Sommerturnering

DeletedUser

Guest
Ønsker å etablere et godt og sterkt norsk lag for turneringa. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har tips, eventuelt andre folk som er interessert?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hva med å fortelle hva slags turnering det er snakk om for oss som ikke er så super opptatert ? ;)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
ble sendt ut pm ingame så stakkaren regnte vell bare med at folk visste hva det gikk i ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dualen min hadde lest brevet så jeg hadde ikke fått det med meg (angel)

Men takk for opptateringen :) Så først meget spennende ut og jeg vurderte å bli med. Helt til jeg oppdaget at alle de nye premium funksjonene er tillat på 2 av rundene. Det ødelegger det hele for meg, så jeg dropper det :)
 

DeletedUser

Guest
Enig i det, men det er mulig å velge en av rundene å spille på for å kvalifisere seg videre, så skal være mulig på runde 2..
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi får annonseringen her i forumet også, for de av oss som ikke har IG-konto?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ah leste feil første gang da jeg, trodde det var 3 runder, og ikke 3 forskjellige servere :)

Men dersom vi spiller kvallifisering med server 2, vill vi da havne i finale med folk fra server 2 med samme instillinger, eller vill finalen foregå på en og samme server for alle med premium funksjoner?
 

DeletedUser

Guest
Det vet jeg ikke noe om, men tror topp 10 stammer fra hver runde går videre.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg har hørt om flere norske premades og premades med spillere fra fler land (det mest vanlige), prøv å finn noen av de og søk deg dit :)
 
Topp