Slagord for Tribalwars.no.com

DeletedUser

Guest
Flere enn meg som uttaler det som TV, altså? :p Går ut fra at dere alle fortsetter bare fordi dere syns det er gøy. Alle med øyne i skallen kan vel se at konkurransen er vunnet? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
... Jeg aner ikke hva det betyr, men det jeg tolket det som i denne sammenhengen er "dette er bevist". Var det det du mente? :confused: Wikipedia det allvitende leksikonet, er ikke alltid så lett å forstå...
 

DeletedUser

Guest
ALT er mulig i middelalder spillet, Tribal Wars, spill det gratis i dag!
 

DeletedUser

Guest
TribalWars! TribalWars og kake, så er dagen reddet! Begynn å spille nå.
 

DeletedUser

Guest
TRIBALWARS! Det var faktisk en kakeoppskrift på forum en gang :D Tror det var sjokokake :)

Huff, nå blir jeg sulten på sjokolade... :eek: TRIBALWARS!
 

DeletedUser

Guest
Går du på heroin, kokain eller Facebook? Prøv Tribal Wars i dag, avvenning på timen!

Start din by, bli adlet når den får en betydelig poengsum og start på nytt! Prøv Tribal Wars i dag!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tribalwars og middel alder, på foruma er det konstant rabalder.

Din by vil aldri leve i fred, så bygg nå opp ditt skjule sted.

Ut lenge vil du aldri holde, så gå din vei og ta deg en bolle.

Du tror du er tøff but it always fails, da havner du på funny mails.
 

DeletedUser

Guest
Utforsk flere verdner med dine venner og vær med på krigene i Tribalwars Nå, helt gratis.
- Tribalwars.no Norsk nettspill med Allerede 9000 Norske spillere!

Sammle dine venner og bli med i krigene om verdens herredømme på Tribalwars.no og skaff deg din respekt, ære og stamme NÅ helt gratis.
- www.tribalwars.no spillet for alle aldere og der Legender sakpes.

:p
 

DeletedUser

Guest
Slagord

Liker du strategi spill? Liker du spill som er basert på middelalderen? Spill Tribalwars! Bruk alle dine taktiske evner for å Beseire fienden!
 
Topp