Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Jeg må ærlig innrømme at jeg er usikker på om du sikter til telefonsamtalen. Isåfall, burde dette ikke gå utover stammen i sin helhet, men spilleren(e) som står bak, spørr du meg. Jeg vil nok ikke tro at hvert Deciet-medlem kan holdes ansvarlig for dette. Om det er noe annet, må jeg si at jeg er usikker på hva du snakker om og åpner for at du kan forklare dette :)

Burde vi få inn en intervjuer på V13? Visst ja, hvem burde være de 5 neste på intervju-listen(Helst fra andre enn Deciet/SMACK)? (Mulig at jeg faktisk gidder å ta 5 intervju)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
The Huntsman, Mokve, Benja81, Rebell og Account :D

Hvem er den mest egoistiske på v13?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
De sitter stille å venter på rette tidspunkt.

Er det lovlig å kicke en dual rett etter han kjøper Kontoadmin og Premiumkonto for 1 måned?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Står ikke i reglementet at det ikke er lov. Om pp'en er kjøpt på eget ansvar, og brukt på eget ansvar er det ikke grunnlag nok til å rapporteres.

Barnsligste spiller?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mot deg trengs kun off, men jeg trur jeg står med Scarecrow og Mizhele Zagaria.

Hva er best med K2 :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
K2 er roger som er på MZ.

Ikke med deg AS47.
Sier med Johannes|JonnernxD
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Med taktik tenker du med valg av adlignstargets, angrep eller forsvar? Men velger nok MZ der.

Hvem vil bli neste til å bli rimmet som var en storkonto?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Helt seriøst, Olve. Fjern blokkeringen fra skype, og prat med meg der isteden for å være cocky på en spørsmålsrunde, jeg ønsker saklige svar!

benja81 muligens. (Hva endrer du spørsmålet for? Stod noe helt annet der)
Mest offensive, og deffensive spiller?
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
PinkiePai deffansivt og MZ aggresivt. og nei gidder ikke snakke med en som er total fanboy av en sviker.

Hvem er høyest elsket på v13?
 
Sist redigert:
Topp