Sim sitt hjørne (Topplister)

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Noen ønsker på topplister? lite å gjøre i natt.

ODT topp 10?

Topp 5 gays på TW?

Bare noe som helst jeg kan rape tastaturet med
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Kan ta ODT og dopeste personene <3 en av dem kommer ut i natt :D

så blir den andre neste på listen.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Topp 13 dopeste personer på TW

Hhehe, skulle bli topp 10 liste, men var noen personer jeg ikke kunne la være å ta med. Kommer ikke til å skrive så altfor mye om folkene, men men.

Er ikke noe spess rekkefølge på listen, bortsett fra topp 5 som er de 5 jeg liker best :D

Dere som er på listen er en del av ELITEN på TW, skypechat og her på forumet. ETTER MIN MENING.

Det er de jeg synest gir mye av seg selv, og som jeg har fått best inntrykk av. Og til dere som ikke kom med på listen, ønsker dere lykke til med å ta opp kampen med de under her til neste liste :cool:


  1. MARIUS - Mariuus, haha <3 For å være helt 100% ærlig, likte jeg deg ikke i starten, for du delte ikke samme syn som meg på TIPPING og vi hadde sikkert en time lang diskusjon uten noe mening omtrent. Men du er en fyr som man trenger å bli kjent med. Etterhvert bare ble det annerledes, alltid noe
    pissprat i skypechatten når du er der. xoxo <3
  2. PG- Vet ikke hva jeg skulle gjort uten denne karen, er så syk i hodet denne fyren at jeg av og til lurer på om de syke tingene han sier ikke er kødd. Desidert den mest skadete personen jeg har vært borti her på TW <3
  3. ABEL - Abel, er abel. På likt nivå med de to over, alltid moro i skypechatten med abel der. Abel bør oppleves, dette anbefaler jeg. Sjelden du har en normal samtale med denne karen.
  4. SVEIN ERIK - President of TW, the one and only SVEIN ERIK, faen den kuleste fyren som eksisterer på jordens overflate. Trengs ikke å si mer, for denne mannen er helt sjef. Jo okei må si litt mer. Svein føles som en bror, en pappa, en mamma. Men jeg har lyst å beskrive han som en bestemor <3
  5. Knutern - Var vel mest V23 vi hadde de gode tidene, historietid osv. knutern stilte opp med historier som fikk meg til å gråte av latter.


  6. HERMAN - Komt i snakk med denne karen i det siste. Og er en av de feteste her på TW og i chatten
  7. MOA - En av de dopeste her på forum, ingen andre som holder liv her mer enn dæ.
  8. SINDRE - Ikke den jeg snakker mest med i skypechatten, men du holder mye liv der, og er dope.
  9. KJETIL - Ikke sett så mye til deg i det siste men du er en verdig vinner av en plass på listen.
  10. Jato link - Jato link er helt sjef på forum, har ikke snakket så mye med deg, men du er dope.
  11. MEG SELV :p - Jeg er DOPE af. Ferdig snakket.
  12. THOMAS - Artig kar å ha noe med å gjøre, kjenner deg mest fra V23. Men du måtte bli med her.
  13. NIKKO - Mistet litt kontakt etter jeg sluttet på V23, men du fortjener en plass her.


Om det noen gang hadde vært en fest og hele denne gjengen hadde vært samlet, tror jeg verden hadde gått under.

For å nevne det, synest jeg det er altså mer enn 13 kule folk her da. Mange som gir godt inntrykk, men dette er de som jeg har fått best kontakt med.

PEACE
 
Sist redigert:

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Bør nevne at Off topic chatten på skype, inneholder flere dope folk. Ikke alle jeg snakker så mye med, men mye folk som gjør at TW er verdt å spille :D
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
En liste over ODT hadde vært en fin kalendergave!
Ser gjerne at du spørr medlemmer om info, til de stammene du ikke kjenner :)

Ellers så digger listene dine Supersim :awesome: Godt jobbet!
Men skulle gjerne sett at du la til spillernavn på "dope"-listen og lignende, for oss som er ny og ikke kjenner folket :/
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
En liste over ODT hadde vært en fin kalendergave!
Ser gjerne at du spørr medlemmer om info, til de stammene du ikke kjenner :)

Ellers så digger listene dine Supersim :awesome: Godt jobbet!
Men skulle gjerne sett at du la til spillernavn på "dope"-listen og lignende, for oss som er ny og ikke kjenner folket :/

Denne listen ble ganske spontan, hehe :p

Og kunne gjerne forhørt meg mer om stammen jeg ikke visste så mye om også.

Takk for tilbakemelding
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nå syntes jeg du kan ta topp 10 ODT (angel)

(Jeg er der nå :cool:)

-A
 
Topp