Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
1. MyTH (I hope)
2. Baron
3. SUP
4. En av J.F.F-stammene
5. EQ eller TSM

Verste egenskapen en leder kan ha?
 

DeletedUser

Guest
Blandede følelser. Vet at det er noen gode og hyggelige spillere der, men må stille spørsmålstegn til dømmekrafta siden dem fortsatt gir deg tillit. Der igjen, jeg har begått samme tabben selv, så jeg har vel ikke lov til å kritisere for mye.


Hvilken stamme, se bort ifra diplomati generelt, vil du sloss imot på v14?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ikonet ??? Skjønner hva ordet betyr, men ikke hva du vil frem til, med ditt spørgsmål.

Er en stamme et speil av lederen/ledelsen?
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Et ikon er en som skiller seg ut i positiv forstand. En som er med på å prege tribalwars. En som mange ser opp til som person og/eller som leder.

Kan dra eksempler fra fotballen:

Gerrard er et ikon (og legende) for Liverpool.
Giggs og Scholes det samme for United.
Casillas for Real Madrid.
Xavi Hernandez for Barcelona.

etc.
 

eskii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
For min del virker absolutt Villarreal som et godt ikon! han fremtrer saklig og flink, samtidig som han er en god spiller :)

for å snu spørsmålet; hvem er v14 dårligste forbilde?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Et ikon er en som skiller seg ut i positiv forstand. En som er med på å prege tribalwars. En som mange ser opp til som person og/eller som leder.

Kan dra eksempler fra fotballen:

Gerrard er et ikon (og legende) for Liverpool.
Giggs og Scholes det samme for United.
Casillas for Real Madrid.
Xavi Hernandez for Barcelona.

etc.

Jajaja, skjønte dette...men på TW har vi mange ikoner...Grim med sine flotte og opplysende innlegg, Robert med sine innsiktsfulle og til tider sarkastiske innlegg, Villa med sine korte, men korrekte innlegg, osv. Så vi har mange "ikoner"....og ikke glem meg, er et ikon jeg.
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jajaja, skjønte dette...men på TW har vi mange ikoner...Grim med sine flotte og opplysende innlegg, Robert med sine innsiktsfulle og til tider sarkastiske innlegg, Villa med sine korte, men korrekte innlegg, osv. Så vi har mange "ikoner"....og ikke glem meg, er et ikon jeg.

Der svarte du jo (nesten) på spørsmålet du og :)

Jeg tenkte mer ingame jeg da :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fillern, er ikke ikon jeg IG. Da vil jeg peke på Gamla eller Aurora.

Finnes det noen reale/ærlige spillere på v14 ?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg skulle slenge opp Olvedn her, men så kom jeg på at han var rimmet. Så da må det bli Sondrekul.

Hvem er det på V14 som fortjener mest respekt for arbeidet de har lagt ned? (lag gjerne top 5 liste med begrunnelser).
 

DeletedUser

Guest
Negativt ryktepoeng fra benja81 skrev:
Drømmeliste heter det vell, forskjell på hva man tror og det å bare være ignorang :p
For det første, sa ikke han som spurte at det ikke skulle være en liste jeg håpte på. For det andre er det ikke noe fasitsvar, og det kan godt hende at den topp-5 lista jeg skrev blir realiteten om en måned. Poenget mitt er at jeg ikke syns det er riktig og gi negativt for det jeg skrev, fordi det er en mulighet for at det kommer til å skje, og jeg tror at det kommer til å skje.

Her er spørsmålet til kenn93x for å holde tråden on-topic:

Hvem er det på V14 som fortjener mest respekt for arbeidet de har lagt ned? (lag gjerne top 5 liste med begrunnelser).
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hele MyTH fortjener respekt for det arbeidet de har lagt ned. Alle hjelper hverandre, og vi står samlet. Selv de største spillerne (kenneth/guttakrutt) hjelper de mindre spillerne (meg), og omvendt. Alle ofrer seg for stammens beste, derfor er topp 20 MyTH <3

Er du lei av JFF og at de kjører 99% def?
 

DeletedUser

Guest
Njaa, både ja og nei. Respekt for at de holder ut, verden etter verden, og at de lærer opp nye spillere. Hadde de ikke kjørt def hver bidige verden, kunne de kanskje vunnet noe også.

Drepe et nuke ved backtiming, eller drepe et nuke ved å stacke før angrepet?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil si drepe ett nuke ved backtiming, fordi du får en veldig god mestringsfølelse+ at det er veldig deilig å drepe nuke :p

Hvem utenfor topp 20 spår du lysest fremtid?
 

eskii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vanskelig å komme utenom Tvutt her!

Kan en spiller utenfor topp 100 komme til å hevde seg senere i spillet?
 

DeletedUser

Guest
Selfølgelig! Er mange som ikke er så gode på starten, men som skyter fart seinere i spillet.

kuleste stammenavnet?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vanskelig å si, når jeg ikke sender pm til alle om hvor mye de har farma.


Top 5 stammer neste måned`?

For det første, sa ikke han som spurte at det ikke skulle være en liste jeg håpte på. For det andre er det ikke noe fasitsvar, og det kan godt hende at den topp-5 lista jeg skrev blir realiteten om en måned. Poenget mitt er at jeg ikke syns det er riktig og gi negativt for det jeg skrev, fordi det er en mulighet for at det kommer til å skje, og jeg tror at det kommer til å skje.

Her er spørsmålet til kenn93x for å holde tråden on-topic:

Hvem er det på V14 som fortjener mest respekt for arbeidet de har lagt ned? (lag gjerne top 5 liste med begrunnelser).

Svar det du vil, men jeg gav deg negativ her grunnet det faktisk ikke ble spurt om hva du håpet på men hva man tror,
og at -T-H- skal bare forsvinne ut av listen føler jeg er litt optimistisk. Blir nesten som å si at Blomst vil forsvine på v13 neste måned, kan jo skje men lite trolig.

Selfølgelig! Er mange som ikke er så gode på starten, men som skyter fart seinere i spillet.

kuleste stammenavnet?

Synes Supperådet er et veldig kult navn :)

Første stammen til 500k?
 
Topp