Skrytehjørnet

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det har vært lite aktivitet på forumet i det siste og den aktiviteten som har vært har stort sett gått på negative saker. Så derfor følte jeg at det var på tide med en litt annerledes tråd her på v27. Jeg vet ikke om dette er gjort før, men jeg er spent på å se hvordan den utvikler seg.

Jeg presenterer for dere, skrytehjørnet! Her legger vi vår negativitet bak oss og fokuserer på det positive. Vi prøver å se det gode i både folk, stammer og v27 som en helhet. Jeg håper folk kan bruke denne til å gi ros, til de som fortjener det. Så kan heller andre deler brukes til de andre delene av spillet som også er gøy å få med seg. Jeg starter da dette selvfølgelig og vil gjerne ha deres tilbakemelding på hva dere synes om idéen og at dere sprer litt god stemning rundt dere.

Jeg vil starte med å gi ros til bobilen. Folk skal få mene hva de vil om han som både person og menneske, men den innsatsen han har gjort for å få liv, hold liv i og skape ett miljø på forumet har jeg stor respekt for. Han har laget mange tråder og satt i gang masse for at vi skal ha tråder å lese og hvor vi kan diskutere å drive propaganda. Det synes jeg er fantastisk bra. All mulig honnør til deg for den jobben du har gjort og jeg håper du orker å fortsette med det. Det gjør hverdagen og spillet mye mer underholdende.

Så vil jeg som så mange før meg gi ros til Pettulf og Cid for en litt annerledes topp 10 stammer som var utrolig bra! Det at dere orket å gjøre det lille ekstra og hadde kreativiteten til å komme på det er utrolig bra. Det er kanskje lett å si i ettertid at "det kunne jeg også ha kommet på", men faktumet er at de gjorde det og i tillegg førte idéen ut i handling og i tillegg hadde ett så bra resultat. Som jeg har sagt til dere personlig også så håper jeg virkelig at det kommer mer fra dere, for dette trenger v27 sårt!

Jeg vil videre takke medlemmene i stammen jeg er en del av, SDS. Dere er en fantastisk gjeng og jeg synes vi har hatt det utrolig gøy sammen så langt, og det tror jeg vil fortsette. Dere er alle en utrolig humørfylt gjeng som sprer mye god og "dårlig" humor på skype som er helt fantastisk. Det er mye latter og mye tull, men også mye læring. Alle som kan mye sprer om seg raust med kunnskapen og ingen spørsmål er for dumme. Jeg vil også skryte av begge de fantastiske folka på Mufasa-kontoen som var med oss tidligere. Det er ingen tvil om at skypechatten ikke er helt den samme uten dere <3 Alle medlemmene fortjener ros, men jeg vil allikevel takke de jeg har snakket mest med litt ekstra.

Vi starter med Lillegutt-kontoen. Disse to er virkelig noe for seg selv. De står på som få og er alltid der hvis noen trenger noe. De har en helt sinnssyk aktivitet, noe vi kan se på både ODA og rankingen. I tillegg så er de utrolig bra folk. Og er absolutt ikke redd for å kødde og "rakke ned" på folk med ett stort glimt i øyet. Dere må bare fortsett å være slik dere er, det er awesome!

Så går vi over til Vivaldi-kontoen. Vivaldi er også en fyr som skaper utrolig god stemning i stammen og det er liten tvil om at det sitter enorm kunnskap her også. Nå som tiden har sluppet med til ser vi også at det klatres stort på rangstigen og det er nok en konto vi blir å se på topp 25 om ikke lenge. Absolutt også en fyr jeg kommer veldig godt overens med!

Så var det stammens leder, Shiroe. Mannen som inviterte meg til stammen og som må leve med alt tullet i chatten. Neida, jeg tror nå at han synes det er ganske gøy selv også, for han slenger seg ofte med. Du er en utrolig bra fyr og jeg vil takke deg for at du ga meg muligheten til å bli med på reisen så langt.

Ettersom dette begynner å bli farlig langt allerede så skal jeg prøve å avslutte det snart, men jeg vil først si en siste takk. Det er til alle som spiller på v27 og som har gjort verden til en av de mer spennende jeg har sett på lenge. Alt er åpent selv om HBT enda er i ledelsen, noe de også skal ha all mulig skryt for. Det er utrolig gøy å se at folk kjører på og gir jernet for sine respektive stammer. Håper alle sammen fortsetter å kjøre på og gjør dette til en verden vi sent vil glemme.

Da skal jeg avslutte her denne gangen, men det kan fort komme mer senere. Så håper jeg også at det er noen flere som har noen gode ord å si om noen, det trenger absolutt ikke være så langt. GLHF and all that.

Ettersom det ble en lang post og at Portal aldri ga dere kaken dere ble lovet så får dere denne av meg.
kimho17Maikake_867.jpg


- MiSoSi out
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Må skryte av at top 3 i verdenen ligger identisk på byer, alltid artig med konkuranse i toppen, driver alltid de andre til å ville være framfor. Skal og gis ros til alle som jager bak som febrilsk prøver tette luka. Blir artig verden med så mange kontoer med størrelse!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Liker å se positive innslag som dette på forum :)
Alt trenger jo ikke å være en kamp hele tiden, så da er det godt å se vi kan gi hverandre litt ros også.

Selv om det selvsagt er fristende å skryte av egen stamme så skal jeg nå skryte litt av alliansen, og verden som helhet.

På tross av hva man kan mene om enkeltspillere og perioder med nedgang, så har de sørget for å bremse opp en tidligere overlegen rank 1, og det ser nå ut til å kunne bli en jevn krig her på v27.

Og denne går til alle:
Tusen takk til alle dem som bridrar til at denne verdenen blir en av de råseste og mest spennende verdenene jeg har sett siden v18.
Det er morro å se slik spenning, hvor også nye spillere får komme til og får sjanse til å utviklet seg til gode spillere
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Hadde vært mer spennende verden om det ikke hadde vært alle mot HBT, men er vell eneste måten dere har sjangs å gjøre noe på så.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Selvfølgelig hadde det ikke vært en gøyere verden da. Dere er klart den beste stammen, og hadde kjørt over alt dersom alle ikke var mot dere. Slutt med den sutringa nå kalep, har vært mye tull fra deg de siste dagene...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Selvfølgelig hadde det ikke vært en gøyere verden da. Dere er klart den beste stammen, og hadde kjørt over alt dersom alle ikke var mot dere. Slutt med den sutringa nå kalep, har vært mye tull fra deg de siste dagene...

Vi får bare ta det som et kompliment, Kalep. Viser bare hvilken trussel vi utgjør. :)
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Selvfølgelig hadde det ikke vært en gøyere verden da. Dere er klart den beste stammen, og hadde kjørt over alt dersom alle ikke var mot dere. Slutt med den sutringa nå kalep, har vært mye tull fra deg de siste dagene...

Takk for komplimente, men på poeng er vi netsen lik om du følger med IG.
Men om man legger dere og SDS tilsammen er dere nesten dobbel så store.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Var vi det før alle gikk mot dere? Nei. Det er ikke sånn at vi slutter å gå mot dere bare fordi vi har nådd samme poengsum som dere. Hva slags tankegang er det? "Okei, nå har vi nådd samme poengsum som dere. Da tilbyr vi dere fred"
Ta alle de komplimentene dere kan få. Dette er jo skrytehjørnet, og jeg kommer ikke til å gi dere flere kompliment enn dere fortjener. IG er dere bedre enn mange på denne verdnen. På forumet er dere de verste.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg ønsker å skryte av meg selv bittelitt. Har klart å holde meg unna tribalwars i 3-4 uker nå! :)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hadde vært mer spennende verden om det ikke hadde vært alle mot HBT, men er vell eneste måten dere har sjangs å gjøre noe på så.

Hæ? Det er jo akkurat det som gjør denne verdenen spennende? Dere har fått mye oppmerksomhet fra alle med tanke på at dere er en gjeng med gode erfarne TW spillere og satt dere selv i rampelyset tidlig, det har jo trukket litt i andre TW-veteraner og tirrer frem konkurranse instinktet til de fleste her. At det enda er så jevnt utover denne verdenen, med det mener jeg da at det er fortsatt mange gode sterke stammer og spillere igjen, og det er ikke mange som har gitt opp fra starten av.

5df4239714aec832164cecc4f934f6b1.png


Dette er jo et veldig fint eksempel, kun 20 dager til at noen hadde sjangs til å ta seier i denne verdenen. Den stammen med mest "dominanse" er kun på 17.8% og nr 2 og 3 er like bak omtrent.

Jeg tror og håper at denne verdenen kommer til å vare en stund til. Det er hvertfall masse masse potensial her! Lykke til videre alle sammen og prøv å hygge dere mens dere spiller dette spillet her! :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Erobre første 100 landsbyer: Lillegutt i dag klokken 04:20:06
Erobre andre 100 landsbyer: Storebror i dag klokken 04:25:56

Morsom denne, kem sku tru 5 minutter og 50 sekunder var det som sto mellom første og andre til 100 byer?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vil gi skryt til alle på v27.

Vi kan faktisk ta helg uten kv, uten å logge inn på kontoen, og uten å få angrep! Setter pris på det :) (Sist innlogget; Fredag kl 13.23)

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Men på den negative siden gjør denslags inaktivitet at man blir forbivokst av scrubs som for eksempel roxor.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Artig med en norsk stamme som gjør det bra på .net men suksessen på .net er nok en av hovedgrunnene til at HBT har slakka litt ned i det siste på V27.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du prøver skylde på det, men vet at de som drar lasset på .net ikke spiller .no i HBT i noen stor grad.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Du prøver skylde på det, men vet at de som drar lasset på .net ikke spiller .no i HBT i noen stor grad.

Neida, ZF er jo bare lederen på .net. og Jeg å Are rank 26 atm. Og vi har hatt KV for balle siden lørdag mens det har vært en aksjon på han. Og coller er rank 20 der, Stian rank 39.
Bynner å lure på om du i det hele tatt vet hva du prater om.
 
Sist redigert:
Topp