Skriv noe om spilleren over ;)

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Spilleren over meg går under mange navn. Noen ganger går han også rundt i Bergen forkledd som en helt vanlig mann.
 

crimatix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Spilleren over meg går under mange navn. Noen ganger går han også rundt i Bergen forkledd som en helt vanlig mann.


Spilleren over har hatt en lang ferie?
Driver god propeganda, og vet hva han snakker om, men har enda ikke kjent på hans bitekraft
 

DeletedUser

Guest
Hvis spilleren over bruker samme profilbilde in game er han Fugla :confused:

Han ser ut til å klare seg bra, og er høyt på både ODA og poeng listene. Han befinner seg i stammen BERM :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Spilleren over meg er en hardhaus, svinedyktig, arrogant, hyggelig, morsom, frekk og har særdeles høye tanker om seg selv. En fargeklatt jeg setter pris på i v5! :D
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld søten :p

Eeey, internadling er også adling da :eek:
Har bare internadla 4 byer :eek::eek:

Edit: Spilleren over adler mye sun :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
True :(

Spilleren over har ikke adlet byer på 2 dager!! :eek:
Inaktiv? :-o

Spilleren over følger tydeligvis ikke med....


Det ryktes at jeg er ekstremt inaktiv og dermed et enkelt target for enhver flue som kan sammenlignes med karten, vil det skje noe videre der? ho ho, forhåpentligvis ikke, for jeg er jo inaktiv og vil ikke klare å forsvare meg...URETTFERDIG ville jo det klart ha blitt :mad::mad::mad:
:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
spilleren over har ikke lov å snakke engelsk på dette forumet :]

on-topic:
Leiv Eiriksson; virker som en spiller som kan komme akkurat så langt som han gidder. Mye skill ute å går. (sykt hvor fort ODT'en din har gått opp, endelig funnet en som biter fra seg?)
Stamme: BERM, Jada jada enda en stamme med få medlemmer, blir glad i dere bare pga det jeg :] Viser at hver spiller har måttet kjempe litt for sin plassering, i motsettning til de stammene med flere medlemmer, hvor man fra starten av kunne se mer blått en rødt. Skal nevnes at de har ganske liten ODD som dermed tyder på at de ikke helt har møtt de super store stammene enda? eller går dere for politikken, "angrep er det beste forsvar"?

Egen mening om spilleren: Hørt mye bra og mye dårlig, men selv har jeg faktisk et veldig godt inntrykk av han. Selvom han er litt plagsom thou :(
 
Topp