Sjekk Rankingen!

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det som er litt søtt er OD'en til enkelte av de kattene ^^
Noen har høy selvfølgelig, men noen har ekstremt lav :p
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig har noen av oss lav OD - vi har jo ikke noe motstand, selv om vi har lett etter det.
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om de som tar opp kriging mot AriCa, som sikkert kommer etterhvert som det grå blir mindre og mindre, får lov til å kalle seg underdogs denne gangen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det får dere til å gjøre litt motstand så gjerne for meg. De fleste av dere var tross alt med i Elite, eller allierte stammer av Elite, så om vi skal være veldig fine på det er dere fremdeles i krig med oss fra den gang. Eventuelt er dere flyktninger fra den krigen, dere får velge, jeg bryr meg fint lite siden vi uansett har erklært V2 krig for lenge siden i alle tilfeller :p

Slik situasjonen er nå er dere definitivt underdogs, men om dere samler dere alle sammen mot oss vil spillebrettet bli rimelig jevnt tror jeg. Så jo lengre dere fortsetter denne tullekrigen deres, jo sterkere står AriCa i forhold til dere når dere engang blir ferdige. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hehe. personlig var jeg jo aldri nær nok AriCa til å krige mot dem da jeg var i Elite. Det var jo -Rome- som var fienden den gang. Og statsen min personlig mot dem, var jo ganske så bra :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde jo vært artig om vi kunne fått en siste storkrig på V2 - en tredje verdenskrig, den siste :p Men da må dere klare å samle dere :)
 

DeletedUser

Guest
det hadde absolutt vært artig!
men jeg ser det ikke særlig realistisk, da vi resten av v2 er som Mongolia før Djengis Khan. mange høvdinger som aldri ble enige..
jeg kommer iallefall til å gi jernet mot det som kommer i veien min, jeg lover! :D
 

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lite vits å samle alle, de eneste av verdi slik jeg ser det er J.F.F, LK og oss og vi er allierte med de to første der. Problem solved.
 
Topp