Fikset Sluttspill på V2?

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Så... Hva med å starte det endelige sluttspillet på V2? Det er 9 måneder siden den ble sperret, så det er kanskje på tide å ta det hakket videre?

Det som jeg føler kan være aktuelt, delvis etter å ha lest litt om hvordan de har gjort det på .net og .se, er å fjerne moralen, halvere prisen på gullmynter en gang til - slik at det er nede i en fjerdedel av den opprinnelige prisen - og sette en bestemt avslutningsdato. For eksempel seks til åtte uker fram i tiden. Forrige gang var det kanskje for tidlig, men nå er det ikke lenger noen tvil om at AriCa vinner. Med mindre det skjer noe helt spesielt. Litt fakta;

  • Ved siste sjekk hadde AriCa 87,6 % av byer eid av spillere.
  • Av de andre stammene ble det forrige uke adlet 28 byer. AriCa adlet 653.
  • Av disse var 367 fra stammene på andre- og tredjeplass.
  • Det er kun to spillere jeg ikke har redusert moral mot, og begge de to taper for tiden godt med byer. Det er ikke lenge før 10-12 AriCa spillere kan si det samme.
  • Det slutter nesten en spiller i snitt per dag. Det er nå 90 spillere med over 0 poeng på V2.

Det er uansett ikke lange studen til vi har 100 % av byer eid av spillere. Det hadde forsåvidt vært gøy å oppnådd det, men å innføre ny reduksjon og fjerningen av moralen er kanskje allikevel på sin plass.
 
Sist redigert av en moderator:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hva om vi sier At Alle de som vil Fra AriCa og Epick starter på V9 ^^?
også tar ve Arica Vs EpicK....

Det hadde vert AWSOME. Eller dei serverene det blir kårt vinner på kan stammen som vant velge 10 spillere som møter dei 10 andre utvalgte:D
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Merge V6 og V2! Endgamet sitt det!

Epicki tar Arica vettu! David vrs Goliat. Festus.

(Sorry for off-topic)
Har du tenkt over at du faktisk har en god idè her? Jeg sier ikke at det er mulig å gjennomføre ei heller at det kommer til å skje, men hvorfor ikke tenke litt mer på det og legge det opp i "forslag og diskusjoner"? Man skal aldri si aldri ;)

On topic:
Vi jobber allerede med saken, men må lage noen retningslinjer ala dem som er nevnt i førsteposten her
 

DeletedUser

Guest
vil tro EPIC vinner pga aktiviteten, greit nok, mange i Arica er ekstreme! men ikke alle er like aktiv som EPIC.. vil jeg si :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært dritkult om de største stammene på hver verden hadde komme sammen i én verden med de samme stammene og godt mot hverandre! :D
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@PABben: Kult, takk :)

@Hanse: Hvorfor er det ingen som tenker på alle de småtassene som Goliat smadret før David kom vandrene med slyngen sin? Men sånn seriøst, det er en morsom tanke, om enn ganske urealistisk. Både fordi det har krevd vidt forskjellige egenskaper på V2 og V6 på grunn av størrelsen på verdenen ( og derfor varigheten ), men også fordi det er ikke bare de spillerne som er aktive som har bidratt til der stammene er nå.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
@PABben: Kult, takk :)

@Hanse: Hvorfor er det ingen som tenker på alle de småtassene som Goliat smadret før David kom vandrene med slyngen sin? Men sånn seriøst, det er en morsom tanke, om enn ganske urealistisk. Både fordi det har krevd vidt forskjellige egenskaper på V2 og V6 på grunn av størrelsen på verdenen ( og derfor varigheten ), men også fordi det er ikke bare de spillerne som er aktive som har bidratt til der stammene er nå.

Snakk for din egen stamme kjære Grimlock. Epicki består av de samme spillerne som har vært der hele veien :)

Men jada, ser jo problemene. Erfaringsmessig så ligger Arica styrke i andre aspekter ved spillet enn høy fart og teknisk krigføring. Alltid følt at Magic14 har vært et perfekt eksempel på en typisk Arica spiller :) Det var 5 spillere fra Epicki som vant forrige speed "mot sverige" vettu, stallen vår er noe av det drøyeste på .no (ok, dette ble litt cocky :p ). Eneste reèlle muligheten hadde vært å starte en egen endgame verden, og merget spillerne over dit med nye poengsummer. En rask verden.

ps: Epicki har i grunn vært David hele veien i V6 før vi tok ut de siste stammene, Goliatene gikk ned en etter en :)
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Samme spillerne, uten å ha mistet noen langs veien? Imponerende.

Enig med deg med tanke på hvordan styrkene vi har er forskjellige. Magic14 er jo en tøffing da. Men nye poengsummer? Neeei, jeg liker poengsummen min :jsmiley:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Samme spillerne, uten å ha mistet noen langs veien? Imponerende.

Enig med deg med tanke på hvordan styrkene vi har er forskjellige. Magic14 er jo en tøffing da. Men nye poengsummer? Neeei, jeg liker poengsummen min :jsmiley:

Du er vel sånn circus like stor som hele Epicki? :D

Jash da. Er med jeg :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Neh, ikke ille. Men Jarlebast og jeg er vel sammen så vidt større.

I så fall håper jeg moralen ikke er aktiv... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært dritkult om de største stammene på hver verden hadde komme sammen i én verden med de samme stammene og godt mot hverandre! :D

Dette hadde muligens vært litt vanskelig å gjennomføre, da jeg er temmelig sikker på at mange av spillerne er i toppstammer på flere verdener.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Er det mulig å få noe anslag på når dette skjer? Vi har nå bikket 89 %, og det er kun 79 spillere med over null poeng igjen. Nok til å få plass til alle i en stamme, faktisk. Selv om vi ikke har noe spesielt ønske om det :p
 

DeletedUser

Guest
Dette er et av problemene til .no, verdnene slutter aldri. Tror nok sluttspill på de verdnene som har vart lengst kunne gitt endel spillere på nye verdner :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ta å merg & call it a day...

Med enkelte av våre fienders aktivitetsnivå så går det nok raskere å adle dem ned :p

Kan forresten nevne at vi nå har 90,78 % av spillereide byer, da Kong Tor gikk grå. Ikke overraskende. Åja, og hvis jeg vil angripe noen som jeg har bedre enn 93 % moral mot så er jeg nok nødt til å angripe stammefrender :(
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Med enkelte av våre fienders aktivitetsnivå så går det nok raskere å adle dem ned :p

Kan forresten nevne at vi nå har 90,78 % av spillereide byer, da Kong Tor gikk grå. Ikke overraskende. Åja, og hvis jeg vil angripe noen som jeg har bedre enn 93 % moral mot så er jeg nok nødt til å angripe stammefrender :(


Ja du har d hardt.....:p
 
Topp