Spørsmålsrunde

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Forskjell på å være feig og å angripe spillere i stammer man har IAP med. Da pisser du på din egen stamme, om ikke noobish så i alle fall ganske idiotisk.

Har Fatal ødelagt muligheten for å komme inn i mange stammer i fremtiden?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vil si at de fleste dannede spillerne ikke angriper IAPer. Eventuelt sier avslutter IAPen på en ordentlig måte før man angriper. Men selvfølgelig. Akkurat som WWE-publikum har artister som de jubler for og artister som de buer over, så er også TW en gjeng med forskjellige spillere. Du ville nok mest sannsynlig gått innunder den andre kategorien hvis vi skal trekke paralleller etter dette.
 

DeletedUser

Guest
Fatal er ikke en noob nei. At jeg valgte å gjøre som jeg gjorde har sine grunner.
Ted (Lord lol1) er et barn, og en feig spiller som i og for seg bør vokse opp raskt. At man angriper, og deretter ber om unnskyldning er barnslig gjort, og på den måten han ber om unnskyldning på: "Please, kan jeg tilgis, for jeg er redd" (clapping)

Er alle spillere så feige som dette?

Dette er direkte ekkelt sagt av deg...

Når det er du som har angrepet og Ted vil be om unnskyldning for noe DU gjorde, viser det bare at han er en bedre person enn deg.
 

DeletedUser

Guest
Who knows? fremtidig spiller? :hmm:

Why fatal call me feig? når jeg følger regler og ber om unskyldning for noe han gjorde? (vet ikke hva er feigt med det :p)
 

DeletedUser

Guest
Sansynligvis fordi han ifølge sitt egen skjønn, mener du er feig.


Hva er ditt inntrykk av v11 pdd?
 

DeletedUser

Guest
At alle er for feige! De fleste vil ha store kriger!

Hvilken stamme har de beste medlemmene?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Wic poengmessig, men rent spillemessig, vi får vel vente å se når det kommer en evtl 2. Verdenskrig :)



Hvem har farmet mest på v11? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ikkje meg iallfall

kan noen forklare meg ka pp betyr (nerd)
 

DeletedUser

Guest
PP = Pamela Pupper

Hvorfor er ikke skjelldyr mer utbredt på V11?
 

DeletedUser

Guest
Because i like turtels!

Hvis BNP og 24/7 merger hva kommer den nye stammen til å hete da? eller går bare den ene delen til den andre?
 

DeletedUser

Guest
New York Times

Er det virkelig noen som vil følge oppfordringen NT har på sin profil?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Enhver stamme som går inn i BNP må belage seg på å kalle seg BNP-spillere. Slik har det vært siden V4.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kjære MrViktor. Dette er ditt andre inlegg der du ikke stiller spørsmål :/ Du svarer ikke på de siste spørsmålene heller på en måte..

Hva skjer om 24/7 står alene mot WIC/BNP ? :)
 

DeletedUser

Guest
jeg angrer ikke på og gå inn, må si meg enig med at det er tull og gå til krig mot den stammen, men beklager ikke:D

eeeeh, når tror folk at "stor" krigen starter?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Kjære MrViktor. Dette er ditt andre inlegg der du ikke stiller spørsmål :/ Du svarer ikke på de siste spørsmålene heller på en måte..

Hva skjer om 24/7 står alene mot WIC/BNP ? :)
Beklager, men når seriøse spørsmål får dårlige svar skriker superhelten i meg. Dessuten er det mange av spørsmålene av en såpass bra kaliber da de nesten fortjener en lengre diskusjon. Vet jo at dette ikke er intensjonen med denne tråden, og jeg skal prøve og holde meg til de normene som er laget.

Den andre verdenskrigen starter når de forskjellige stammene har funnet ut hvem det er mest strategisk å angripe, samt når de har fått tilbake troppene fra den forrige verdenskrigen.

Hvem kommer kommer til å være mot hverandre under den neste verdenskrigen/hvor mange sider vil det være?
 

DeletedUser

Guest
krigen starter vel når lederne bestemmer at vi skal starte ;)

Hvem andre en meg gleder seg til jul allerede?
 
Topp