Snakker meg om sematikk du

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg slutter.

Taper neppe byen, så det er ikke grunnen.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg forstår ikke helt... Hva eksakt får deg til å slutte? Kan ta det på pm da om du vil det.
 

DeletedUser

Guest
Før folk etter og ha lest BamBams meget velformulerte inlegg begynner i og spekulere i enkelte underliggende "påstander"/skjulte hetydninger er det vel like greit jeg avklarerer enkelte ting:


1. Det var jeg som kalte Bambam for en degenrert liten grinerunge med sosiale vansker, dog ble det understreket at det ikke hadde rotfeste i virkeligheten, men at det var mer et eksempel på tilbakesvar om han fortsatt ville vedholde seg sin rett ved og kalle meg ved tittelen "fjols" (siste delen ble ikke fremhevet like bra i teksten hans, så jeg valgte og presisere det på nytt)

2. Denne "diskusjonen" og evt andre utdrag av skypesamtalen kan fra mitt ståsted frigis for de som ønsker og lese hele, og ikke bare utdrag, siden det er ihvertfall over 50 min samtaletid som ikke er innlemmet i posten ovenfor.

3. Mens man leser enkelte strofer kan det jo nesten virke som om det er teamet i egenskap av personer som står nær de som er ute etter og ta Bambam, så er altså ikke tilfelle. Undertegnede har riktignok kjennskap til et enkelt medlem av teamet (tidligere fler), men verken snakker på vegna av eller for de som er der. (har faktisk ennå til gode og få svar på et av mine spm jeg har stilt for lenge siden til de...)

4. Om det skulle vise seg at jeg har tråkket på en titulering Bambam ikke vil finne seg i, være seg fordi den er lignende noe han er kalt før i en eller annen forstand, er det beklagelig. Undertegnede skal allikevel vedgå at jeg valgte det uttrykket fordi jeg mente han hadde oppført seg lettere irrasjonelt & emosjonelt ved en tidligere anledning - dog henviser jeg til pkt 1 om at så lenge han ville holde på sin "rett" til og kalle meg et fjols (noe jeg ikke mener jeg er) stod jeg på min (håper jeg ikke trenger og repetere den delen med at begge ikke hadde rotfeste i den virkelige verden...;))

-S-
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Fjols til fjells!

Forutenom at filmen er konge, så aner jeg ikke hva dere prater om.

Men lykke til videre Bambam :)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
@ Vifle

Jeg valgte å slette hele innlegget. Resten tar jeg med teamet/innogames.

Hva du evt. føler for å gulpe opp videre her på forumet er meg ravende likegyldig.

Slike fornærmelser som det du kommer med ovenfor vil jeg alltid holde meg for god for. Det at du siterer deg selv, for så å si at du vitterlig mener det senere ligger på et slik lavmål jeg aldri vil kunne spille ball på. Det hele ser jo veldig fint og flott ut, men det gjør deg ikke til en mindre rotte av den grunn.

Selvfølgelig var samtalen lang, og jeg hadde med bare deler av den. Dette var ene og alene fordi resten hadde ingen betydning i denne tråden, skal du sende bort resten, så anbefaler jeg at du sender hele saken, tror jaggu ikke du kommer i noe bedre lys av den grunn.

Min forrakt for deg som spiller er uten sidestykke.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BamBaM: Er dette en tråd som kun omhandler deg og Simplicity? Om det er en krangel mellom deg og Simpli, så ser jeg ikke helt hvorfor dette blir tatt offentlig, når vi har et fint PM-system.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Som du sikkert kan lese ut av posten ovenfor, så er hele førsteposten slettet.

Der var det en del fiffig dissing av både yamato og Vifle.

Noterer meg at du ikke ser noen grunn til å fjerne en degenrert liten grinerunge med sosiale vansker, noe han bekrefter at han mener jeg er. Og med det bekrefter at mitt valg i denne saken er riktig.

Nå trekker jeg hele innrappoteringen tilbake, da det hele ser bedre ut i sin nåværende form ;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt hvorfor Yamato som stamme er innblandet i denne saken :p

Clear it up for me via skype maybe?
 

DeletedUser

Guest
Bambam har visst gitt seg da han føler seg mobbet her i TW også fra spillmoderatorne.

Jeg kjenner ikke til saken i det hele tatt, men vi må huske på at det er barn og unge som spiller, og noen kan ha en vanskelig bakgrunn eksempelvis, så det er synd synes jeg at det blir lagt til en ekstra bør på noens skuldre også fra et online møkkaspill som gjør at livet føles enda mer vanskelig, uten at jeg vet om dette gjelder for Bambam, men mer ut fra mobbing generelt.
 

DeletedUser

Guest
det at du valgte og slette posten din etter mitt tilsvar sier vel mer om deg enn meg.. Jeg svarrte oppklarende på hva jeg mente burde svares på utifra hvordan du formulerte deg... Det at jeg ikke har slettet mitt er så¨enkelt at jeg har vært på jobb, og at jeg fo9rtsatt stpr for deg jeg sier.. Det at jeg trakk deg litt i natt er en ting, det at du tilter fukllstendig er en annen ting...

MEN som scarb. sier, om du vil si noe, ta det gjerne på PM/priv... Var ikke jeg som kastet dette ut hit på off.forum:rolleyes:, men du kan ta deg søren på at jeg ikke lar kommentarer kastes uten og besvare de...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
SYns hele denne posten kan fjernes, da dette ikke har noe i ett propaganda forum å gjøre.

Sikker kjipt for bambam, men også mods som igjen virker som får litt riper i lakken.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp