Skriv noe om spilleren over ;)

DeletedUser

Guest
Ja folkens slenger med en klassiker her på V5 forumet :) Skriv noe om spilleren over;) Lykke til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg valgte å la denne stå, for om mulig kanskje få litt mer aktivitet og morro her inne på v5 forumet.

Dette er på grensen til off topic, men som sagt valgte å la denne stå med grunnen at dette vil være spillrelaterte kommentarer om hva du synes om prestasjoner og utvikling på spilleren over.

Dessuten håper jeg de fleste her inne er såppass greie og at de unnlater bashing av hverandre, og holder dette på et lekent og intr nivå.

Det vil bli samme bedømming på styggedom i denne tråden som alle andre steder her på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Forcas er en elendig spiller uten stats i noen verden. N00b!!! :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg vet ikke så mye om spillern over men jeg vil bare si at jeg syns det er greit å la denne tråden stå for det skjer fint lite på v5 forumet nå om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg har opplevd av spillern over er positivt.
God i cod er han også :p
 

DeletedUser

Guest
Det jeg har opplevd av spillern over er positivt.
God i cod er han også :p

spilleren over heier på feil lag, BAAAAD. Spilleren over spiller CoD, BAAAAAAAD. Spilleren over har vært på rimmen ser jeg (slutta?:S), BAAAAAAAD.

Alt i alt: Du er flink du :)!
 

DeletedUser

Guest
spilleren over er en av PREY gutta, kjenner ikke til han men virker seriøs og god :)
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over meg har et vanskelig nick, kan noen oversette det for meg?
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Spillern over meg kommer til å få problemer med å adle pga. han får aldri tak i skrue sine gullmynter.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
spilleren over meg har tatt navnet til en lettere hysterisk frosk....ikke rart han spiller spillet på samme måte. gjør meg litt glad for at jeg ikke har mitt bo i nærheten av h*n.
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over meg er ganske så tøff, og gjør det greit bra IG :) Pluss at han er med i den beste stammen!
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over meg går under navnet 167-671 og spiller dual med Are :) Han har plenty med erfaring og finner på mye shit ;) Elsker deg<3
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg elsker signaturen til spillern over meg og jeg skal ikke ha infraction for nå er jeg ikke off-topic *:rolleyes:*
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over meg kjør en god jobb på v5 og kjører over sine motstandere når han vil. Han er også dual med Fozzie Bear og kontoen vil nok nå enda noen nye høyder! Spennende å følge med på ;)
 

DeletedUser

Guest
Spilleren over spiller dual med Are og kommer til å komme langt fryktelig gode og hyggeluge folk >3 :D
 
Topp