Testes Sortere Inkommende

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
javascript:function labelAttacks() {var arrInputs=document.getElementsByTagName('input');var regAttack=new RegExp("Attack");var strDate=gid('serverDate').childNodes[0].nodeValue;var strTime=gid('serverTime').childNodes[0].nodeValue;alert(arrInputs.length);for(i=0;i<arrInputs.length;i++){if(arrInputs.id.indexOf('editInput')!=-1&&arrInputs.value.match(regAttack)){arrInputs.value='Unknown ['+strDate+' '+strTime+']';arrInputs[i+1].click();}}}labelAttacks();


Gjør at du skifter alle navn på inkommende til den nåværende server tiden, det gjør at du ikke trenger å stresse med å skifte navn på inkommende til troppespeeden.

Do eeet legal!
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Er ikke et lignede skript allerede tillat?

Nei, det er for å sjekke hvor lang tid hver enhet tar. Scriptet over kan du bruke hvis du f.eks er en snartur innom tw og plutselig får incommings som treffer senere. Da trykker du på det scriptet, og servertiden (som da er omtrent tiden angrepet ble sendt) blir det nye navnet på angrepene.

Jeg er vil ha det lovlig!
 

DeletedUser

Guest
Denne hadde vært kjekt å hatt.
Ofte jeg har for dårlig tid til å rename angrep.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Usikker på dette dere.

Scriptet som endra navna på alle byene dine ble ulovlig, og dette er noe det samme, men skal la ppvest svare på denne.

:D
 

DeletedUser

Guest
Maybe...Han har ikke vært på på lenge.

Kontakt han In game v1 noen..?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
åja, når spillere har brukt det mot mods så er det bare å legge saken død. Her har vi ingen sjangs.
 

DeletedUser

Guest
Skjerp deg, RF. Det har ikke noe med at det er brukt mot mods, det har blitt brukt av Mods også. Poenget er at på .no vil vi ikke ha noe som hjelper til å automatisere eller forenkte angrep- og forsvarsprosessen mer enn hva spillet allerede legger opp til.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hei Glitter! Når vi først kommuniserer, kan du gi meg et forstålig og et bedre svar på at OD scriptet ble avslått? :)

- Det gjør ikke at serveren går treigere
- Det kan ikke brukes på noen måte (Iallefall enklere måte) og kalkulere motstanderens gjenstående tropper
 

DeletedUser

Guest
må skjønne at dette går mot et "no mod nor script" spill. bare vent en månedes tid så fjerner de den funksjonen helt
 

DeletedUser

Guest
Etter min menig er det ikke noe mening med å innføre script som bare fører tidsbyrden over på en annen part.
 

DeletedUser

Guest
Hei Glitter! Når vi først kommuniserer, kan du gi meg et forstålig og et bedre svar på at OD scriptet ble avslått? :)

- Det gjør ikke at serveren går treigere
- Det kan ikke brukes på noen måte (Iallefall enklere måte) og kalkulere motstanderens gjenstående tropper

Må innrømme at jeg aldri har sett helt poenget med å godkjenne så mange scripts. Bruker rett og slett ingen selv, så jeg bør kanskje ikke uttale meg så mye om hva som bør være lovlig og ikke. Deltar heller ikke særlig aktivt i diskusjonene rundt dette.

Når det gjelder dette OD scriptet, vet jeg derfor ikke årsaken til at det er blitt avslått. Ingen har tatt opp denne saken med meg. Ser egentlig ikke helt hvilken skade det gjør, men iom at jeg neppe kommer til å bruke dette eller andre scripts selv, har jeg valgt å ikke blande meg.

---- Ja dere lurer sikkert på hvorfor jeg svarte i det hele tatt. Rett og slett fordi det ble et "angrep" mot MOD-teamet, og da føler jeg at jeg må si noe om saken :)
 
Reaksjonspoeng
1
Hei Glitter! Når vi først kommuniserer, kan du gi meg et forstålig og et bedre svar på at OD scriptet ble avslått? :)

- Det gjør ikke at serveren går treigere
- Det kan ikke brukes på noen måte (Iallefall enklere måte) og kalkulere motstanderens gjenstående tropper

Det ble avslått fordi Brann tror det hacker serveren slik at du ser troppene til motstanderen. Er ihvertfall det som står på begrunnelse.
 

DeletedUser

Guest
glitter: du gir oss faktisk ny matriel med og angripere dere litt nå,

dere bruker ikke en gang litt tid på og drøfte saker inn i teamet der? er jo kjekt og vite, kan hende jeg har gått glipp av noe, men omtrent alle script forslag jeg har sett har vært "nei, dette MINNER om" eller "dette ser ut som" - fake scripte som ble brukt...

er det faktisk sånn at så fort det blir brukt koding så er det fake scripte?
 
Reaksjonspoeng
1
glitter: du gir oss faktisk ny matriel med og angripere dere litt nå,

dere bruker ikke en gang litt tid på og drøfte saker inn i teamet der? er jo kjekt og vite, kan hende jeg har gått glipp av noe, men omtrent alle script forslag jeg har sett har vært "nei, dette MINNER om" eller "dette ser ut som" - fake scripte som ble brukt...

er det faktisk sånn at så fort det blir brukt koding så er det fake scripte?

Hvis du tenker på postene jeg har skrevet med det i så er de hundre prosent sarkastisk.
 
Topp