Spørsmålsrunde

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Sindick er for opptatt med å spamme så han glemmer å stille nye spørsmål!

Nytt spm: Hvem er den beste spilleren (og hvorfor) som enda ikke er på topp 20
 

DeletedUser

Guest
svar: Varg V - Den som vet hvem han er, vet hvorfor.

Spørsmål: Hvem er den beste deffansive spilleren på v5?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
(Snakker du om orginale Varg, eller nye? )

Hvem som er den beste deff spilleren blir vanskelig å si.. Men Poke me (Jph84) er definitivt blant en av de beste.

Spm : Hvem er den beste off spilleren?
 

DeletedUser

Guest
Beste offansive står vel egentlig mellom 3 spiller, 176-176, Leiv Eiriksson og Ruinter.

varierer liksom helt på alle sammen.


Hvem er den kuleste spilleren som er på v5?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Den kuleste spilleren er uten tvil Knallis! :) Morsomme innleg konstant! Og han gjør ganske så fine ting på tw når han drikker whisky:)

Stefflus ville også vært godt med i denne konkuransen dersom han enda spilte.


spm : Hvem er v5's mest irriterende spiller ?
 

DeletedUser

Guest
det tror eg må være byggmester. så mange eiere der at eg klarer ikkje å holde kontroll på alle. først var fuber der <3, så var det visst 2 dualer (som ikkje var særlig til å svare på meldinger) så var gangster der, (heller ikkje noe snakkesalig typee) og no ska det visst komme en ny en der. han nye har allerede sendt angrep på meg :D så det lover bra :D

kem er største nooben på v5?
 

DeletedUser

Guest
det tror eg må være byggmester. så mange eiere der at eg klarer ikkje å holde kontroll på alle. først var fuber der <3, så var det visst 2 dualer (som ikkje var særlig til å svare på meldinger) så var gangster der, (heller ikkje noe snakkesalig typee) og no ska det visst komme en ny en der. han nye har allerede sendt angrep på meg :D så det lover bra :D

kem er største nooben på v5?

varanior08.

Finnes det noen som overgår meg i skillshet, adlingshet, snipinghet og nukeinghet på .no?
 

DeletedUser

Guest
olegab, alltid like snill mot alle

har sargeras stort ego?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det synest jeg. (Svar til Mortens Spørsmål)

Hvordan ser V5 ut om 3 mnd?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Naw, ble nesten litt rørt nå morten <3 Deg liker jeg ! :)

Men om sargareas har for stort ego? Så absolutt, han er en liten redd gutt og prøver å hjemme seg bak "tøffe" innlegg på forumet. Han føler seg også sinnsvakt viktig med tanke på at han var spion i -NB-.


spm: Hvilken spiller ville du helst samarbeidet med ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville samarbeida med Leiv, og håpa de sendte ut nukes og jeg kunne deffa :rolleyes:

Er det kåret en vinner på V5 til Juleaften?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Svar :

Morten er ikke negativ til lille sargareas, men heller realist og innser hvor pompøs og egosentrisk denne personen egentlig er.


Svar :

Hvordan v5 ser ut om 3 måneder ? :) Ca det samme som nå, alle 3 basher mot hverandre :D akkurat slik vi liker det :D



spm: Hvilken spiller ville du helst samarbeidet med ?
 

DeletedUser

Guest
sorry varanoir, endret svaret for så sindick hadde svart i melomtiden. mente du overgikk sargeras.
kordan v5 ser ut om 3 måneder? om 3 måneder er det fortsatt 3 stammer som topper v5. men berm har falt litt og ligger midt mellom pms og nb.
kem eg ville samarbeidet med? argurious

kem er mest overvurdert på v5?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er ikke kåret en offisiell vinner av v5 til jul nei :)


Spm : Hvilken spiller har spilt størst rolle for utformingen av v5 og er det på en positiv eller negativ måte ?
 

DeletedUser

Guest
Men om sargareas er stor? Så absolutt, jeg er bare liten redd gutt og prøver å hjemme meg bak "tøffe" innlegg på forumet. Jeg føler meg også sinnsvakt viktig med tanke på at jeg er spion i -NB-.

Burde kanskje ikke poste slike ting på forum, får visstnok konsekvenser.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er ikke lov å diskutere regelbrudd heller:) Så da fikk vist også du en infraction :D At jeg akkurat fikk 1 til bryr jeg meg en smule mindre om :)

Er uansett bare min tolkning på hvilken person du er på bakgrunn av hvordan du selv velger å fremstille deg, noe som du tilsynelatende gjør ganske så bevist :)



Spm : Hvilken spiller har spilt størst rolle for utformingen av v5 og er det på en positiv eller negativ måte ?
 
Topp