Slagord for Tribalwars.no.com

DeletedUser

Guest
Har du lyst til og spille tribalwars? Da er Tribalwars spillet for deg!
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi takker for bidrag, men minner om at konkurransen varte frem til 1. juni ;)

Det vil bli gjort en vurdering på hvilket bidrag vi velger å bruke og vinneren vil bli kontaktet + annonsert på forumet.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi har fått inn over 120 forslag!

Tusen takk til alle som har vært med å hjelpe :) Vi står nå igjen med en håndfull forslag. De fleste må kortes ned litt, men det var veldig mye bra!

Nå sitter vi i tenkeboksen. Vi må også tenke litt på design i forhold til ordvalg etc., men kommer tilbake med en vinner iløpet av kort tid!


Her er en oversikt over nesten alle forslagene. Noen useriøse er ikke med i denne listen
 

DeletedUser

Guest
Haha, burde ikke være noe stort problem å kutte ned til en håndfull nei :D
 

DeletedUser

Guest
Det er jo mange der som er svært morsomme, men de blir nok altfor interne. Ingen andre enn oss som kommer til å skjønne poengene..
 

DeletedUser

Guest
Trodde dere fjernet de av mine som var useriøse :p Dersom dere hadde gjort det for alvor, ville det vært færre enn halvparten igjen :p
 

DeletedUser

Guest
Foreslår at vi lager en poll (med alle forslagene på denne siden, noe annet ville vært særdeles urettferdig) hvor en kan stemme på de beste forslagene. Min favoritt var helt klart nr 67.
 

DeletedUser

Guest
4r46fp.png


Måtte le litt da jeg så at det var med :D
 

DeletedUser

Guest
Ble litt skuffet da jeg så nr. 69... Det var jo bare et seriøst forslag :(
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vinner av konkurransen

Vi har kåret en vinner! Forslaget som vant, pirrer nyskjerrighet samtidig som det er kort.

Vinneren er Windsy med forslaget "Et klikk og du er hekta".

etklikk.jpg


Send en PM til PABben med hvilken konto du vil ha PP på!

Gratulerer!
 
Topp