Besvart Siste utfordringen

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hvem vant egentlig den siste runden av Utfordringene? Og når kommer eventuelt premien?

Det skulle gi 10% farmekapasitet til vinnerlaget, og det gjaldt å bekjempe flest enheter i løpet av 24 timer. De andre utfordringene mottok jeg rapport på hvem som vant etter hver endte periode (ca 2 timer etter endt utfordring, hvis jeg ikke tar helt feil) og det var mulig å bruke det Utfordringene under Rangeringslisten i god tid i etterkant. Men kl 17:00 i går forsvant Utfordringene fra nedtrekksmenyen og har fortsatt ikke fått med meg hvem som vant (sist jeg sjekket ledet rødt lag og dersom dette stemmer skulle jeg og flere andre ha fått premie, noe vi ikke kan si vi har mottatt).
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Herregud så dårlig informasjon rundt dette. Jobben teamet har gjort rundt dette er helt tragisk, rett og slett (for de som har tatt på seg ansvaret for "utfordringene".
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Rapporten til den siste utfordringen ble hengende litt etter, men skal være sendt ut for noen timer siden + premie.



@Kenn93x: Jeg/vi har visst nesten like lite om disse utfordringene som det dere har. Før alt startet fikk vi kun litt informasjon som skulle deles og det er hva som står i tråden min under "kunngjøringer".
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vil det si at vi får nytte av premien det neste døgn? Håper virkelig det, for om det startet rett etter at konkurransen var ferdig, så visste ingen av oss hvem som hadde vunnet.

Synes dere burde kunne kreve bedre "arbeidsvilkår". Dere server kunder, og da må dere også ha tilstrekkelig med info til å kunne gjennomføre jobben på en tilfredstillende måte.
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Vil det si at vi får nytte av premien det neste døgn? Håper virkelig det, for om det startet rett etter at konkurransen var ferdig, så visste ingen av oss hvem som hadde vunnet.

Synes dere burde kunne kreve bedre "arbeidsvilkår". Dere server kunder, og da må dere også ha tilstrekkelig med info til å kunne gjennomføre jobben på en tilfredstillende måte.

minst mulig info på mest mulig tid.
 
Topp