Sinsyk Vitsetråd!

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Vell latter forlenger livet, og derfor er det jo suverent å lage en vitsetråd!
Le litt innimellom TW xD

Regler;
  1. Alle vitser som ikke krenker er lov!
  2. Det er også lov med historier, som er gøyale(IRL historier)
  3. IKKE spam, altså; prøv å skriv vits i hvert innlegg :D
  4. Engelske vitser er lov viss det er nødvendig!

Starter jeg da :D

Hva er toppen på forvirring?
- To blinde lesper på en reketråle!

Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah.
Gud stusser litt, snur seg og spør Jesus:
"Har DU bestilt kebab??"

Litt drøye? Men ta de i beste mening :D
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
-Høyrt den om gongen Grimlock ikkje kunne svare på eit spørsmål?
-Nei? Har du?
-Nei...

(Og ja, det der er faktisk ein samtale mellom meg og ein TW spelar...)
 

DeletedUser

Guest
Det var ein gong ein norske svenske og danske so skulle ha pissekonkuranse

Svensken tissa opp til dørhåndtaket Norsken tissa opp til lyktestolpen og dansken tissa i bleia og sendte den til Afrika :p
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Jeg ga deg rykte ponge der, fikk ikke til å skrive bare :p

Peters kone ligger på sykehus. Hun er i koma. En pleier skal vaske henne, og da hun vasker hennes kjønnsdeler, er det økt hjerne-aktivitet...


Pleieren sier til Peter at litt oralsex nok vil få henne ut av koma. 10 minutter etter kommer han ut. " Konen er død.." sier han. "Jeg tror hun ble kvalt...!"
 

DeletedUser

Guest
Det var ein gong ein norske svenske og danske so skulle ha pissekonkuranse

Svensken tissa opp til dørhåndtaket Norsken tissa opp til lyktestolpen og dansken tissa i bleia og sendte den til Afrika :p

Hehe, har en annen om en slik konkurranse :)

Svensken, dansken og nordmannen skulle se hvem som kunne pisse lengst. Først var det svenskens tur. Han greide en halvmeter. Dansken doblet det lett. Så var det nordmannens tur.

Dagen etter sto det i avisene: "Gult regn i Kina!"
 

DeletedUser

Guest
:p har ein annen en dette er på ein måte litt lureri da :p


Norsken Dansken og Svensken hadde ein konkuranse om å vere fyrst ned på bakken fra ein skyskraper

Svensken tok trappa , Dansken tok heisa og norsken hoppa.

Hvem kom først ned på Jorda?



Svar - Adam og eva xP


By knokko :p
 

DeletedUser

Guest
Svensken, dansken og nordmannen konkurrerte om en jobb. Arbeidsgiveren visste ikke hvem han skulle ansette, så han ga dem en utfordring: Den som kunne klatre høyest opp på den 18 etasjer høye kontorbygningen hans, skulle få jobben.

Svensken klatret opp til 4. etasje. Dansken nådde 7. etasje, og nordmannen kom helt til 14. etasje, men alle sammen falt ned igjen. Hvem fikk jobben?

Svar: Begravelsesbyrået...
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
:p har ein annen en dette er på ein måte litt lureri da :p


Norsken Dansken og Svensken hadde ein konkuranse om å vere fyrst ned på bakken fra ein skyskraper

Svensken tok trappa , Dansken tok heisa og norsken hoppa.

Hvem kom først ned på Jorda?



Svar - Adam og eva xP


By knokko :p

Takker Knokko! Med den skal eg vinne veddemål imorra!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Wynja er mye på internett, og holder orden på passordene sine ved å notere på post-it lapper.
En vennine la merke til at passordet til nettstedet Disney var ”mikkedonaldlangbeinpluto”, og spurte hvorfor det var så langt.


– Det sto at det måtte inneholde minst fire karakterer, forklarer Wynja
 

DeletedUser

Guest
2 appelsiner gikk over en bro så falt den ene uti så roper den andre kjapp deg og skrell en båt :D
 

DeletedUser

Guest
To tomater gikk over en vei. Heldigvis ble ingen av dem påkjørt.

Da sa den ene tomaten til den andre: Søren, nå ødela du hele vitsen!
 

DeletedUser

Guest
Ej kjeeda mej..

Vel det var 2 svensker som var på besøk i New York

da kom det 3 damer forbi og sa ''For a handsome face'' da sa svensken ''Det var inte jag som fes!''



Vi må no fortsette :p
 

DeletedUser

Guest
1.
Hva er definisjonen på evigheten?
Tiden det tat mellom at du kommer og hun går :D

2.
Mannen:
Denne søndagen har jeg virkelig fortjent og kose meg, derfor har jeg kjøpt 3 kinobiletter.
Kona:
Hvorfor 3?
Mannen:
Til deg og foreldrene dine.

3.
Få se karakterboka de gutt! sa faren til sønnen
-jøss hvorfor er du så spent på den da?
-Jeg vill se om jeg har kommet meg i geografi og engelsk!


Hehe
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
1. Det var engang to svensker og to nordmenn som deltok i en isfiske konkurranse. Nordmennene halte inn fisk etter fisk mens svenskene fikk ingen, da sa den ene svensken: "Gå bort og se hva de gjør for og få så mye fisk." Den andre svensken gikk for og sjekke og kom forskrekket tilbake. "De har boret hull i isen!"

2. To kvinner hadde en samtale når den ene spør; "Snakker du med mannen din mens du elsker?"

den andre kvinnen svarte: "Herregud, nei! Hvorfor i all verden vil man snakke i telefonen i slik en stund?"

3. En mann var på stranden med datteren sin. Det var veldig varmt, så han bestemte seg for å sole seg naken. Mens han lå der spurte datteren hva det der var og pekte ned på farens underliv.
"Det er bare en liten fugl som ligger på redet sitt og varmer eggene". Etter en stund sovnet faren, og da han våknet igjen lå han på sykehuset med store smerter. Han så datteren sin og spurte "hva har skjedd?"
"Jo" svarte datteren, "da du sovnet bestemte jeg meg for å leke litt med fuglen, men da reiste den seg og spyttet meg i ansiktet. Da ble jeg forbannet og knuste eggene og tente fyr på redet"

4. Det var en gang en amerikaner, en franskmann og en svenske som var på restaurant. Alle hadde med seg konene sine. Da sa amerikaneren til kona si:
- Kan du sende meg honningen, hony?
Franskmannen tenkte at han ikke kunne si noe verre til kona si, så han sa:
- Kan du sende meg sukkeret, sukkertopp?
Da sa svensken til kona si:
- Kan du sende meg melka, din ku?
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
How does a Tauren hide in a forest?
He paints his balls red and hides in an apple tree.
How did the Gnome die?
Picking apples.
 
Topp