Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
En uke, maks, hvis han virkelig går inn for det.

Hvem på topp 20 ville du allerhelst rimmet med en gang, hvis det hadde vært mulig?
 

DeletedUser

Guest
En barbarlandsby.

Gleder eller gruer dere til v13 er ferdig?
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg da kan eg slutta med detta spille x)


Vil det bli en stamme seier eller vil en spiller stå igjen som seiersherre?
 

DeletedUser

Guest
Nå blir jeg kjepphøy. Det liker dere ikke, men det kler nicket mitt. Derfor liker jeg det. Her følger noen grunner til at Zippy tror jeg ender topp 20 og tenker at jeg er farlig:

1. Jeg er kjemperik. Steinrik. Har allerede adlet 19 byer på 1 måned på v13. Jeg har ubegrensede mengder penger og far eier (som jeg nevnte for noen år tilbake) Innogames. Med pappas ubegrensede pengebinge kan jeg kjøpe meg adelsmenn til å adle samtlige byer på v13. Dette gjør meg både farlig og til en soleklar topp 20 kandidat.

2. Jeg er kjempegod. Megagod. Har allerede adlet 19 byer på 1 måned på v13. Jeg har også hevdet meg i toppen på flere verdener. Dette kan igjen skyldes et enormt pp-forbruk. Jeg er rik. Steinrik.

3. Procrastinatory Bræpp er på 24/7. Enten er det jeg som er på, eller så er det noen innleide hjelpere som sørger for å holde kontoen i gang. Far har leid inn de beste fra .net til å bistå med aktivitetshjelp på kontoen. Dette fordi far er rik. Steinrik.

4. Jeg hadde en liten stamme de første dagene på v13 (starten av februar). Den lå på 123. plass. På det tidspunkt lå jeg på 1234. plass. Gjør ikke det meg til en god og skummel topp 20 kandidat kanskje?

Eller så kan det være at Zippy ville si jeg var så farlig på grunn av at jeg lovte å gi grønt ryktepoeng om han sa noe mer positivt om meg. Det kan også være. (angel)

Hvofor er jeg så klyse?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Trur du glemte å nevne at faren din var rik, nei, steinrik.
Klyse og klyse, god selvinsikt er viktig, men det et sted er grensen. Om alt du er sier er sant, får jeg vel ikke gjøre noe anent enn å tro på deg.
PS: Faren din er rik, steinrik.
 

DeletedUser

Guest
Det må vell være Gone eller SMACK sitt front-cluster (Hårek, DT, Scare) som ser ganske tett ut og virker solid.

Edit: Noen må svare på stakkarslige nicehunter også, så tar likegjerne han òg - Dette var uvisst sist jeg sjekket, men tror det enda er en god stund til de kommer.

Fra hvilken stamme/stammer kommer det til å komme en utbrudd-stamme, om det i det hele tatt kommer en?
 
Topp