Skriv noe om brukeren over

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Spilleren over tørr ikke krige andre steder enn på forumet :p

Spilleren over er helt på jordet.

Denne spilleren har ikke tid til å sitte å nerde spill in-game.
Hadde jeg hatt tid skulle jeg gjerne hatt en duell mot alle dere som undervurderer meg..

Men jeg har ikke tid.
Jobb hverdag, både dag og natt..
Noen har mer liv enn å sitte å kaste bort pengene sine på eit tullete spill med gamle pedoer/pervese gamilinger.
Samt gamlinger som tar spillet så seriøst at dem sutrer og klager hver gang dem ikke får viljen sin
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over er helt på jordet.

Denne spilleren har ikke tid til å sitte å nerde spill in-game.
Hadde jeg hatt tid skulle jeg gjerne hatt en duell mot alle dere som undervurderer meg..

Men jeg har ikke tid.
Jobb hverdag, både dag og natt..
Noen har mer liv enn å sitte å kaste bort pengene sine på eit tullete spill med gamle pedoer/pervese gamilinger.
Samt gamlinger som tar spillet så seriøst at dem sutrer og klager hver gang dem ikke får viljen sin

Spilleren over kaller seg selv og alle som spiller tribalwars for nerder som ikke har noe liv :eek:
Synes det er morsomt hvordan du sier dette nå som du har sluttet. Jeg skal si til The Cleaner neste gang jeg ser ham at du kaller ham en gammel pervers pedo :p

Tviler faktisk sterkt på at du jobber hele døgnet slik som du sier, ikke at det bryr meg da..:rolleyes:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Spilleren over kaller seg selv og alle som spiller tribalwars for nerder som ikke har noe liv :eek:
Synes det er morsomt hvordan du sier dette nå som du har sluttet. Jeg skal si til The Cleaner neste gang jeg ser ham at du kaller ham en gammel pervers pedo :p

Tviler faktisk sterkt på at du jobber hele døgnet slik som du sier, ikke at det bryr meg da..:rolleyes:

Thecleaner er voksen men ingen pedo..
Den vil jeg gi deg istedenfor ;)

Jeg er både fotball trener, samt spiller pluss en jobb til :)
Så joda nok av ting og gjøre.

Åja samt jeg er mod for et annet spill :D
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over skal forsvinne helt fra tw.no! :D

Hihi, så jeg er en gammel pedo? :p
Greit nok at jeg har pedobear som profilbilde, men nå overdriver du vel litt? :confused:
Jeg har enda ikke truffet noen gamle perverse/pedo folk på tw, men nå veit ikke jeg hvilke folk du henger med.... :eek:


Verken fotballtrener eller spiller skjer på natta, og noe sier meg at den siste jobben din også skjer på dagtid :eek:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Spilleren over skal forsvinne helt fra tw.no! :D

Hihi, så jeg er en gammel pedo? :p
Greit nok at jeg har pedobear som profilbilde, men nå overdriver du vel litt? :confused:
Jeg har enda ikke truffet noen gamle perverse/pedo folk på tw, men nå veit ikke jeg hvilke folk du henger med.... :eek:


Verken fotballtrener eller spiller skjer på natta, og noe sier meg at den siste jobben din også skjer på dagtid :eek:

Skal svare deg først.

Jepp det gjør jeg.

Nei du er vel egentlig ikke det.

Jeg fant ut av det da venninna mi irl spilte tw og fikk en del ekle meldinger på tw, noe som gjorde at ho sluttet.
Jeg veit ikke hvem eller alderen, men dem var godt voksene.

Den siste jobben er på et hotell på kvelden.
2 på dagtid og 1 på kveld, noen ganger samme dag, andre ganger ikke.

Takk for nå :)


*Spilleren over er aktiv*
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over påstår at han slutter for å få enda mer oppmerksomhet.. :)
 

DeletedUser

Guest
Nååwww :p

Spilleren over meg er fantastisk morsom, søt, vakker, sexy, kul, smart, hyggelig og han er min koseklump! :D
 

DeletedUser

Guest
spilleren over har rett:)

spilleren over er også min deilige, mye KOSEBAMSE!:)
 
Topp