Skriv noe om brukeren over

DeletedUser

Guest
BOL sendte bort forsvaret mitt, innrømmer at det var dumt å sette opp KKire5 som kontovakt som sendte halvparten av byene mine til IB-fronten :p Dessuten holdt jeg ikke på lenge å forsvare meg, hadde jo gått under en dag med så lite gjenværende forsvar allikevel :p

Jeg husker bare et angrep fra H.F.O, det va runar0 som ble eid. Under alle angrepene etterpå holdt jeg ikke på med V1 :rolleyes: Må si at SevenOfNine ikke var den beste til å kombinere nukes og adelstog, dodget en haug med nukes og kom tilbake på adelstog, leett :eek:


spilleren over meg kan drømme videre :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, du ble fort vekke, og ikke nok med det, men du søkte deg inn i BÅDE H.F.O og BOL da du gikk ut olymp;)

så viss du ikke ble eid blir du heller ikke borte. Du ble borte etter angrep = du ble eid;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, du ble fort vekke, og ikke nok med det, men du søkte deg inn i BÅDE H.F.O og BOL da du gikk ut olymp;)

så viss du ikke ble eid blir du heller ikke borte. Du ble borte etter angrep = du ble eid;)

Ja, jeg søkte meg inn i BOL, selve krigen startet etter at jeg satt KKire5 sendte bort tropper fra byene mine som KV :p

Og når jeg søkte meg inn i H.F.O så var det ganske stille fra BOL :)


Spilleren over meg kaller alle for tapere :(
 

DeletedUser

Guest
skulle til å slutte, gørrkjedelig på V1 :p tok 3 byer fra Lord Vidus med forsvarsbyer jeg skulle kvitte meg med :rolleyes:

Har alltid tenkt over hvor idiotiske de stammenavnene er :eek:

Spilleren over meg sier noe som kommer fra rette raua :rolleyes:
 
Topp