Spørsmålsrunde!

DeletedUser

Guest
Selvsagt. Så lenge norge er med i krigen mot terror er vi jo alltid et mål. Som en sikkerhetsekspert sa: "norway is an soft goal"

Ja, jeg tror nok at det kan komme en del framover. Kanskje med noen måneders pauserom, men det kommer nok fler. Kanskje ikke i oslo, men i de andre store byene.

spørs hvordan du ser på det, nå som den første bomben kom og skyteepisoden på øya, så får man en krypende følelse om at du ikke lenger er trygg uansett hvor du er.


Hvor lang straff tror dere han som stod bak skyteepisoden får? Jeg tror han får et par livstider.

Han får nok 21 år. Og bevaring på ubestemt tid. " Viktig " at norgeholder på prinsippene sine.

Det er nok ikke sikkert det er terror angrep. 1 hvit mann.

Når kommer v10?
 

DeletedUser

Guest
Han får nok 21 år. Og bevaring på ubestemt tid. " Viktig " at norgeholder på prinsippene sine.

Det er nok ikke sikkert det er terror angrep. 1 hvit mann.

Når kommer v10?

tror ikke det krona. Han får nok ikke vanlig straff pga det som skjedde der.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det diskuteres i at det skal bli utarbeidet en ny lov i forhold til masse angrep og dette har også vært diskutert tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Det diskuteres i at det skal bli utarbeidet en ny lov i forhold til masse angrep og dette har også vært diskutert tidligere.

Vell, norsk lov kan ikke ha tilbakevirkende effekt, det går imot grunnloven.

Ergo med de lovene vi har idag, så vill han nok få maksimum straffen innenfor rammene enhver kriminell dømmes etter.. Desverre, har selv en veninne som ligger på sykehus med skuddsår, skulle ønske det norske systemet tillot tortur <3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså i følge pressemeldingen akkurat så opplyste nå justisministeren og statsministeren at det diskuteres, men blir jo bare fengsel.

Trist å høre.
 

DeletedUser

Guest
Altså i følge pressemeldingen akkurat så opplyste nå justisministeren og statsministeren at det diskuteres, men blir jo bare fengsel.

Trist å høre.

det blir bare fengsel;( men 21 år blir det nok ikke. Han får nok en del flere år.
 

DeletedUser

Guest
det blir bare fengsel;( men 21 år blir det nok ikke. Han får nok en del flere år.

21 år er maks! 8) Og ikke glem at en fengselsår er hva? 9mnd.

Men de kan holde han i forvaring i mange år etter straffen er ferdig hvis de ikke tror han har forandret seg ..

En god seng, tv, spill, god mat og du kan omgå de du ellers omgår. Velkommen til det norske fengselssystem <3
 

DeletedUser

Guest
21 år er maks! 8) Og ikke glem at en fengselsår er hva? 9mnd.

Men de kan holde han i forvaring i mange år etter straffen er ferdig hvis de ikke tror han har forandret seg ..

En god seng, tv, spill, god mat og du kan omgå de du ellers omgår. Velkommen til det norske fengselssystem <3

hjelper ikke det krona. 21 år for å drepe 10-20 stk?? Her i norge? norske ungdom? Kommer ikke på tale.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Som sagt så diskuteres det nå en ny fengselslov for slike overtredelser som da denne mannen har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Dersom jævelen får 21 år tilsvarer det under 3 måneders fengsel per drepte person. Jeg foreslår livsstid med daglig tortur.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg kan ikke se hva vi tjener på å torturere enn person jeg da, personene vil ikke komme tilbake av den grunn, gjør vi som du sier her så synker vi under hans nivå noe vi på ingen måte kan.
 

DeletedUser

Guest
Hvem blir første til å adle i k44? (Vet zara driver å holder på :) )
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Ikke sikker. Tror DN er en aggressiv stamme som velger å satse på seg selv en stund.


Hvem tror du mottar de fire første dagens medaljene i dag? :) (Gi ditt tips til hver enkelte medalje)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det har kommet? :eek:

Får ta alle i morgen! :mad:
Skammelig at vi først nå får vite det!! :cool:

Jeg tar ingen og Carnifex tar kanskje dagens raner/plyndrer? Mer vet jeg ikke. Synd jeg ikke visste om det :/


Hvem vil bli den første med 10xDagens raner?
 
Topp