skryte tråd for -rome-

DeletedUser

Guest
vil bare skryte av -rome- sin insats. denne måneden har de tatt over 1 mill mer poeng av Elite og LAW en de har tatt fra de den siste måneden. det er ganske bra gjort syns jeg. vil ha forkus på de andre krigene også ikke bare krigen Elite VS AriCa:D

Side 1:
Tribes: LAW Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 2,336
Side 2: 740
Forskjell: 1,596

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 50
Side 2: 143
Forskjell: 93

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 21,401,134
Side 2: 6,042,535
Forskjell: 15,358,599

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 469,240
Side 2: 1,511,783
Forskjell: 1,042,543

image.php


;)
 

DeletedUser

Guest
ser sånn ut:D når Elite eller AriCa har tapt vil vel enten dere eller LAW (kanskje BIRKI) stå igjen som nummer 1 da vis ikke Granpa og runinter slutte:D
 

DeletedUser

Guest
Hvis en av AriCa eller Elite taper, vil jo fortsatt vinneren av krigen mellom AriCa og Elite stå igjen som nr. 1...
 

DeletedUser

Guest
mhm, go you, denne vinner dere lett :rolleyes:
Side 1:
Tribes: Elite LAW
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,416
Side 2: 553
Forskjell: 863

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,218,017
Side 2: 5,018,053
Forskjell: 7,199,964

image.php
 

DeletedUser

Guest
nei det er ikke sikkert for hverken Elite eller AriCa kommer til og gi seg vis du har lest hva de har skrevet før på forumet. og er 100% sikker på at ingen av de kommer seirende ut av krigen uten og ha tapt MANGE millioner poeng:D
 

DeletedUser

Guest
det er ikke spenende hva som skjedde for 6 måneder siden det er det som skjer nå som har betydning:D det er hvordan stammene har utviklet seg og gjort seg samkjørt som teller. vis et fotballag tapte 20 kamper for 1 år siden men nå vinner de mot de samme som de tapte mot de beviser at de har hatt fremgang og når en stamme har så stor fremgang som -rome- har hatt nå syns jeg det burde bli nevnt på forumet?:p
 

DeletedUser

Guest
jeg bare peker ut hvor ekstremt langt under dere ligger, og "fremgangen" deres burde vel heller framstilles som en vellyket utført aksjon mot LAW? og elite burde vel bli holdt uten for siden statestikken der er vel noe ala dette?
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 8
Forskjell: 14

image.php

= ganske stillestående
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke helt hva du blander inn elite for o_O
Som du ser av statistikken elite vs rome så leder jo faktisk elite siste måneden. Selv om det er snakk om minimalt med byer.

Men Good job mot Law da :)
 

DeletedUser

Guest
hmmm

Denne krigen mellom Elite og Arica kommer til å vare LENGE, men hvis det noen gang blir slutt på den så har begge parter tapt mye, en part har jo tapt alt!

tror fortsatt at en av de to vil lede i LANG LANG tid fremover, men det blir enklere for LAW, -ROME- eller BIRKI og komme på topp ;)

-ROME- klarer seg fint mot LAW nå, men dere har gått på ganske mange smeller dere også ;) Jeg tror at LAW tilslutt kommer seirende ut av krigen, men også de svekket.

Så da tror jeg det blir BIRKI igjen til å ta igjen både -ROME- og LAW i allefall.
BIRKI er jo også i krig, men det er mot den mest tafatte stammen som noen gang har satt sine bein på V2.

Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: Persia
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:

Side 1: 2,329
Side 2: 1,552
Forskjell: 777

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 265
Side 2: 29
Forskjell: 236

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 17,755,149
Side 2: 11,124,860
Forskjell: 6,630,289

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,353,103
Side 2: 236,219
Forskjell: 2,116,884

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja er enig i at jeg ikke burde ha med elite men -rome- har 2 stor fronter en mot Elite og en mot LAW så jeg ville bare ta med begge:D for å vise at -rome- ikke bare satser på en front:D

PS jeg er ikke med i -rome- du som trodde det oppå her:D
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Uansett burde du ikke tatt med Elite -_-
De har en front mot Elite der det skjer lite, og vi leder statistikken mot -Rome- på alle mulige måter.
 

DeletedUser

Guest
ja er enig i at jeg ikke burde ha med elite men -rome- har 2 stor fronter en mot Elite og en mot LAW så jeg ville bare ta med begge:D for å vise at -rome- ikke bare satser på en front:D

PS jeg er ikke med i -rome- du som trodde det oppå her:D

de satser tydligivs på en front, for de taper statestikken på den ene fronten og vinner på den andre -.-
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer -Rome- :) Håper på mer -Rome- diskusjoner på forumet, da det til tider stikker innom noen Rome spillere :) Koselig det ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
ja de kommer vel ingen vei mot Elite fronten. så jeg skjønner at de sattser på den andre fronten:D
 

DeletedUser

Guest
ja de kommer vel ingen vei mot Elite fronten. så jeg skjønner at de sattser på den andre fronten:D

Du sa jo nettopp at du skulle vise at Rome ikke bare satser på en front? Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen vel..
 

DeletedUser

Guest
sorry var litt sløv i går:( men det jeg mente var at de ikke bare driter i den andre fronten mot Elite.Elite har jo mange flere gode spillere en -rome- så syns det er ganske bra og holde statistikken så bra:D
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
sorry var litt sløv i går:( men det jeg mente var at de ikke bare driter i den andre fronten mot Elite.Elite har jo mange flere gode spillere en -rome- så syns det er ganske bra og holde statistikken så bra:D

Ikke no vondt ment, men -Rome- er vel ikke no stort fokus hos Elite atm?
 

DeletedUser

Guest
nei derfor mente jeg ikke og legge noe press på det men denne tråden har blitt misforstått denne tråden var en skrytetråd for -rome- og alle dere som ikke er uenige kan komme med en god grunn til det? elite tok jeg med i statistikken fordi det er 2 stammer som -rome- i hovedsak kriger mot?

det var ikke ment mot elite men for -rome- som eyoh lag ut i stad leder elite over -rome- på alle statistikker og det sier jeg ikke imot men syns -rome- trenger litt skryt når de tar over 1 mill poeng mer av LAW denne måneden:D
 
Topp