Slaget om K55

DeletedUser

Guest
det er ikke noe mer å snakke om! Ice og PMS kommer til å rule dette kontinentet, vist de ikke havner i krig, det kommer til å bli jevnt,

men jeg tror PMS vil klare å kontrolere Øst siden mens Ice holder Vest siden :)


Det får man da se på. Halve PMS ligger jo på vestsiden av kontinentet sammen med ICE. Og i nordområdene deler de begge territorie med L-13, som jeg ikke tror kommer til å gi fra seg byene sine der så lett. Jeg tror også at L-13 vil rykke inn fra K45 hvis ICE eller PMS prøver seg i det hele tatt på byene dems.

I tillegg så ligger BBB og P-X ganske konsentrert i samme område, så jeg gleder meg til å se om de er så dårlige som alle skal ha det til. Det ligger ann til noen ordentlige kriger i k55 :)
 

DeletedUser

Guest
blir kjempe gøyt å følge med :) men P-X og BBB har nok mange spioner, så de taper nok i indre kamper :)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det får man da se på. Halve PMS ligger jo på vestsiden av kontinentet sammen med ICE. Og i nordområdene deler de begge territorie med L-13, som jeg ikke tror kommer til å gi fra seg byene sine der så lett. Jeg tror også at L-13 vil rykke inn fra K45 hvis ICE eller PMS prøver seg i det hele tatt på byene dems.

I tillegg så ligger BBB og P-X ganske konsentrert i samme område, så jeg gleder meg til å se om de er så dårlige som alle skal ha det til. Det ligger ann til noen ordentlige kriger i k55 :)

Tror nok l-13 kommer til å konse på sitt egent kontinent først.. Tror faktisk det kan bli litt slossing etterhvert.:p
 

DeletedUser

Guest
ingen kommer til å tørre å gå imot L-13, untatt de virkelige gode.. så L-13 kommer for å bli, blir en dominerende stamme, til det skjer indre kolisjoner..
 

DeletedUser

Guest
Det er desverre sant som du sier, snowfire. Det er nok mange spillere som lar seg skremme av at de er dobbelt så store som nr 2. Men L-13 har mindre skillede medlemmer også, og det er det fult mulig å utnytte. Ingen stammer har fått noen skikkelig størrelse enda, ingen stammer kan pøse ut nukes enda. Det er nok mye oppi hue til folk, at en må tørre å kjempe mot de som på papiret ser mye sterkere ut.
 

DeletedUser

Guest
...

Jeg tror nok kanskje at mange av de hovne L-13 spillerne backer opp din ide der snowfire. Selv tror jeg ikke at denne stammen kommer til å nå så veldig langt, for jeg tror de fleste faste .no spillerne begynner å bli lei av av den dårlige spillestilen Noffe og vennene hans har smittet over på sine søte små L-13 medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
ja sant, bare se på BNP v.s VARG i V4, BNP tør å gå imot og har skaffet seg oppi 100byer på 1uke.. ( Jeg vet ikke om dette er fra folk som er interadlet, men på kart, så ser du at der er bare byer som ligger på grensen, veldig kordinert og bra.

VARG har 69mil (nå)
BNP har 23mil (nå)

de hadde for 1uke siden

VARG 70 mil
BNP 20 mil


alt kan gjøres vist du er instilt til det, men nå må vi tenke på at VARG også angriper andre stammer og hjelper allyen sin i en annen krig :)
+ det har bare gått 1 uke, kommer det et kordinert angrep fra VARG, så klarer ikke BNP å overleve så lenge.. men alt kan skje :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dere er så far out som dere kan bli. For det første spiller ikke noffe TW i det hele tatt (ihvertfall ikke meg bekjent), og jeg sluttet i v4 da v5 åpnet. Så å dra inn paraleller fra andre verdener her her fullstendig irrelevant og off topic. "Spillestilen til noffe og vennene hans" som du så fint kaller det har aldri hatt noe med L-13 å gjøre.
 
Reaksjonspoeng
3
Trodde aldri jeg skulle si det men jeg er enig med rv:eek: Finnes folk som ikke har spilt v4 her og de er forbanna leiu av parallelene til v4 bare fordi det var en spiller som spilte der som også spiller her.
 

DeletedUser

Guest
Neeeeei ikkje ødelegg morroa RV :p Mange er på jorde når dei skriv her, er så morsomt, lat dei drive på med teoriane sine :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
ingen kommer til å tørre å gå imot L-13, untatt de virkelige gode.. så L-13 kommer for å bli, blir en dominerende stamme, til det skjer indre kolisjoner..

Det er jo akkurat derfor jeg lagde denne tråden. En oppfordring til de små stammene i K55 til å stå sammen mot de store "farlige" stammene. Ikke at det nødvendigvis gjelder for L-13 akkurat i K55 da.

Ellers er jeg enig i at det er unødvendig å dra frem Nofjon1 når han ikke engang spiller på v5. Det blir isåfall RV og vennene hans, ikke noffe og vennene hans (selvom de kansje har samme vennekrets?)

Slenger avgårde en ny gjennomsnittsmåling, noe jeg tror jeg kommer til å fortsette med videre også så hvis du ikke liker det... ta deg en bolle :D

Rank K55 | Stamme | Poeng i K55 | Byer i K55

1 - PMS - 120351 - 61 - Gjennomsnitt - 1*973
2 - BBB - 105036 - 52 - Gjennomsnitt - 2*020
3 - P-X - 100173 - 64 - Gjennomsnitt - 1*565
4 - Ice - 62928 - 34 - Gjennomsnitt - 1*851
5 - K102SE - 60863 - 55 - Gjennomsnitt - 1*107
6 - -HvM- - 49354 - 47 - Gjennomsnitt - 1*050
7 - VALHAL - 38577 - 22 - Gjennomsnitt - 1*754
8 - =NE= - 38137 - 45 - Gjennomsnitt - 847
9 - TDE - 36814 - 20 - Gjennomsnitt - 1*841
10 - L-13 - 36507 - 13 - Gjennomsnitt - 2*808
11 - ~IBE~ - 36113 - 19 - Gjennomsnitt - 1*901
12 - Delta - 31233 - 28 - Gjennomsnitt - 1*115
13 - SF - 29342 - 30 - Gjennomsnitt - 978
14 - PC - 24530 - 10 - Gjennomsnitt - 2*453
15 - BadC - 20412 - 23 - Gjennomsnitt - 887
16 - CCCP - 16738 - 19 - Gjennomsnitt - 881
17 - TEK - 16100 - 17 - Gjennomsnitt - 947
18 - MESS - 15888 - 9 - Gjennomsnitt - 1*765
19 - 7KEYS - 15451 - 6 - Gjennomsnitt - 2*575
20 - TRK - 11428 - 6 - Gjennomsnitt - 1*905

*'en kommer av regnearket, gidder ikke redigere det..

Uten at jeg har gått noe nøye igjennom listen denne gangen så ser jeg at PMS har kommet seg til toppen. Får gratulere med det og ønske lykke til videre :rolleyes:

Ellers så har jo faktisk L-13 høyest gjennomsnitt, tett etterfulgt av de drømme/fantasy metal "heavy" rockerne
 

DeletedUser

Guest
har hørt andyandy har laget K102SE, og den skulle være den største og beste stammen i V5 rett ved starten :p bare 5plass.. skuff andy :)

(er egentlig usikker om han er aktiv på foum i det hele tatt, men pytt pytt ;) )
 

DeletedUser

Guest
...

Reisverket, jeg har da verken sagt noe om din deltagelse på v4 eller v5 eller at Noffe spiller TW nå.
At jeg mener spillestilen noffe, og "venner av han" har brukt gjennom tidene kanskje ikke har vært smart i lengden (etter min mening) står jeg helt og holdent for, og jeg sa kun min mening, no more no less.

Ihvertfall synes jeg at vi skal ta resten ute på slagmarken, for der føler jeg at jeg vinner ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan skal vi forbedre K55?
En ting er sikkert ihvertfall
Ingen småstammer må føle seg uteglemt!
Nå har det seg sånn at K55 i det store og hele fortsatt blir dominert av de store stammene
En grunn til det er jo selvfølgelig medlemsantallet
Men det har også noe med aktivitet å gjøre
Er det noen som har noen gode forslag?
Skriv det opp her da!
Ingen ideer er for dumme spør du meg
Spør du noen andre så har de nok et annet svar
On topic again
Gjør man ikke noe med de store stammene så
Vil medlemmer av småstammene bli utslettet en etter en
Ingen er skapt for å spille dette spillet 24/7
Forresten, jeg trekker tilbake den.. Noen er jo som skapt for dette
La deg ikke skremme av dem. Alle kan kan hevde seg i toppen.
Eneste man trenger er rett og slett bare aktivitet
Ordrett kan du ikke ta meg, det er ikke altid aktivitet er nok
Gruet meg til å si dette men
Andre aktører må inn på banen!
Ledere for alle småstammer, vi må samles!
Landet (K55) må gjøre seg klar for krig
Enten vi faller hardt og brutalt og havner under
Diktatur
Eller slåss til seier så vil grunnen fortsatt være det samme
Respekten for seg selv
Er det det viktigste av
ALT!
Noen må bare si ifra, det kan være meg eller
DEG
Rop ut om du har hørt budskapet!
En småfilosofisk pilletrille

Men sånn fra spøk til alvor

@ snowfire

K102E er bare på en 5.plass i K55. De ligger på 15.plass totalt så de er enda mer fail enn du skal ha det til ^^)

@ alle andre

Det er helt greit å diskutere interne ting som handler om K55, men når flashbolt skal ta det på slagmarken mot rv og ingen av dem er lokalisert i K55 er det for meg totalt uinteressant å lese om.. ikke nok med at dere ikke er i K55, men dere er jo ikke i samme K engang!

Ellers så hører jeg rykter om at PMS er Bound By Blood samt at både delta og spesialstyrkene har hatt møte i phoenix for å diskutere et nytt emperie. Disse planene ble imidlertidig lagt på is da hårete menn i fra valhall inviterte dem til å messe litt rundt en privat club. I det store å hele høres det ut som et skikkelig dårlig selskap!

(en sinnsforvirret pilletrille)
 

DeletedUser

Guest
Haha bra du står opp for de små ;)

men det med Rv. greit nok at han ikke ligger i k55 selv. Men det er flere L-13 medlemmer som gjør. Og da blir det riktig at lederen for denne stammen også henvender seg i denne posten. Men om flashbolt selv ikke ligger i dette området har han egentlig ingen ting her å gjøre.
 
Reaksjonspoeng
3
Det skjer det samme i k55 som i alle andre k. De store stammene dominerer og vil komme til å gjøre det hele veien. En av de store stammene i k55 vil til slutt få kontroll og jeg kan love deg at de mindre stammene ikke har mye de skulle ha segt om akkurat det :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at "slaget om K55" kommer til å stå mest mellom PMS og L-13, da PMS er en lovende stamme med flere gode spillere, og allerede begynner å få en rimelig kontroll på K55 (i den grad det er mulig i en så tidlig fase av spillet).

L-13 ligger riktignok mest i K45, men har også noen spillere i K55, og noen av dem er ikke til å kimse av. Ellers ligger flesteparten av L-13 i nederste del av K45, så de har muligheten til å presse nedover, dersom det er veien de velger.

Mulig det er noen småstammer som kan overraske i K55, da tenker jeg på små som i få og gode medlemmer, ikke som i små med mange noobs (for det er endel av de stammene i kontinentet).
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tror at "slaget om K55" kommer til å stå mest mellom PMS og L-13, da PMS er en lovende stamme med flere gode spillere, og allerede begynner å få en rimelig kontroll på K55 (i den grad det er mulig i en så tidlig fase av spillet).

L-13 ligger riktignok mest i K45, men har også noen spillere i K55, og noen av dem er ikke til å kimse av. Ellers ligger flesteparten av L-13 i nederste del av K45, så de har muligheten til å presse nedover, dersom det er veien de velger.

Mulig det er noen småstammer som kan overraske i K55, da tenker jeg på små som i få og gode medlemmer, ikke som i små med mange noobs (for det er endel av de stammene i kontinentet).

l-13 kommer aldri til å få k45. Det er jeg hvertfall sikker på;) ikke VV heller ofc. (De er allerede farmer for meg og mine)
 

DeletedUser

Guest
Tør jeg spørre hvem du er ingame? :) Regner med du mente K55?
 
Topp