Testes Sortere Inkommende

DeletedUser

Guest
glitter: du gir oss faktisk ny matriel med og angripere dere litt nå,

dere bruker ikke en gang litt tid på og drøfte saker inn i teamet der? er jo kjekt og vite, kan hende jeg har gått glipp av noe, men omtrent alle script forslag jeg har sett har vært "nei, dette MINNER om" eller "dette ser ut som" - fake scripte som ble brukt...

er det faktisk sånn at så fort det blir brukt koding så er det fake scripte?

Rettelse: Jeg bruker ikke tid på det - fordi jeg ikke kan noe om det. Det burde dere vel egentlig være glad for? Er kanskje en god ting at de som faktisk vet hva de snakker om i scriptsammenheng tar seg av mestparten av sakene.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stopp litt nå.. Vi har egne mods på denne delen av forumet. Og ppvest er den som sjekker ut disse scriptene og ser hva slags belastning et script har på visse ting.

Som glitter sier, hun bruker ikke script derfor er dette noe hun lar de som har script delen som ansvar få diskutere og bestemme. Jeg heller har ikke peiling rett og slett på hvordan jeg skal greie ut forskjellige scripts og hva de belaster eller ikke. Så hvorfor blande inn flere enn nødvendig?

Skulle jeg vært med på å bestemt f.eks hadde jeg bare sett på "oo jeg får mindre arbeid om jeg trykker på den knappen så JA takk til det scriptet". Derfor er det veldig greit å heller la noen som har veldig god peiling på slikt få fikse slike ting.
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder dette OD scriptet, vet jeg derfor ikke årsaken til at det er blitt avslått. Ingen har tatt opp denne saken med meg.

var egentlig den jeg rettet til.

så klart burde man vite noe, men som jeg ser hvordan dere responderer til saker vi kommer opp med, har ingen ting og si om det er scripts, forslag eller spørsmål, så er det "denied"

egentlig burde takke deg for at du i vert fall kommer innom da. så er egentlig litt feil og angripe.

edit: HEY, enda en mod, bare helt feil mod (ingen fornermelse)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lone: Ingen fornærmelse nei ;)

M2M: Altså han er trossalt medansvarlig på denne delen av forumet.
 

DeletedUser

Guest
Stopp litt nå.. Vi har egne mods på denne delen av forumet. Og ppvest er den som sjekker ut disse scriptene og ser hva slags belastning et script har på visse ting.

kanskje jeg er kverulant nå... men motsier ikke du deg skjøl nå? er det ikke ppvest som sjekker ut ting og ikke brann?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du leser hadde du sluppet og kverrulere.

ppvest er bossen, brann og hansi er medansvarlige her inne.

derfor jeg sa at jeg var kverulant. vet skjøl jeg har semi-feil der.
er kanskje bare bortskjemt fra .net (ja, vi vet dere styrer anderledes her)

jaja, har ingen ting mere og si utenom og gjenta meg skjøl.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så får jeg si: Spiller ingen rolle hvem av modsa på denne delen av forumet som poster om det blir godkjent eller ikke..
 
Reaksjonspoeng
1
Så får jeg si: Spiller ingen rolle hvem av modsa på denne delen av forumet som poster om det blir godkjent eller ikke..

Men når avslaget kommer av en helt på-trynet grunn? Grunnen for avslag hadde jo ingen verdens ting med scriptet selv å gjøre. MEN, nå skal vi diskutere scriptet i denne tråden: Do eet legal!
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Mye fint leselig her, samt mye tåpelig. Siden jeg har bare få minutter på meg vil jeg kommentere dette sitatet

Hvis du leser hadde du sluppet og kverrulere.

ppvest er bossen, brann og hansi er medansvarlige her inne.

ppvest ppvest is offline
Moderator - Scripts og hjelpemidler

* Send melding
* User Lists

Siste aktivitet: 29-01-2009 20:08

DET er poenget mitt
 

DeletedUser

Guest
Mye fint leselig her, samt mye tåpelig. Siden jeg har bare få minutter på meg vil jeg kommentere dette sitatet



ppvest ppvest is offline
Moderator - Scripts og hjelpemidler

* Send melding
* User Lists

Siste aktivitet: 29-01-2009 20:08

DET er poenget mitt

Helt latterlig. Mods som ikke gidder å være aktive bør trekke seg som mods(eller bli sparket som mods). Det var mye bedre når Grimlock var mod på dette forumet, han er jo mye mer åpen for scripts, samt aktiv(hint hint).
 

DeletedUser

Guest
herregud så mye sutteronga det vart her no.... Modsen gjør en bra jobb.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mye fint leselig her, samt mye tåpelig. Siden jeg har bare få minutter på meg vil jeg kommentere dette sitatet



ppvest ppvest is offline
Moderator - Scripts og hjelpemidler

* Send melding
* User Lists

Siste aktivitet: 29-01-2009 20:08

DET er poenget mitt


Forøvrig et meget godt poeng som vi må gjøre noe med. Personlig har jeg nok å gjøre med de andre forumene så har ignorert denne. Mye samme grunn som resten her at jeg rett og slett ikke har peiling.

Derfor PPvest fikk seg en jobb, da han har peiling på scripts, men det hjelper lite om han er inaktiv.

Vi skal drøfte det innad i teamet og gi tilbakemelding.
 

DeletedUser

Guest
Hva med å få tilbake Grimlock? Han er aktiv, en hyggelig kar og er i stand til å vurdere et script skikkelig.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
ye.

Men dette scriptet er avslått enn så lenge hvertfall.

Da testpersonellet ikke får det til å fungere :)

Har sendt post til trådstarter og han får det heller ikke til å fungere.

Evt på vent til noen finner en fungerende versjon av dette scriptet.
 
Topp