Videresendt, Inno simulatoren

DeletedUser

Guest
kan være eg er helt ute no, og at dette faktisk ikkje er et problem. men eg har no dummet meg ut her før så eg hopper i det.

om eg går inn på samlingsplass -> simulator og taster inn off og deff. så taster eg inn ka muren er på og katapultens mål. så får eg opp resultatet av slaget. og at katapultene har revet muren fra 20 til xxx og kattene har revet bygningen fraa 20 til xxx. men om eg angriper muren med både katter og rams så kunne eg tenkt meg en rubrikk som eg kunne krysse av i simulatoren så kunne den regnet ut ka de sammen ville tatt muren ned til.

:sleepy:
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Lå et forslag inne.

In the simulator, you can make catapults hit different buildings. It would be great with an option to make catapults hit the wall as well, not only buildings.
 

DeletedUser

Guest
ja. men regner med dere får vite det om de går gjennom eller ikkje. eller blir det sånn at eg bare logger inn en dag og OJ der er en ny rubrikk i simulatoren for å angripe muren med katter? (yes)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
ja. men regner med dere får vite det om de går gjennom eller ikkje. eller blir det sånn at eg bare logger inn en dag og OJ der er en ny rubrikk i simulatoren for å angripe muren med katter? (yes)

Om det blir implementert så vil det stå på en changelog til en oppdatering.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har alltid satt murens nivå på det nivået rambukkene river den til, når katapultene treffer.
for såvidt jeg husker, treffer rambukkene før katapultene i et angrep?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har alltid satt murens nivå på det nivået rambukkene river den til, når katapultene treffer.
for såvidt jeg husker, treffer rambukkene før katapultene i et angrep?

når du angriper muren med begge så tregger rambukkene først ja :) så vanligvis kjører egsimulatoren 2 ganger som du skriver men hadde vært bedre om det hadde holdt med en gang
 
Topp