Spørsmålsrunde

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Raaator. Først lurte han TH med å gå over til MyTH på en noe klossete måte. Deretter "leavet" han MyTH med å dra ut på uorganisert fotball på løkka istedenfor å løfte en finger mot angrepene han viste kom til å komme.
Vel, det var ikke akkurat slik det skjedde. Etter byttet, før jeg fikk innkommende, ble jeg informert om div. rundt IRL-livet som betød at jeg kom til å få mye mindre tid fremover. Jeg maste og ba om at byene skulle bli internadlet, men alle sa bare at vi skulle vente og se osv. Jeg fortsatte og sa at det var siste utvei, det kan de som fulgte med i chatten på Skype bekrefte. Spurte også om KV uten at noen meldte seg.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lurt å motstanderen sin side, sånn man får fiender på alle kanter og lite tid.

EDIT: Lurt å skrive sånn andre forstår også
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Off:
1. Tommelom. Min sugne nabo, og v14s beste angriper.
2. Usikker her... Kanskje Bohic? Hvertfall krutt i han.
3. Enda mer usikker her. For å ta noen fra -T-H- sier jeg OO.

Deff:
1. xandor
2. Tom og Kenny
3. Stian og meg

Er det lurt å sende støtteincs når du angriper?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
kan jo sende støtte incs med få sverdmenn for å late som om du skal adle byen, så er jo lurt det. Etter at du har mindfcka fienden kan du jo begynne å sende ekte støtte incs? :D

Spiller med nåværende beste cluster? 8)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hakkespetten, stort og fast cluster med gigantiske farmeområder, har masse masse byer å ta av i front.

Konto med flest "små" cluster?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Tok ingen meget grundig sjekk, men slik jeg ser det har både jeg og Bongosteen forholdsvis mange "små" clustre. Heskey har relativt spredte byer også, og bohic strekker seg veldig langt nord til sør. Slik jeg ser det er det ikke av den grunn "dårlig" å ha mange, men små clustre. Avhengig av forhold kan det være en god strategisk tanke.

Blir vell et litt dumt spørsmål;
Men hvem har du hørt minst fra/om på topp 25 listen?

-
Elias
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Her har jeg mange å velge mellom. Flere navn jeg ikke har hørt noe særlig til. annjo og Dr.Killer er to av disse, men også spillere som Mance Rayder, SambaUlf etc. var ukjente for meg inntil TW-Champion.

Er Legenden, Luapix og Lemmy glemt igjen i -T-H-, eller kommer de også til å bytte over? Hva er bakgrunnen for denne utbryterstammen, MyTH og SUP sine motstandere trenger vel all den hjelpen de kan få fra før av?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
helt og helt, men jeg liker Benjamin/Luapix.. Han har mange gode kvaliteter som spiller, han jobber veldig hardt og jeg synes det rett og slett er en fryd å se hvor godt han har taklet angrepene fra MyTH fram til nå.. Dette er jo bare mitt synspunkt, så andre trenger ikke å være enige av den grunn ^^

Hvem spiller på SambaUlf? alltid lurt på det :p
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
SUP sin egen Benjamin, en meget god og hyggelig type :) En spiller jeg liker og setter veldig stor pris på, blant mange andre i SUP!

Hva er negativt og hva er positivt med oppdateringen?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
njaaa jeg likte oppdateringen veldig godt.. men det er en ting jeg ikke liker, det er hvor jeg nå finner kartet... mye enklere før.


Sup`s sterkeste spiller pdd?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Bjorni, han var øverst da jeg ved en feiltagelse sorterte medlemmene etter navn, og han er best!

Hvem i ORH, 20 og TH-alliansen hadde vunnet dersom det, med nåværende situasjon (tropper, poeng, plassering osv) hadde blitt alle mot alle mellom de gjeldende? (ja, tom for originale spørsmål)
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg tror nok ORH ville tatt seieren da, men skal ikke koste 20 under teppet heller, for de har vært til god hjelp hele tiden... og skal ha litt av æren for at vi er der vi er i dag. En god allianse etter min mening :)

Hvor spiller "Johnny Knoxville" ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han spiller på Nonstoppelig

3 sterkeste spillerne i MyTH/Sup alliansen?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Vanskelig å si. Men selve kremen i Myth/Sup mener jeg er Torquemada og Hakkespetten. Bak dem likestiller jeg Radisson, Mr Smith og Tvutt. Radisson imponerer mer og mer offansivt, og har tatt masse spiller byer i det siste.

De 4 sterkeste spillerne på 25-50 plass? Med rangert rekkefølge.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. killer4

2. PolarBear

3. Gamla

4.lambnut

De 4 svakeste på topp 25?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kanskje det var for at folk sku stille nettopp dette spørsmål!

Hvem på topp 25, tror dere er lettest å psyke ut..tenker her på mange incs over tid?
 
Topp