Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si, men vil si det er snakk om < 20%

Hvorfor er Myth så glade i å slenge dritt? Er det ikke koseligere om alle er snille? :D
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Enten så er det bare slik der er, eller så er det dems måte å drive propaganda. Har spilt mot samme folka på v1, og det er AKKURAT samme dritten :)

Hvorfor kommer lederen i TH med uttalelser om at krigen mest trolig er tapt? Er ikke det litt tidlig?
 

DeletedUser

Guest
Jo, det synes jeg. JEG ville hvertfall ikke hatt en leder som allerede nå kommer og sier at krigen er tapt, og det har jeg heller ikke. Mangel på motivasjon kanskje? Pågangsmotet som svikter? Hvem vet?

Hva er din motivasjon for å spille v14?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Tipp, topp, tommelopp.

Smitter det over på RoEm at -T-H- mest sansynelig sliter med motivasjonen?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
LITT spesielt at lederen i TH kommer med slike uttalelser.

Det er lov å sette seg mål her i livet, og god motivasjon hjelper godt på. Det har jeg, og jeg har gjort mitt beste for å holde meg og stammen oppe. Men vi må innse det fakta at det ikke skal bli lett å mestre en seier for TH alliansen når vi møter motstandere av denne kaliber, og ikke minst når dem er overlegne mot oss i størrelse. Dette sier jeg på et realistisk grunnlag.
Jeg vet hva jeg preiker om, og ville bare sette en liten demper på Stian (dg44) sine forventninger mot aksjonen vi har på gang her.
Som leder vet jeg også om ting som i det lange løp vil påvirke krigens resultater.

Vi får se hva som skjer. Nå er det Champions League som står på prioriteringen her. (party)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Vi har god motivasjon. Men dersom vi hadde hatt det motsatte ville det nok smittet over på våre samarbeidspartnere.

Hvor mye (gjennomsnittlig) farmer du daglig?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm.. mine forventinger til aksjonen er stor fordi vi faktisk trenger en velykket aksjon mot Tara etter presset MyTH har mot oss.. man klarer ingenting om man bestemmer seg for at det er umulig på forhånd..

@svar: uhm ikke mye.. vært borte i over 1 uke... men når jeg kommer igang igjen håper jeg at jeg farmer det vi trenger..


Blir det merg mellom Sup og MyTH?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nei.

Er Legenden den første vi ser her på forumet som er ærlig rundt -T-H- sin nåværende situasjon`?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Et lite tilleg, må bare svare på dg44 sitt spørsmål Blir det merg mellom SUP og MyTh NEI NEI og NEI blir over mitt dead boddy. SUP er unike.....trenger jeg si mer?

Tilbake til tema...Har noen tenkt om Legenden driver med reversert psykologi??

Har Samen gått i dvale?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Dessverre ikke lett når man har et nuke ankommende kl 23.29.44 (love)

Hvem har forsvart seg best av Lemmy og Melisandre?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dessverre ikke lett når man har et nuke ankommende kl 23.29.44 (love)

Hvem har forsvart seg best av Lemmy og Melisandre?

Jeg lå rett bak hele dagen. :awesome:

Aner ikke. Vet ikke hvor bra Lemmy har forsvart seg, men jeg har sett at han har gjort en del.
Så jeg må si Lemmy.

Hvem er den beste spilleren på v14, etter din mening?
 

DeletedUser

Guest
Deg, Tom. Du er en komplett tw spillere med skyhøyt aktivitetsnivå. Du behersker alle momentene ved spillet.

Hvor lenge varer v14?
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
til etter jul en gang


vil det komme en utbryterstamme som legger seg på topp 5 og blir med i den store krigen om seiern?
 

DeletedUser

Guest
Utbryterstammer kan komme fra -T-H- med allianser, kanskje som et siste desperat dødssprell? Det vil i hvertfall ikke komme noe fra MyTH eller SUP.

Hva er viktigst, offensive eller defensive ferdigheter?
 
Topp