Tilbakemeldingstråd Spørsmål/kommentarer - Verden 10

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Den nye introduksjonen vil være aktivert?
Har hørt at den er velldig positiv for å få nye spillere kjappere inn i spillet. GJ! ;)
 

DeletedUser

Guest
- Kommando bekreftelsen "OK" fokuserer automatisk: Dette regner jeg med er at man kan trykke "enter" for å sende avgårde troppene i stedet for å måtte trykke "tab" først?

- "Tilbake" knapp for samlingsplass: er dette for å trekke tropper i støtte for den valgte landsbyen?

- Info om forsvarstropper vises på oversikten for den landsbyen: Regner med at dette er siden som kommer opp når du trykker inn fra kartet?

- Popups vil ikke forsvinne selv om du laster siden på nytt: hæ?

- Mass sjekkboks valg (hold nede museknappen og dra nedover sjekkboksene): igjen... hæ?

- Slått sammen flere gamle ignorer verktøy til en: denne er jeg spent på...

- Nedrivning av bygninger i hovedkvarteret ikke lenger mulig når lojaliteten er under 100: Jeg har da aldri kunnet rive bygninger når lojalitet er under 100...

- Knapp for å tømme alle boksene i simulatoren: veldig greit :) Jeg skulle ønske man kunne legge inn tropper fra valgt landsby med en knapp.

"tusen takk" knapp: javel????

Jeg vet dette kanskje er en stor liste å svare på...beklager min uvitenhet.
 

DeletedUser

Guest
Enda ingen stamme chat? Det må da være et halvt år siden dere annonserte at det skulle komme?

Nedrivning av bygninger i hovedkvarteret ikke lenger mulig når lojaliteten er under 100: Denne regelen har nå i hvertfall vært på de verdnene jeg har prøvd på, er det noen det har funket for?
 

DeletedUser

Guest
Enda ingen stamme chat? Det må da være et halvt år siden dere annonserte at det skulle komme?

Nedrivning av bygninger i hovedkvarteret ikke lenger mulig når lojaliteten er under 100: Denne regelen har nå i hvertfall vært på de verdnene jeg har prøvd på, er det noen det har funket for?

Kan ikke huske å ha sett en annonsering som har noe med stammechatt.
 

DeletedUser

Guest
Det har vært mye prat om det hvertfall, men om det kommer er vel noe helt annet. er det kommet noe fra devblog om det?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
[
"tusen takk" knapp: javel????

På stammeforumet kan du trykke tusen takk. Ganske lik funksjon som liker på face, bare tusen takk istedet :)

Det har vært mye prat om det hvertfall, men om det kommer er vel noe helt annet. er det kommet noe fra devblog om det?

Har ikke direkte svar på spørsmålet ditt. Aner ingenting om dette kommer til .no, men har sett det på flere utendlandske speedservere, så det er helt klart blitt tatt i bruk enkelte steder, og det funker dritbra! Blir som en påtvunget skypechat, me gusta :)
 

DeletedUser

Guest
- Mass sjekkboks valg (hold nede museknappen og dra nedover sjekkboksene): igjen... hæ?

Det vil si at når du har de rutene du skal krysse av for (bl.a. med en rekke byer du skal velge) kan du bare holde inne museknappen og dra den nedover :) Tror jeg :p
 

DeletedUser

Guest
Inaktiv halvering av byggetid? Hva skal jeg bruke PK'ene mine på nuuu da? :(
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
- Kommando bekreftelsen "OK" fokuserer automatisk: Dette regner jeg med er at man kan trykke "enter" for å sende avgårde troppene i stedet for å måtte trykke "tab" først?

Ut ifra det jeg har fått forklart så ja.


- "Tilbake" knapp for samlingsplass: er dette for å trekke tropper i støtte for den valgte landsbyen?

Dårlig oversetting der virker det som. Det skal egentlig stå at siste angrepet/støttet fra den byen skal vises i samlingplassen. Altså siste landsbyen du angrep, eller siste byen du sendte støtte til.

- Info om forsvarstropper vises på oversikten for den landsbyen: Regner med at dette er siden som kommer opp når du trykker inn fra kartet?

Ja, eller fra bylista di.

- Popups vil ikke forsvinne selv om du laster siden på nytt: hæ?

På kartet f.eks har du forskjellige såkalte "popups". Dette kan være når du holder musepekeren over en av dine landsbyer, og får opp antall tropper i landsbyen, ressurser, gangavstand ect. Om du f.eks trykker på f5 så skal dette da i prinsippet ikke forsvinne.

- Mass sjekkboks valg (hold nede museknappen og dra nedover sjekkboksene): igjen... hæ?
Ikke alt som ser like bra ut på norsk dessverre, men det betyr ganske greit at alle plasser hvor du har bokser som kan krysser av (meldinger, rapporter ect) så kan du nå istedet for å måtte klikke på hver eneste boks, bare holde museknappen nede og dra musepekeren nedover de rapportene/meldingene osv som du ønsker å markere.

"tusen takk" knapp: javel????
Det er nesten det samme prinsippet som vi har her på forumet med ryktepoeng når du liker en post/tråd. På stammeforumet vil det i stedet for ryktepoeng, være en "tusen takk" knapp som viser at du likte posten/tråden. Også greit å ha dersom man f.eks skal kjøre stammesjekk, så kan man istedet for å si "skriv nicket ditt under når du har lest" heller si at dem skal "takke" for innlegget.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Enda ingen stamme chat? Det må da være et halvt år siden dere annonserte at det skulle komme?

Dessverre nei. Det er visstnok fortsatt veldig mye feil med den, og den virker foreløpig ikke helt sånn som utviklerne ønsker. Den er tatt i bruk på noen servere for å teste den ut, men den kommer nok ikke til oss med det første.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er nesten det samme prinsippet som vi har her på forumet med ryktepoeng når du liker en post/tråd. På stammeforumet vil det i stedet for ryktepoeng, være en "tusen takk" knapp som viser at du likte posten/tråden. Også greit å ha dersom man f.eks skal kjøre stammesjekk, så kan man istedet for å si "skriv nicket ditt under når du har lest" heller si at dem skal "takke" for innlegget.

Jeg ser hvordan dette kan være praktisk. Da slipper man lett å bli forstyrret med den irriterende blå sola :)
 
Topp