Sjekk Rankingen!

DeletedUser

Guest
Uten at jeg har lest for mye av det dere skriver her, så må jeg allikevel få skyte inn at TigZor også har spilt på en annen konto i v2. Legger man hans prestasjoner sammen med det han har fått til på TigZor-kontoen, så må jeg absolutt få si at han har bidratt for AriCa som stamme.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
TigZor var jo grunnleggeren av OliCo som igjen har merget med AriCa, så det å si at han ikke har påvirket AriCa/V2 er jo fullstending feil.
 

DeletedUser

Guest
Uten at jeg har lest for mye av det dere skriver her, så må jeg allikevel få skyte inn at TigZor også har spilt på en annen konto i v2. Legger man hans prestasjoner sammen med det han har fått til på TigZor-kontoen, så må jeg absolutt få si at han har bidratt for AriCa som stamme.

Tenker du på multien i Elite? :p
 

DeletedUser

Guest
Tenker du på multien i Elite? :p

Nei. Tenkte på hans opprinnelige konto. Han ble syk tilbake i ~SW~tiden. Men startet opp senere igjen med kontoen TigZor.

Vet ikke om noe multi i Elite, så her må du friske opp hukommelsen min.
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vil bare minne alle på at jeg startet på verden 2 når alle slutter, skal knuse Arica med min 800 p by.

Bare vent, alle kommer til å se mine øksemenn slå inn i deres bymurer, og byene deres vil brenne !
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Igrunn ikke, er nådd 1000 poeng nå, og er nærmere 500 gråbyer i en poengsum av 9000 + ved meg, så jeg ser det ikke på som en stor vansklighet.

Nå blir det sannsynligvis ikke bare gråbyer, det blir nok kjederlig i lengden uten angrep, siden ingen tørr å angripe meg, selv med 1000 p.. :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Igrunn ikke, er nådd 1000 poeng nå, og er nærmere 500 gråbyer i en poengsum av 9000 + ved meg, så jeg ser det ikke på som en stor vansklighet.

Nå blir det sannsynligvis ikke bare gråbyer, det blir nok kjederlig i lengden uten angrep, siden ingen tørr å angripe meg, selv med 1000 p.. :)

Alt for deg.
 

DeletedUser

Guest
Det er poeng som dreper egentlig...hvem som angriper en med 3 gang med poeng?
 

DeletedUser

Guest
Det beste er jo seff å være aggressiv :) Lettere å angripe en stor spiller (element of surprise), enn å bare deffe seg.
 

DeletedUser

Guest
Du klarer og adle fra store sillere fordi B L A C E og Fabanx3 hjelper deg...

Nei. Til info så spiller jeg på Manfred nå, når jeg spilte på Alexis. kontoen så hjalp de meg ikke med noe adling. Det gjorde jeg fint selv. Størrelse er faktisk ganske kjekt, folk gidder ikke å angripe pga. moralen.

Edit: Easy er jo fiender med Varg...
 

DeletedUser

Guest
Hadde hvert ubeskrivelig tøft om noen i AriCa ønsket å skape spenning de siste månedene av v2. Hadde hvert så tøft om en gruppe AriCa spillere lagde en egen stamme og bydde de resterende AriCa medlemmene opp på dans.

Å avslutte verdenen på en så hektisk måte ville hvert veldig spennende! Oppfordrer alle til å prøve å skape spenning i v2!
 

DeletedUser

Guest
Hadde hvert ubeskrivelig tøft om noen i AriCa ønsket å skape spenning de siste månedene av v2. Hadde hvert så tøft om en gruppe AriCa spillere lagde en egen stamme og bydde de resterende AriCa medlemmene opp på dans.

Å avslutte verdenen på en så hektisk måte ville hvert veldig spennende! Oppfordrer alle til å prøve å skape spenning i v2!

Hvis du leser litt mere rundt på forumet, vil du kanskje oppdage at datoen for stenging av V2 er kanselert, og at V2 fortsetter som før inntil videre. Jeg skall være enig med deg i tanken om at det hadde vært blitt mere liv på V2 om AriCa splittet og startet mot hverandre, har faktisk foreslått det selv, men dette tror jeg forblir en fantasi... :)
 
Topp