger du i flertallsformen av tittelen på dette fjolleriet ditt da?
Jeg bruker vanligvis å skrive mer enn 1 vits når jeg legger opp slike titler iallefall.

Du bruker å skrive noen vitser innimellom da? Vil gjerne høre en av dine perfekte vitser.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kan vi snakke litt om hvor utrolig flott det var av JV å bumpe en gammel tråd i stedet for å lage en ny en?

Credz, Kristengutt!
 
Topp