Spørsmål/tilbakemelding til verden 23

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
LK etter (ca) 6 og 10 minutt. Tror ikke den handelsposten var aaaaaaaaaaaaltfor godt gjennomtenkt. Savner at vår CM er her og er tilstede når ganske store endringer på spillet trer i kraft...
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
fylles handelsposten seg opp igjen hvert døgn eller bare første gangen?

Ressursene vil bli flyttet rundt på av handelspostene. Så.. ingen automatisk påfylling av ressurser nei. Påfyllingen står spillerne for.


LK etter (ca) 6 og 10 minutt. Tror ikke den handelsposten var aaaaaaaaaaaaltfor godt gjennomtenkt. Savner at vår CM er her og er tilstede når ganske store endringer på spillet trer i kraft...

Relativt gjennomtenkt er den, men hadde nok kanskje ikke sett for seg at det var mulig å dra en ganske grei fordel i starten ved å tømme lageret nei.

Og jeg er her, men jeg er også nødt til å dra på jobb. :)
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Savner virkelig en verden med LATE GAME nå. Sist verden som vi kan si at hadde en skikkelig late game var v18.

Jeg og flere gamle spillere (både fra OIM og ODA) gjorde et forsøk på å endre V18, men Swizz "hadde ikke tid" til en ny krig... noen som har misforstått spillet much?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
a47080a457a28ad8ce0825edcbc7230c.png
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener å huske at det var en verden hvor den var aktivert ved en feil. :hmm:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
helt seriøst? så få gråbyer også 120% grensen? vi kan ikke farme en spiller i hele kontinetet våres, herregud for ett latterlig opplegg.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Den grensa i praksis er jo helt latterlig. Dere har klart å ødelegge en server rett etter beginnerprotection med innstillingene, godt jobba! (Ja, tar selvkritikk for ikke å ha lest innstillingene godt nok - visste ikke hva det var uansett, men trodde det fantes en grense på hvor amatørmessige innstillinger det var mulig å sette opp)

Siterer mitt store idol og TW-læremester:
[11:05:38] x: Å fy faen. Gidder ikke spille på denne mongoserveren ass
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Vil påstå den feilen var verre, og opplagt feil. Denne er jeg derimot ikke så sikker på er feil. Naturligvis burde hun, dersom dette ikke er en feil, skrevet det tydelig at denne verdenen har en spesiell innstilling. Men mulig hun nedprioriterte det ettersom premiumbytte ble introdusert.

Når jeg likevel er i gang; Er det mulig denne innstillingen er der for å "straffe" de som tok en stor bit av premiumkaka i starten?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Det har vært snakket mye om hva vi kan gjøre for nybegynnere, men lite om hva som kan gjøres
for å beholde den etablerte spillermassen. Dette er en meget sørgelig dag for oss som holder dette samfunnet oppe. Vi har casual servere av en grunn. Å implementere disse innstillingene på en vanlig server fremstår for meg som helt absurd. Dette er et krigsspill, ikke Sim fucking City. Jeg har snakket med flere profilerte spillere, og alle har lyst til å sette kontoen på slett pga dette. Jeg er klar over at teamet ikke har anledning til å påvirke innstillingene i særlig grad, men jeg bønnfaller dere om å ta dette alvorlig, og forsøke å få dette endret ASAP!

Hvis ikke er i hvert fall jeg out, og håper flere følger etter. Det tror jeg er den eneste måten å få Inno til å forstå at den etablerte spillermassen er nødt til å bli hørt på et eller annet nivå.

Jan Rune: Dette har ikke noe med PP å gjøre. Markedsfunksjonen var patetisk, og oss på toppen fikk en latterlig fordel, men dette handler om hva Tw er. Det er et krigsspill, ikke et leke arkitekt spill
 
Sist redigert:
Topp